פרסום וקידום ממומן בגוגל אדס

 גוגל נחשב לאחד מערוצי השיווק הגדולים והטובים בעולם לפרסום עסקים וחברות. ניהול קמפיין פרסום ממומן בגוגל במקצועיות תוך כדי מעקב ובניית אסטרטגייה, יכול להוביל להצלחה עסקית גבוהה במיוחד. בעמוד זה נבין למה כדאי לפרסם בגוגל, איך הפרסום בגוגל אדס עובד, למי זה מתאים ועד כמה שזה יכול לתת בוסט רציני לאתר ובמיידי !

גוגל אדוורדס הוא גוגל אדס החדש

תוכן עיניינים

מה זה גוגל אדס?

Google Ads (בעבר נקרא גוגל אדוורדס) היא פלפטורמת הפרסום הדיגיטלית הגדולה והטובה ביותר בעולם. המערכת מאפשרת ליצור מגוון מודעות המופיעות בחלק העליון של מנוע החיפוש ובנכסי גוגל אחרים שפזורים ברחבי הרשת.

הפרסום בגוגל נחשב לאחד מאמצעי השיווק המובילים בעולם, הוא יעיל ואפקיבי ומתאים לרוב סוגי העסקים. 

כיצד לפרסם בגוגל ולהרוויח יותר?

מערכת הפרסום של גוגל פתוחה לכולם. פשוט נרשמים למערכת, בוחרים בסוג הקמפיין, מגדירים תקציב יומי ומתחילים לפרסם. פרסום עסקים בגוגל הוא אחד האפשרויות הטובות ביותר, תוכלו למצוא לקוחות חדשים לעסק ולהרוויח יותר. היופי בפרסום ממומן בגוגל הוא השליטה בתזמון המודעות והיכולת לבחור מילות מפתח. למעשה, קיימים עוד הרבה פרמטרים מקצועיים נוספים שעשויים לעזור לנו למפרסמים לבנות מודעה מושלמת ומתגמלת שמייצרת עוד לקוחות. יחד עם זאת, על מנת להפיק את הביצועים הטובים ביותר ולקבל החזר השקעה (ROI) משתלם רצוי להעזר במנהל קמפיינים או מומחה PPC.

PPC פרסום ממומן

מה זה PPC ואיך זה קשור לקידום בגוגל?

העיקרון הוא פשוט והוא פועל לפי מודל של תשלום הנקרא:  Pay Per Click. מודל נפוץ של שיווק באינטרנט בו המפרסמים משלמים עמלה בכל פעם שלוחצים על אחת מהמודעות. למעשה זה עובד כך – אם הגולש לא הקליק על המודעה, המפרסם לא יחויב. בגדול, זו דרך נוספת לקנות ביקורים באתר, במקום לנסות "להרוויח" את הביקורים האלה באופן אורגני.

סוגים שונים של מודעות פרסום

כדי לפרסם מודעות ממומנות בגוגל אנחנו נשתמש בכלי שנקרא "גוגל אדס", שם למעשה אנחנו מנהלים את כל הקמפיינים הממומנים.

הפרסום בגוגל אדס מתמקד "במילות מפתח". מפרסמים מקצועיים נעזרים בכלים שונים כדי למצוא ביטויים רלוונטים שהגולשים מחפשים(דומה לכלי מילות המפתח של גוגל רק מקצועי יותר). בנוסף, נדע מה המחיר לקליק, כמה תחרות יש על כל ביטוי ועד כמה הפרסום יהיה אפקטיבי ומשתלם.  

גוגל מציעה מגוון סוגי קמפיינים כגון:

  • קמפיין למנוע החיפוש.
  • קמפיין לרשת המדיה.
  • קמפיין קניות.
  • קמפיין וידאו.
  • קמפיין לאפליקציות.

פרסום ממומן או קידום אורגני?

seo vs ppc

SEO vs PPC

הרבה בעלי עסקים שואלים את השאלה הזאת, וקיימות לה הרבה תשובות שונות ברחבי האינטרנט. בכל מקרה, העובדה היא ששניהם יכולים לעבוד טוב יותר יחד ולהצמיח את העסק. לדוגמא, אתר/עסק חדש שנכנס לאינטרנט ורוצה להתבסס ולהגיע לתוצאות הראשונות, הדרך המהירה והיעילה ביותר לעשות זאת היא באמצעות פרסום ממומן PPC. למרות זאת, בניית SEO לטווח הרחוק היא גם חשובה מאוד ואפילו מועילה יותר בטווח הרחוק. בשורה תחתונה, שניהם מעולים -זה קשור לפעילות של העסק, למה שנרצה להשיג, ובכמה זמן.

שאלות נפוצות

למה כדאי לפרסם בגוגל?

כי כולם נמצאים בגוגל ! Google הוא המנוע חיפוש הגדול ביותר בעולם עם מיליוני משתמשים שמחפשים בכל דקה ואחד מערוצי השיווק דיגיטלי האפקטיביים והטובים ביותר בעולם. במערכת הפרסום של גוגל אדס המפרסם יכול לשלוט בהגדרות המודעה בצורה מקצועית ולרדת לרזולוציות קטנות ומעמיקות במיוחד. הדבר מאפשר למפרסם שליטה ובקרה על מערכת הניהול כדי להפיק את הרווח המקסימלי מהפרסום עבור העסק או החברה.

היתרונות בקידום ממומן בגוגל:

  • הקפצת מודעה לפי מילות מפתח.
  • מיקוד לפי קהל ואיזור גיאוגרפי.
  • שליטה בתזמון המודעות.
  • היכולת ליצור כמה מודעות שונות בקמפיין אחד.
  • בקרה שליטה וניתוח הפרסום.
  • שליטה מלאה בתקציב הפרסום ללא חריגה וללא התחייבות.
  • תשלום רק עבור קליק !
פרסום ויצירת ריווחיות עבור העסק

כמה עולה קידום ממומן?

אחת השאלות שבעלי עסקים אוהבים לשאול: "כמה יעלה לי לפרסם בגוגל?" התשובה היא: תלוי. אין מחיר התחלתי לפרסום ממומן בגוגל, כולם יכולים לפרסם ובכל תקציב. יחד עם זאת, גורמים רבים יכולים להשפיע על עלויות הפרסום כמו: איכות המודעה, דירוג המודעה, הצעת מחיר, תשלום לקליק, תחרות הביטוי ועוד. פרסום ממומן בגוגל הוא בהחלט כלי מרכזי בשיווק דיגיטלי. 

למי מתאים הפרסום בגוגל?

מחקרים מראים שאדם מחפש בממוצע בין 5 ל-10 שאילתות שונות בגוגל. כל דבר שאנחנו רוצים לדעת אנחנו שואלים את גוגל, החל מהשוואת מחירים ועד לרכישת מוצרים.

אפשר לסכם את זה כך: הפרסום בגוגל מתאים למעל 90% מסוגי העסקים יש עסקים שישתלם להם יותר הקידום אורגני ויש כאלה שהממומן יעשה את זה בצורה טובה יותר.

סיכום

הפרסום הממומן בגוגל הוא אחד מאמצעי השיווק הטובים והמתקדמים ביותר ובהחלט מאפשר לעסקים לצמוח בצורה מהירה יותר. הוא יעיל ואפקטיבי לכל עסק שרוצה לקבל נוכחות מקוונת חזקה ולהרוויח יותר מכירות. דרוש מיומנות ומומחיות כדי לבנות מודעה טובה עם החזר השקעה (ROI) שישתלם לנו. לשם כך, רצוי להיעזר במומחה לפרסום ממומן PPC כדי להפיק את המירב ממאמצי השיווק דיגיטלי.

 

לפרטים נוספים ואפשרויות פרסום התקשרו או השאירו פרטים.

שיווק דיגיטלי
× שלח הודעה