פרסום וקידום ממומן בגוגל 

 גוגל נחשב לאחד מערוצי השיווק הגדולים והטובים בעולם לפרסום עסקים וחברות. ניהול קמפיין פרסום ממומן בגוגל במקצועיות תוך כדי מעקב ובניית אסטרטגייה, יכול להוביל להצלחה עסקית גבוהה במיוחד. בעמוד זה נבין למה כדאי לפרסם בגוגל, איך הפרסום בגוגל אדס עובד, למי זה מתאים וכמה שזה יכול לתת בוסט רציני ובמיידי.

גוגל אדוורדס הוא גוגל אדס החדש

תוכן עיניינים

מה זה גוגל אדס?

Google Ads (בעבר נקרא גוגל אדוורדס) היא פלפטורמת הפרסום הדיגיטלית הגדולה והטובה ביותר בעולם. המערכת מאפשרת ליצור מגוון מודעות המופיעות בחלק העליון של מנוע החיפוש ובנכסי גוגל אחרים שפזורים ברחבי הרשת.

הפרסום בגוגל נחשב לאחד מאמצעי השיווק המובילים בעולם, הוא יעיל ואפקיבי ומתאים לרוב סוגי העסקים. 

כיצד לפרסם בגוגל ולהרוויח יותר?

מערכת הפרסום של גוגל פתוחה לכולם. פשוט נרשמים למערכת, בוחרים בסוג הקמפיין, מגדירים תקציב יומי ומתחילים לפרסם. פרסום עסקים בגוגל הוא אחד האפשרויות הטובות ביותר, תוכלו למצוא לקוחות חדשים לעסק ולהרוויח יותר. היופי בפרסום ממומן בגוגל הוא השליטה בתזמון המודעות והיכולת לבחור מילות מפתח. למעשה, קיימים עוד הרבה פרמטרים מקצועיים נוספים שעשויים לעזור לנו למפרסמים לבנות מודעה מושלמת ומתגמלת שמייצרת עוד לקוחות. יחד עם זאת, על מנת להפיק את הביצועים הטובים ביותר ולקבל החזר השקעה (ROI) משתלם רצוי להעזר במנהל קמפיינים או מומחה PPC.

PPC פרסום ממומן

מה זה PPC ואיך זה קשור לפרסום בגוגל?

העיקרון הוא פשוט והוא פועל לפי מודל של תשלום הנקרא:  Pay Per Click. מודל נפוץ של שיווק באינטרנט בו המפרסמים משלמים עמלה בכל פעם שלוחצים על אחת מהמודעות. למעשה זה עובד כך – אם הגולש לא הקליק על המודעה, המפרסם לא יחויב. בגדול, זו דרך נוספת לקנות ביקורים באתר, במקום לנסות "להרוויח" את הביקורים האלה באופן אורגני.

איך עובד הפרסום בגוגל?

כדי לפרסם מודעות ממומנות בגוגל אנחנו נשתמש בכלי שנקרא "גוגל אדס", שם למעשה אנחנו מנהלים את כל הקמפיינים הממומנים.

הפרסום בגוגל אדס מתמקד "במילות מפתח". מפרסמים מקצועיים נעזרים בכלים שונים כדי למצוא ביטויים רלוונטים שהגולשים מחפשים(דומה לכלי מילות המפתח של גוגל רק מקצועי יותר). בנוסף, נדע מה המחיר לקליק, כמה תחרות יש על כל ביטוי ועד כמה הפרסום יהיה אפקטיבי ומשתלם.  

גוגל מציעה מגוון סוגי קמפיינים כגון:

  • קמפיין למנוע החיפוש.
  • קמפיין לרשת המדיה.
  • קמפיין קניות.
  • קמפיין וידאו.
  • קמפיין לאפליקציות.

למה כדאי לפרסם בגוגל?

כי כולם נמצאים בגוגל ! Google הוא המנוע חיפוש הגדול ביותר בעולם עם מיליוני משתמשים שמחפשים בכל דקה ואחד מערוצי השיווק דיגיטלי האפקטיביים והטובים ביותר בעולם. במערכת הפרסום של גוגל אדס המפרסם יכול לשלוט בהגדרות המודעה בצורה מקצועית ולרדת לרזולוציות קטנות ומעמיקות במיוחד. הדבר מאפשר למפרסם שליטה ובקרה על מערכת הניהול כדי להפיק את הרווח המקסימלי מהפרסום עבור העסק או החברה.

היתרונות בפרסום ממומן בגוגל:

  • הקפצת מודעה לפי מילות מפתח.
  • מיקוד לפי קהל ואיזור גיאוגרפי.
  • שליטה בתזמון המודעות.
  • היכולת ליצור כמה מודעות שונות בקמפיין אחד.
  • בקרה שליטה וניתוח הפרסום.
  • שליטה מלאה בתקציב הפרסום ללא חריגה וללא התחייבות.
  • תשלום רק עבור קליק !
פרסום ויצירת ריווחיות עבור העסק

כמה עולה פרסום ממומן?

אחת השאלות שבעלי עסקים אוהבים לשאול: "כמה יעלה לי לפרסם בגוגל?" התשובה היא: תלוי. אין מחיר התחלתי לפרסום ממומן בגוגל, כולם יכולים לפרסם ובכל תקציב. יחד עם זאת, גורמים רבים יכולים להשפיע על עלויות הפרסום כמו: איכות המודעה, דירוג המודעה, הצעת מחיר, תשלום לקליק, תחרות הביטוי ועוד. פרסום ממומן בגוגל הוא בהחלט כלי מרכזי בשיווק דיגיטלי. 

למי מתאים הפרסום בגוגל ?

קמפיינים חכמים הם העתיד של עולם השיווק והפרסום דיגיטלי, מעולם לא היה קל יותר להתחיל את מסע הפרסום. קמפיינים ממומנים בגוגל אדס מתאימים את טכנולוגיית החדשנות והפרסום שגוגל ידועה בה כדי לעזור לבעלי עסקים להשיג את יעדיהם ללא תלות או התחייבות. 

מחקרים מראים כי הפרסום בגוגל מתאים עבור 90% מבעלי העסקים, המטרה העיקרית של הפרסום הממומן היא לגרום לאנשים להתקשר, לבקר בחנות לבצע רכישה מהחנות הוירטואלית ועוד..

פרסום ממומן או קידום אורגני ?

seo vs ppc

SEO vs PPC

הרבה בעלי עסקים שואלים את השאלה הזאת, וקיימות לה הרבה תשובות שונות ברחבי האינטרנט. בכל מקרה, העובדה היא ששניהם יכולים לעבוד טוב יותר יחד ולהצמיח את העסק. לדוגמא, אתר/עסק חדש שנכנס לאינטרנט ורוצה להתבסס ולהגיע לתוצאות הראשונות, הדרך המהירה והיעילה ביותר לעשות זאת היא באמצעות פרסום ממומן PPC. למרות זאת, בניית SEO לטווח הרחוק היא גם חשובה מאוד ואפילו מועילה יותר בטווח הרחוק. בשורה תחתונה, שניהם מעולים -זה קשור לפעילות של העסק, למה שנרצה להשיג, ובכמה זמן.

סיכום

הפרסום הממומן בגוגל הוא אחד מאמצעי השיווק הטובים והמתקדמים ביותר ובהחלט מאפשר לעסקים לצמוח בצורה מהירה יותר. הוא יעיל ואפקטיבי לכל עסק שרוצה לקבל נוכחות מקוונת חזקה ולהרוויח יותר מכירות. דרוש מיומנות ומומחיות כדי לבנות מודעה טובה עם החזר השקעה (ROI) שישתלם לנו. לשם כך, רצוי להיעזר במומחה לפרסום ממומן PPC כדי להפיק את המירב ממאמצי השיווק דיגיטלי.

 

לפרטים נוספים ואפשרויות פרסום התקשרו או השאירו פרטים.

שיווק דיגיטלי
× שלח הודעה