מג'יק מרקטינג

לידים חמים לעסקים

כבעל עסק אני מבין את הצורך שיש לך בלידים. ולמרות זאת, מי כמוך יודע שאיכות הלידים חשובה לא פחות מהכמות. בפוסט זה אראה לך כיצד אפשר להשיג לידים איכותיים לעסק.

לידים לעסקים

מה זה לידים?

המושג לידים נפוץ מאוד בקרב מוקדי מכירות ככה שאם לא יצא לך לעבוד במוקד כזה או אחר לגמרי הגיוני שלא תדע מה זה לידים.

ליד הוא לקוח פוטנציאלי המתעניין במוצר או בשירות שהעסק מוכר. לדוגמה, נניח ויש לך חברה להחזרי מס ואתה רוצים להרחיב את מעגל הלקוחות הקיים. תרצה לקבל מספרי טלפון נוספים של אנשים שמתעניינים בהחזרי מס נכון? אז כל מתעניין כזה הוא למעשה לקוח פוטנציאלי שנקרא ליד.

כדאי לקנות לידים לעסק?

קניית לידים לעסקים הוא פתרון מהיר שיכול לתת לך רשימה של מעוניינים פוטנציאליים. למרות זאת, חשוב לבדוק היטב מאיפה השיגו את הלידים, מה האיכות שלהם וכמה עולה לך כל ליד. בעלי עסקים רבים פונים לחברות לידים ומתאכזבים קשות איכות הלידים הירודה. 

מכירים את המשפט הזול עולה ביוקר?

עשו טובה לעצמכם ותבדקו מאיפה הלידים מגיעים ומה התוקף שלהם.

בסופו של דבר, המטרה היא להפוך את הליד המתעניין ללקוח משלם.

אז איך בכל זאת ניתן להשיג לידים חמים ואיכותיים לעסקים? המשך לקרוא..

איך יוצרים לידים על בסיס קבוע?

ישנם הרבה דרכים יצירתיות להשיג לידים, בין אם זה בעזרת פרסום ממומן ברשתות החברתיות, פרסום ממומן בגוגל, דפי נחיתה שיווקים, שיווק במייל, קידום אורגני, טופס יצירת קשר באתר וכו'. 

הדרך הטובה ביותר בשביל להשיג לידים איכותיים לעסק ובקביעות היא בעזרת קידום אתרים אורגני בגוגל. אלפי אנשים מחפשים בגוגל מוצרים ושירותים שונים. דמיין לעצמך את כמות הפניות שתקבל אם האתר שלך יופיע במקום הראשון בגוגל.

אני אתן לך הצצה קטנה, סתכל כמה גולשים מחפשים את הביטוי: "החזר מס"

 

החזר מס

זאת רק דוגמה לביקוש שיש בתחום החזרי מס וכמה לידים חמים ואיכותיים אני יכול להשיג לך ישירות מגוגל!

מה ההבדל בין לידים חמים ללידים קרים?

יש פער משמעותי בין לידים חמים לבין לידים קרים ואמחיש זאת עם דוגמה.

ליד חם: שיחה טלפונית לאדם שמילא טופס באתר וביקש מידע נוסף על המוצר או השירות שלך.

ליד קר: לקוח פוטנציאלי שהראה עניין בעבר במוצר או בשירות דומה לשלך אך אינו הביע עניין במה שאתה מציע.

קניית לידים ברוב המקרים הם לידים קרים: לדוגמה, אדם שהתקשרת אליו ולא הביע עניין קודם במוצר או בשירות שלך.

איך אפשר להשיג לידים חמים לעסק?

לידים חמים הם מה שכל בעל עסק רוצה לקבל, בין אם אתה עוסק בביטוח, משכנתאות, עיצוב פנים, עריכת דין, רפואה והרשימה עוד ארוכה. 

כולם רוצים לקבל רשימת לידים איכותיים שקל לסגור אותם והם חמים על המוצר או השירות שלנו.

קידום באמצעות תוכן: יצירת תוכן מקורי שנותן ערך ומושך את קהל היעד שלך היא דרך מצוינת ליצירת לידים. אפשר לעשות זאת באמצעות קידום פוסטים בבלוג, יצירת דף נחיתה מקצועי לפרסום בגוגל,  העלאת סרטונים ליוטיוב, פרסום באמצעות טאבולה, אאוטבריין וכו'.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO): בצע אופטימיזציה לאתר שלך כדי להתקדם בתוצאות מנועי החיפוש עבור מילות מפתח רלוונטיות הקשורות לעסק שלך.

פרסום ממומן: השיטה היעילה והזריזה ביותר למחפשי לידים איכותיים היא לעשות פרסום ממומן בגוגל, פייסבוק וברשתות החברתיות האחרות כדי לקבל לידים חמים לעסק במיידי. 

שיווק מפה לאוזן: המלצות מחברים קרובים או בני משפחה מאז ומתמיד היה נחשב לליד רותח. אנחנו נוטים לסמוך ולתת אמון בסביבה הקרובה לנו ולכן סיכוי גבוה מאוד שההמלצה הזאת תוביל ללקוח משלם.

שיווק בדוא"ל: יצירת רשימת תפוצה ושליחת מייל שיווקי משכנע יכול בקלות להפוך ליד חם ללקוח משלם.

יצירת לידים איכותיים לעסקים בכל התחומים!

אחרי שהצגתי לך את כמות המחפשים שיש בגוגל וראית שהאיכות עולה על הכמות אני בטוח שאתה רוצה להתחיל לייצר לידים איכותיים ורצוי כמה שיותר.

אם יש לך את הזמן אתה יכול לעשות קידום אורגני בעצמך, מהר מאוד תגלה שכדי להגיע למקום הראשון ולהיות זה שמשיג את הלידים נדרשת ממך לא מעט עבודה.

דרך נוספת לאיסוף לידים היא לפנות לחברות שיווק דיגיטלי  שמוכרות לידים לעסקים או להיעזר ביועץ שיווק דיגיטלי (כמוני) שישיג לך לידים חמים לעסק – ישירות מגוגל!

בעלי עסקים, חברות וארגונים גדולים כבר מזמן הבינו את איכות הלידים שיש בגוגל ובמקום לקנות לידים שלא שווים שקל הם משקיעים בפרסום ממומן, קידום אורגני ונעזרים "במפלצות" החברתיות כמו פייסבוק אינסטגרם וטיקטוק כדי להשיג לידים איכותיים ולהגדיל את כמות המכירות.

אולי יעניין אותך?

מומחה SEO
איך לבחור מומחה SEO?

איך לבחור מומחה SEO? קרה שבחרת חברה לקידום אתרים ובפועל קיבלת מעט קידום, שילמת הרבה והתאכזבת קשות? בפוסט זה אדריך אותך איך לבחור מומחה לקידום

עוד ->
×