מג'יק מרקטינג

קידום ממומן בגוגל 

רוצה להתחיל לפרסם בגוגל ולהופיע מעל תוצאות החיפוש האורגניות? בפוסט זה נחפור לעומק על קידום ממומן בגוגל ונסביר בהרחבה במה צריך להתמקד כדי להרוויח מהפרסום בגוגל.

פרסום ממומן בגוגל באמצעות גוגל אדס

פרסום ממומן בגוגל (PPC)

איך עושים קידום ממומן בגוגל?

הגיע הזמן שתכירו היטב את גוגל אדספלטפורמת הפרסום הדיגיטלית הגדולה ביותר בעולם. באמצעות גוגל אדס אפשר ליצור מגוון מודעות פרסום שמופיעות בתוצאות החיפוש, בגוגל שופינג, יוטיוב, רשת המדיה ומקומות נוספים הפזורים באינטרנט.

היתרון המובהק של קידום אתרים ממומן בגוגל על פני פלטפורמות פרסום דיגיטליות אחרות הוא שבגוגל הגולשים מחפשים אותך ובפלטפורמות האחרות אתה זה שמחפש אותם. ההבדל בין הפרסום בגוגל לעומת המדיה חברתית הוא עצום וזה בא לידי ביטוי באיכות הלידים שתקבלו. 

הפרסום בגוגל פופולרי בגלל יכולות המיקוד המדוייקות שלו. העסק שלך יופיע בגוגל כאשר גולשים מחפשים במדויק את המוצר או השירות שלך!

איך לפרסם את העסק בגוגל?

הפרסום הממומן בגוגל פתוח לכולם. פשוט נרשמים לגוגל אדס, בוחרים בקמפיין הרצוי, מגדירים תקציב יומי ומתחילים לפרסם..

נשמע פשוט לא? אך כדי להרוויח מהפרסום בגוגל, צריך להכיר לעומק את הסיסטם, את הקהל אליו אנחנו פונים וכמובן את ההגדרות המתקדמות במערכת.

הפרסום בגוגל מתפקד כבר שנים ככלי עיקרי לקידום עסקים באינטרנט. חלק מהיתרונות של קידום ממומן בגוגל הוא השליטה המלאה שיש למפרסם על תזמון המודעות, בחירת מילות המפתח, טווח הגילאים, מיקום גיאוגרפי וזה רק על קצה המזלג.

למעשה, קיימים עוד עשרות פרמטרים והגדרות מתקדמות לניהול קמפיינים ברמה הגבוהה ביותר שמאפשר למפרסמים לבנות מודעה שיווקית מושלמת שמייצרת עוד לקוחות ומגדילה את כמות המכירות בעסק.

רוצים להגדיל מכירות דרך גוגל? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה ייחודית

למה כדאי לעסקים לפרסם בגוגל?

כי כולם מחפשים שירותים ומוצרים בגוגל!

פרסום ממומן בגוגל היא דרך שיווקית פופולרית לפרסום באינטרנט וזה מתאים לרוב סוגי העסקים והחברות, החל מארגונים גדולים לעסקים קטנים ואפילו פרילנסרים ונותני שירותים, כולם כאחד.

בגוגל יש מיליוני חיפושים בכל דקה, וייתכן שחלק מהחיפושים הללו הם לקוחות פוטנציאליים שיכולים להיות שלך!

היתרונות של קידום ממומן בגוגל:

  • אתה מחליט מתי המודעה תופיע.
  • אתה בוחר את הגבול מבחינה גיאוגרפית.
  • אתה מחליט מתי אתה מתחיל לעבוד ומתי אתה מסיים.
  • אתה מגדיר את הסכום המקסימלי שאתה מוכן להוציא.
  • חשיפה לקהל יעד רלוונטי.
  • בקרה מלאה, שליטה בתקציב וניתוח נתוני הפרסום.
  • כל מוצר = מודעה 1. יש לך כמה מוצרים? אחלה, יש לנו עבודה.
  • אופטימיזציה ושיפור הקמפיין לאורך זמן.
  • הפרסום בגוגל ללא התחייבות!
  • חיוב רק עבור קליק!
PPC פרסום ממומן

מה זה PPC? ואיך זה קשור לפרסום ממומן?

העיקרון הוא פשוט והוא פועל לפי מודל קליקים שנקרא:  Pay Per Click – הפרסום הממומן בגוגל הוא פר קליק.

PPC הוא מודל נפוץ לפרסום באינטרנט (קידום בגוגל, פייסבוק אינסטגרם) בו המפרסמים משלמים עמלה בכל פעם שמשתמשים לוחצים על אחת המודעות. למעשה זה עובד כך – אם הגולש לא הקליק על המודעה, המפרסם לא יחויב. בגדול, זו דרך מודרנית "לקנות" כניסות לאתר. 

אילו סוגי קמפיינים קיימים בגוגל אדס?

גוגל אדס מאפשרת למפרסמים להתמקד בסוגים שונים של קמפיינים ממומנים למטרות ויעדים שונים. הנה סקירה קצרה על כל קמפיין פרסום ומטרתו העיקרית.

מנוע חיפוש: הקמפיין הנפוץ ביותר בגוגל אדס שמאפשר למפרסמים ליצור מודעה ממוקדת המתבססת על מילות מפתח בהתאם לחיפושי הגולשים.

ביצועים מקסימליים: קמפיין אוטומטי חדש וחכם שמשלב הכל מהכל ועושה אופטימיזציה להשגת ביצועיים מקסימליים ומיועד לחשיפה רחבה או ממוקדת בהתאמה.

שופינג: קמפיין שמיועד בעיקר לחנויות איקומרס לקידום המוצרים בחנות ולהגדלת המכירות באתר. 

רשת מדיה: קמפיין באנרים ומודעות פרסום שמוצגים באתרי אינטרנט מובילים ואפליקציות.

וידאו: קמפיין וידאו ליוטיוב.

Discovery: קמפיין מודעות בפיד של Google Discover.

כך זה נראה:

סוגי קמפיינים לפרסום ממומן

איך להרוויח מקידום ממומן בגוגל?

כדי להרוויח יותר ממה שאתה מוציא, צריך ליצור מודעות איכותיות ורלוונטיות שתואמות במדויק לקהל היעד, להבין את הצרכים וההעדפות שלהם, ולהתאים את המסר כך שיענה על הבעיות או הרצונות שלהם כדי לספק להם פתרון ממשי עבור בעיה קיימת. בנוסף לכך, חשוב מאוד לבחור היטב את מילות המפתח המתאימות ביותר, מכיוון שהן יעזרו לך להגיע למשתמשים האיכותיים ביותר ואלו שמחפשים את המוצרים או השירותים שלך באופן רשמי וברור.

הנה כמה כללים חשובים ועיקריים שצריך לקחת בחשבון בניהול קמפיין ממומן בגוגל.

איכות העמוד: האינטראקציה הראשונה של הגולש עם הדף היא החשובה ביותר. 5 שניות עד שהגולש מקבל החלטה אם להישאר או להמשיך הלאה לדף הבא.

מילות מפתחבחירת מילות המפתח הנכונות הן מהחשובות ביותר כדי להבטיח שהמודעות יוצגו לקהל הנכון.

מיקוד ורלוונטיות: חשוב למקד את המודעות לקהל המתאים על מנת להוזיל את הוצאות הפרסום וליצור יחס המרה גבוה יותר. ניתן לעשות זאת באמצעות שימוש נכון במילות מפתח, בחירת מיקום גיאוגרפי, תזמון שעות, ימים ושימוש נכון בהגדרות המתקדמות.

שכפול מודעות: על כל קמפיין ממומן צריך לפתוח כמה מודעות שונות כדי לבחון איזו מודעה משיגה את הביצועים הטובים ביותר (A/B Testing). כמו כן, התוכן במודעה צריך להיות מושך ורלוונטי לגולש כדי להשיג כמה שיותר קליקים והמרות.

עיצוב הדףדף הנחיתה צריך להיות מעוצב היטב, עם תוכן שיווקי, תמונות איכותיות ומסר ברור ומניע לפעולה.

הצעת מחיר: יש לשקול היטב את הצעת המחיר שנגיש עבור כל ביטוי וביטוי כדי לחסוך קליקים מבוזבזים.

מעקב ומדידה: חשוב לעקוב ולמדוד את שיעורי הקלקה (CTR) וביצועי הקמפיין ולשים לב מה עובד יותר מה פחות ואיפה אפשר לשפר.

רימרקטינג: אסטרטגייה זו נועדה לשווק מחדש למבקרים שביקרו באתר באמצעות מודעות מותאמות אישית כדי להמיר אותם ללקוחות.

במג'יק מרקטינג אנו שמים דגש על כל אחד מההיבטים הללו כדי להשיג לך כמה שיותר מכירות.

פרסום ויצירת ריווחיות עבור העסק

מה המחירים לפרסום בגוגל?

אחת השאלות שנשאלות הכי הרבה בקרב בעלי עסקים היא: כמה עולה הפרסום בגוגל? ותמיד אני עונה, תלוי.
אין מחיר קבוע לפרסום בגוגל. אפשר להתחיל לפרסם את העסק גם עם תקציב פרסום של 1,000 ש"ח ואפילו פחות מזה, כמובן שהתוצאות יהיו בהתאם.  
הנה חלק מאותם גורמים שיכולים להשפיע על עלויות הפרסום בגוגל:
 
  • איכות המודעה.
  • הצעת מחיר לקליק.
  • תחרות הביטוי (הביקוש בתחום משפיע משמעותית על המחיר לקליק).
  • רלוונטיות של המודעה וגורמים נוספים.

רק לאחר בדיקה מקיפה של העסק אפשר לספק הצעת מחיר הוגנת.

למה כדאי לשלב פרסום ממומן וקידום אורגני יחד?

בעלי עסקים רבים מתלבטים בין קידום ממומן לקידום אורגני והדבר יכול להיות מבלבל נורא. העסקים המצליחים ביותר נוטים לשלב בין ממומן לאורגני מהסיבה ששניהם יכולים לעבוד טוב יותר יחד ולהצמיח את העסק. בעל עסק שבנה אתר חדש ורוצה לקבל תנועת גולשים במיידי, יצטרך להשקיע לא מעט כסף בטווח הקצר על קידום ממומן. עם זאת, חשוב לשלב קידום אתרים אורגני לטווח הרחוק כדי למנוע את התלות בפרסום ממומן. 

סיכום ותובנות

קידום ממומן בגוגל היא הזדמנות מעולה לבעלי עסקים שרוצים למשוך תנועת גולשים גדולה אך רלוונטית ולקדם מכירות דרך האינטרנט. הפרסום בגוגל הוא כלי שיווקי ויעיל שעוזר לבעלי עסקים להגיע ללקוחות נוספים. כמובן שכדי להשיג החזר השקעה משתלם צריך לעבוד עם קמפיינר מומחה שמכיר היטב את גוגל אדס ויודע ליצור מודעות פרסום שעובדות ומייצרות רווח לבעל העסק. 

אם אתה רוצה לקבל מבול של פניות, לקדם מכירות ולהשיג לידים חמים ואיכותיים לעסק, אז אנחנו פה בשבילך. 

×