מג'יק מרקטינג

ניהול קמפיינים בגוגל

ליצור מודעה בגוגל כל אחד יכול, לנהל קמפיין מקצועי וריווחי זו כבר מומחיות. ניהול קמפיינים בגוגל עם מטרה ברורה –  להביא לכם עוד לקוחות לעסק ולהגדיל מכירות!

מנהל קמפיינים בגוגל

מדי יום אלפי חיפושים נרשמים בגוגל ישראל כדי לאתר בעלי מקצוע שונים, נותני שירותים ואפילו חיפושים אחר מוצרי צריכה כאלה ואחרים. היופי הוא שבעזרת פרסום מקצועי בגוגל אתה יכול להופיע במקום הראשון, למשוך לקוחות שמחפשים אותך ולהניע למכירות.

אין ליד חם יותר מגולש שמחפש במדויק את מה שאתה מוכר. 

שנתקדם?

איך לנהל קמפיין ממומן?

אחד הדברים החשובים בניהול קמפיין פרסום בגוגל הוא להגדיר מטרה ברורה לקמפיין, לדעת לבנות אסטרטגייה מותאמת לקהל המתאים ולבצע הגדרות מתקדמות של הקמפיין. 

הרי זה נשמע ברור לא?

ובכל זאת, המון ביטויים משמשים גולשים לצורך מידע והשוואת מחירים והם לא ביטויים ששווים קליק. ולמרות זאת, בעלי עסקים ומנהלי קמפיינים ממשיכים להשתמש בביטויים המיותרים האלה ולהפסיד כסף. כאן למעשה נכנס תפקידו של מומחה לניהול קמפיין ממומן בגוגל שיודע על איזה ביטויים כדאי להתחרות, מה שווה יותר ומה פחות. 

*בפרסום ממומן בגוגל התשלום הוא פר קליק ולכן זה נקרא PPC=Pay Per Click לכן צריך להתמקד בקליקים רלוונטים ולא כאלה שיחסלו את התקציב השיווקי!

בניהול קמפיין מקצועי בגוגל צריך לבחור מילות מפתח בצורה נכונה כדי לחסוך כסף על שיווק שלא מועיל ולהפוך את הפרסום למשתלם! מנהל קמפיינים מומחה נעזר בכלים מתקדמים לקידום אתרים כדי ליצור קמפיין ריווחי ללקוחותיו!

בתמונה הבאה דוגמה לביטוי "שעונים" וכמות המחפשים בגוגל.

מידע על ביטויים לקמפיין ריווחי

אני משתמש באתרים חיצוניים בתשלום שמספקים לי מידע מקצועי ורחב יותר מכלי מילות המפתח של גוגל. כלים אלו ואחרים עוזרים לי בעבודת הקידום האורגני והממומן כאחד, בביצוע מחקר מילות מפתח מקצועי ובכלל באסטרטגיות שיווק דיגיטלי. בתמונה אפשר לראות את כוונת הגולש עבור כל ביטוי, יחס המרה, נפח חיפושים חודשי, מחיר לקליק ונתונים נוספים שעוזרים לי לנתח את הביטויים ואת כוונת הגולשים ולנהל קמפיין בגוגל במקצועיות. 

מה חשוב לדעת בניהול קמפיין ממומן בגוגל?

תפקידו העיקרי של מומחה לניהול קמפיינים בגוגל הוא ליצור את המודעות הטובות והממירות ביותר ולהתאים אותם עבור קהל היעד! בדיוק כמו שאתה מומחה בעסק שלך כך גם אני בשלי. הרבה בעלי עסקים מנסים את מזלם, מקימים מודעות פרסום בגוגל ומתאכזבים מהמחיר הגבוה לקליק והתוצאות פרסום המאכזבות. תזכור, חובבנות עולה לך כסף בעוד שמקצוענות מכניסה לך כסף.

גוגל אדס עושה שילוב של איכות המודעה, שיעורי הקלקה ורלוונטיות (יש גם אפשרות לתת הצעת מחיר עבור כל ביטוי).

כדי להבטיח שהקמפיין בגוגל יהיה מוצלח וריווחי צריך להתמקד בשלושת ההיבטים הבאים:

מיקוד ובחירת מילות מפתח מדויקות: כדי להגיע לקהל המתאים, עליך לבחור את מילות המפתח ואת אפשרויות המיקוד הנכונות. מחקר מילות מפתח הוא אחד השלבים החשובים ביותר ביצירת קמפיין פרסום בגוגל. בחירת מילות המפתח הרלוונטיות תביא המרות ותבטיח שכל קליק משרת את מטרתו. חשוב להבין כיצד להשתמש בסוגי התאמה לביטוי, התאמה רחבה או מדויקת כדי ללכוד שאילתות חיפוש רלוונטיות ולא לכלול שאילתות פחות יעילות. בנוסף, נצל את היתרונות של מיקוד דמוגרפי, גיאוגרפי ופרמטרים אחרים כדי לחדד את הקמפיין ולשפר את הביצועים והמכירות.

איכות והרלוונטיות של המודעה: צור עותק מודעה משכנע, ברור ורלוונטי שמדגיש את נקודות החוזק של המוצר או השירות שלך ומדבר ישירות אל קהל היעד. ודא שהמודעה מתיישרת עם מילות המפתח שנבחרו ושהתוכן תואם לדף הנחיתה. זה ישפר את ציון האיכות שלך שמשפיע על החשיפה והעלות לקליק. השתמש בתוספי מודעות, כגון קישורי sitelink, תוספי יתרונות מרכזיים ותוספי מידע מובנים, כדי לספק מידע נוסף ולשפר את הביצועים הכוללים של הקמפיין.

מעקב המרות וביצוע אופטימיזציה: הגדר מעקב המרות כדי לעקוב אחר ביצועי הקמפיין בשביל להבין את התנהגות הגולשים מרגע הלחיצה על המודעה. נתח באופן קבוע את הנתונים כדי לזהות אזורים לשיפור ובצע אופטימיזציה בהתאם. התאם הצעות מחיר, בדוק וריאציות שונות של מודעות וחדד את תוכן המודעה והמיקוד כדי למקסם את ההחזר על ההשקעה שלך (ROI).

חלק מהיתרונות הבולטים בקידום ממומן בגוגל:

  • המפרסם משלם על קליקים ולא על חשיפה.
  • בגוגל הלקוחות מחפשים אותך!
  • נפח חיפושים גבוה עבור כל ביטוי.
  • אפשרויות עריכה מתקדמות לאופטימיזציה של מודעות.
  • יצירה של כמה מודעות על קמפיין אחד (A/B Test)
  • מיקוד ופילוח קהל לפי אזור מגורים, גיל, מגדר וכו'.
  • בחירת מילות מפתח בהתאמה מדויקת או רחבה.
  • הפרסום בגוגל ללא התחייבות!

הגדרת מטרות ובחירת הקמפיין הרצוי

כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר מהפרסום הממומן נבחר בסוג הקמפיין בו אנו מעוניינים.

כך זה נראה:

סוגי קמפיינים בגוגל אדס

בשלבים הבאים נבצע פילוח קהל, נגדיר מילות מפתח, נמקד לפי אזור גיאוגרפי, נתזמן את שעות המודעה והימים בהם תרצה לעבוד וכמובן נגדיר הגדרות מתקדמות נוספות. כל שלב בהגדרות הקמפיין הוא קריטי אם רוצים לקבל תוצאות פרסום טובות מהממוצע.

מחיר לניהול קמפיינים בגוגל

השאלה הראשונה והעיקרית שמעסיקה את רוב בעלי העסקים היא: "כמה יעלה לי לפרסם בגוגל?"

והתשובה שלי תמיד: זה תלוי.

יש לך אתר אינטרנט? צריך לבנות לך דף נחיתה? אתה רוצה להיות ממוקד בלידים ומכירות או שאתה בכלל מעוניין בחשיפה רחבה? מה מטרת הקמפיין? יש פה לא מעט גורמים שצריך לבחון ורק לאחר בדיקה מקיפה אפשר לספק הצעת מחיר הוגנת עבור ניהול קמפיין ממומן בגוגל.

המחיר לפרסום ממומן בגוגל לא צריך להדאיג אותך, מנהל קמפיינים מקצועי ידאג לכך שתרוויח יותר ממה שתוציא.

סיכום

ניהול קמפיינים בגוגל בצורה מקצועית מצריך התעסקות יומית, אופטימיזציה וידע רחב. זו עבודה במשרה מלאה. ולכן, כדי לקבל החזר השקעה משתלם (ROI) יש לבחון את סוג העסק וכדאיות הפרסום בגוגל ורק אז להחליט על תקציב שיווקי ולגבש תכנית אסטרטגית מתאימה. 

לפרטים נוספים ושיחת ייעוץ התקשרו או מלאו את הטופס למטה ויחד נבחן את כדאיות הפרסום עבור העסק שלכם.

אולי יעניין אותך?

תוכן שיווקי לאתרים
כתיבת תוכן שיווקי לאתרים

כתיבת תוכן לקידום אתרים כתיבת תוכן לאתרים עם מטרה אחת ברורה, למשוך כמה שיותר גולשים רלוונטים לאתר ולהגדיל את כמות המכירות. בעזרת אסטרטגיות SEO ייחודיות

עוד ->
טיפים לכתיבת מייל שיווקי מוצלח
טיפים למייל שיווקי

איך לכתוב מייל שיווקי? טיפים לכתיבת מייל שיווקי מוצלח כתיבת מייל שיווקי היא דרך מצוינת להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולעורר בהם חשק עבור המוצר או השירות

עוד ->
ניהול אתר אינטרנט
ניהול אתר אינטרנט

ניהול אתרים  בניתם אתר אינטרנט לעסק ועכשיו אתם מחפשים מנהל שינהל את האתר? נמאס לכם להתמודד עם בעיות, תקלות ועדכונים באתר ואתם מחפשים חברה מקצועית

עוד ->
×