מג'יק מרקטינג

בניית משפך שיווקי

משפך שיווקי הוא כמו GPS מכירתי, המנחה את הלקוחות שלך מהחשיפה הראשונה ועד הרכישה הסופית.

משפך שיווקי

מה זה משפך שיווקי?

משפך שיווקי הוא תהליך שעובר לקוח פוטנציאלי החל מגילוי מוצר או שירות ועד ביצוע הרכישה. המשפך מחולק בדרך כלל למספר שלבים, שכל אחד מהם צריך להוביל את הלקוח צעד קרוב יותר אל המטרה הסופית של הפיכת ליד פוטנציאלי ללקוח משלם. השלבים לבניית משפך שיווקי יכולים להשתנות, אבל מודל נפוץ של התהליך כולל: חשיפה, עניין, רצון, פעולה ושימור.

כך זה נראה:

משפך שיווקי: חשיפה, עניין ופעולה.

השלבים לבניית משפך שיווקי

קודם כל חשוב להבין שאין תהליך אחד נכון שמתאים לכולם. כדי לבנות משפך שיווקי שעובד ומצליח להגדיל מכירות צריך ללמוד מניסוי וטעייה ולהכיר היטב את הקהל אליו אנו פונים. הנה הסבר קצר על כל שלב בתהליך וכיצד צריך לפעול כאשר בונים משפך שיווקי מנצח.

הגדר את קהל היעד שלך: לפני שאתה מתחיל לשווק, אתה צריך לדעת במדויק למי אתה מנסה להגיע. זה יעזור לך לקבוע אילו סוגי תוכן, הצעות ורעיונות יהיו היעילים ביותר בכל שלב של המשפך השיווקי.

שלב החשיפה: השלב הראשון הוא המקום בו אתה חושף את המוצר או השירות שלך. ניתן לעשות זאת באמצעות ערוצי שיווק דיגיטלי שונים כגון רשתות חברתיות, אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק באמצעות תוכן, פרסום ממומן ואפשרויות שיווק נוספות.

שלב העניין: ברגע שאנשים נחשפו למוצר או לשירות שלך, השלב הבא הוא ליצור סקרנות, לעורר את העניין שלהם ולעודד אותם ללמוד יותר על המוצר או השירות. ניתן לעשות זאת באמצעות כתיבת תוכן שיווקי לאתרים, סרטון הדגמה של המוצר, סמינרים, חודש ראשון ניסיון חינם וכלים שיווקים אחרים.

שלב הרצון: בשלב זה, המטרה היא לבנות רצון ולגרום ללקוחות לרצות את המוצר או השירות שלך על ידי הצגת היתרונות שלו והתייחסות לכל התנגדות או בעיה שיש ללקוח הפוטנציאלי.

שלב הפעולה: בשלב הפעולה, אתה מעודד את הלידים החמים לעשות את הצעד הבא ולבצע רכישה או להשאיר פרטים באתר. ניתן להשיג זאת באמצעות דף נחיתה לעסק מעוצב היטב, הצעות מיוחדות, דילים, מבצעים וטקטיקות שונות עם הנעה לפעולה.

שלב השימור: לבסוף, שלב השימור הוא המקום בו אתם שואפים לשמור על הלקוחות נאמנים למותג שלכם. ניתן לעשות זאת באמצעות תקשורת שוטפת, שירות לקוחות מדהים ומבצעים מיוחדים.

בניית משפך שיווקי מוצלח לוקח זמן ומאמץ, אבל זה שלב חיוני לכל עסק שרוצה לייצר לידים איכותיים, לקדם מכירות ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלו לאורך זמן.

מדוע חשוב ליצור משפך שיווקי?

השיווק הדיגיטלי של היום הפך מסובך במיוחד. הגולשים נתקלים באלפי מודעות בין אם זה ברשתות החברתיות, בגוגל, באפליקציות ובכל פינה כזו או אחרת באינטרנט. זה הפך את השיווק הדיגיטלי לתחום מורכב ומאתגר.

יצירת משפך שיווקי חשוב מכמה סיבות. למשל, בעזרת נתונים מוצקים ואסטרטגיית שיווק נוכל להבין טוב יותר את התנהגות הגולשים ולבנות עבורם משפך שמוביל בסופו של דבר לרכישה. משפך שיווקי מספק לנו תובנות חשובות לגבי התנהגות והעדפות הצרכנים ומאפשר לנו כמשווקים לקבל החלטות חכמות יותר לגביי אסטרטגיות שיווק.

כך או אחרת, חשוב למקד את מאמצי השיווק ע"י תכנון נכון והצבת יעדים ברורים. בסופו של דבר, משפך שיווקי שתוכנן היטב יעזור לנו לשפר את יחס ההמרה ולהדריך את הגולשים לעבר המטרות שלנו.

על ידי מדידה וניתוח נתונים שיווקיים, אנו יכולים להעריך את האפקטיביות של האסטרטגיות שלנו ולראות אם פעלנו בזהירות או ברשלנות.

אם אתה מרגיש תקוע בשיווק, או מחפש לבנות אסטרטגיה טובה לגולשים באמצעות משפך שיווקי איכותי, אנחנו כאן כדי לעזור.

אולי יעניין אותך?

משרד פרסום דיגיטלי
משרד פרסום דיגיטלי

משרד פרסום דיגיטלי כל מה שהכרתם הולך להשתנות בעולם הפרסום הדיגיטלי. הרעיונות המבריקים שאומצו בתחילת שנות ה-2000 הפכו מהר מאוד למיושנים ולא רלוונטים. בעולם שבו

עוד ->
×