מג'יק מרקטינג

CRO: שיפור יחס המרה

רוצה לגלות את הדרכים והשיטות להגדלת CRO או בשפה פשוטה, איך לגרום לגולשים להישאר יותר זמן באתר, לסגור יותר עסקאות ולשפר את יחס ההמרה?

CRO - שיפור יחס המרה לאתרים

מה זה CRO?

CRO ראשי תיבות של Conversion Rate Optimization, בעברית – שיפור יחס המרה.

CRO הוא תהליך אופטימיזציה של הגדלת אחוז הגולשים באתר אשר מבצע פעולה רצויה, כמו הרשמה לניוזלטר, קניית מוצר או מילוי טופס יצירת קשר. המטרה העיקרית של CRO היא להפיק את המרב מהתנועה שכבר יש לך על ידי הפיכת האתר לאפקטיבי יותר.

איך מחשבים CRO?

מבלי לסבך יותר מדי, כדי לחשב את שיעור ההמרות באתר לוקחים את ההמרות שהיו באותו החודש (נגיד 25) מחלקים בכמות הכניסות לאתר באותו החודש (נגיד 500) ומכפילים ב-100. 

בדוגמה הזאת יחס ההמרה באתר עומד על: 5%.

במילים אחרות, מכל ה-500 גולשים שביקרו באתר שלך, 25 מהם ביצעו רכישה. המטרה של CRO תהיה ליישם שינויים שמגדילים את יחס ההמרה, כלומר יותר גולשים ימירו ללקוחות.

איך לשפר את יחס ההמרה (CRO) באתר?

מחקר יסודי: נסה להבין את את ההתנהגות הגולשים באתר שלך. זה עשוי לכלול ניתוח אנליטי לאתר, ביצוע סקרים ואיסוף נתונים איכותיים באמצעות שיטות מעקב כמו גוגל אנליטיקס, סרץ קונסול וכלים אחרים המקליטים את פעולות הגולשים באתר.

נתוני המחקר ושיפור בהתאם: בהתבסס על ממצאי המחקר, אפשר לבצע ניחושים מושכלים לגבי שינויים יעילים באתר אשר יכולים לשפר את שיעורי ההמרה. לדוגמה, אתה עשוי לשער ששינוי הצבע של כפתור "קנה עכשיו" מירוק לכחול יגדיל את מספר המכירות. או שסידור נכון של התוכן יגרום ליחס המרה גבוה יותר. יש כל מיני טריקים שיווקיים שיכולים להגדיל את כמות המכירות באתר.

ניסויים ותוצאות: בצע את השינויים שהעלית במחקר ולאחר מכן בדוק אותם כדי לראות אם הם מניבים תוצאות טובות יותר. השיטה הנפוצה ביותר היא בדיקת טסטים A/B, שבה אתה משווה את הגרסה המקורית (A) לגרסה שהשתנתה (B) כדי לראות איזה ביצועים טובים יותר מבחינת המרות. האם השינוי הביא לשיפור מובהק סטטיסטית בשיעורי ההמרה?

רוצים לשפר את יחס ההמרה באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם פרטים מדויקים!

CRO

3 כלים מומלצים לאופטימיזציה של שיעור המרות 

ישנם כלים רבים זמינים שיעזרו לך לשפר ולהגדיל את ההמרות באתר אך בחרתי להתמקד בשלושה כלים פופולריים:

Optimizely

זוהי פלטפורמת שיווק שלמה בדיקות A/B חזקה המאפשרת לך להתנסות עם גרסאות שונות של דפים מהאתר כדי לראות איזו מהן מניבה ביצועים טובים יותר מבחינת המרות. באתר אפשר לקבל ניתוח נתונים בזמן אמת, עורך ויזואלי להגדרת ניסויים, תכונות התאמה אישית ופילוחי קהל מתקדמים.

Hotjar

אחת האתרים האהובים עליי לשיפור ההמרות וניתוח התנהגות הגולשים באתר הוא Hotjar אשר מספקת כלי ניתוח מדהים אשר מקליט את הגולשים באתר. אתה יכול לראות מפות חום המציגות היכן משתמשים לוחצים, זזים וגוללים. אתה יכול גם להקליט את הגולשים כדי לראות כיצד מבקרים גולשים באתר ולבנות עבורם משפך שיווקי מנצח לשיפור יחס המרות באתר (CRO).

Google Optimize

זהו כלי אופטימיזציה A/B טסט המשולב עם Google Analytics. זה מאפשר לך להריץ ניסויים בתוכן האתר כדי ללמוד מה עובד הכי טוב עבור הקהל שלך. אפשר לערוך בדיקות עם משתנים רבים, בדיקות מפוצלות לאתרים, אינטגרציה עם Google Analytics לתובנות מעמיקות יותר ועוד. אני באופן אישי אוהב להשתמש בכלים של גוגל, הם מספקים את כל מה שצריך לשיפור הביצועים הכוללים באתר.

רוצים להוציא את המקסימום ולהגדיל את יחס ההמרות באתר שלכם? לשיחת ייעוץ צרו קשר או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

אולי יעניין אותך?

פרסום עסקים בחינם באמצעות גוגל לעסק שלי
פרסום בגוגל בחינם

פרסום עסקים בגוגל בחינם  שאתה שומע את המילה פרסום ישר אתה חושב שצריך להוציא על זה כסף ובצדק.. כל בעל עסק רוצה להופיע בתוצאות הראשונות ולגרוף

עוד ->
מומחה קידום אתרים
מיהו מומחה לקידום אתרים?

מומחה קידום אתרים באינטרנט כל חאפר יכול להגדיר את עצמו מומחה קידום אתרים, אז איך נדע להבדיל בין מומחה בעל ניסיון למקדם אתרים מתחיל שטוען

עוד ->
×