מג'יק מרקטינג

אופטימיזציה לאתרים

בניתם אתר אינטרנט, השקעתם בעיצוב, בנראות האתר וכל מה שמסביב ובכל זאת האתר לא מתקדם בגוגל? אחרי שנים של ניסיון באופטימיזציית On-Page לאתרים החלטתי לספק חבילות אופטימיזציה לאתרי אינטרנט כדי שגם אתם תוכלו להתקדם ולהרוויח זרם בלתי פוסק של לידים ולקוחות.

אופטימיזציה לאתרים

מה זה אופטימיזציה לאתר?

אופטימיזציה לאתרים הוא תהליך טכני וגם יצירתי שמבוצע בדרך כלל ע"י מומחי SEO שהמטרה היא בסופו של דבר לקבל דירוג גבוה יותר בדפי תוצאות החיפוש של גוגל, כדי להשיג כמה שיותר מכירות, לידים והמרות. אופטימיזציה לאתר כולל מגוון רחב של פעולות ואסטרטגיות שונות שצריך לבצע באתר עצמו. 

כמומחה אופטימיזציה לאתרי אינטרנט אני יודע היטב אילו פעולות משמעותיות יותר ואילו פחות. בהמשך אפרט לכם בהרחבה מהם הגורמים החשובים ביותר בתהליך האופטימיזציה לאתרים וכיצד עושים את זה נכון.

איך עושים אופטימיזציה לאתרי אינטרנט?

בגדול, תהליך האופטימיזציה לאתר כולל מאות גורמים שונים המשפיעים על מיקום האתר בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל. ישנם כללים רבים ושיטות עבודה שצריך לקחת בחשבון כאשר עושים קידום אורגני SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש). ועדין, יש כמה גורמים ברורים שאם מבצעים אותם נכון הם אלו שישפיעו בצורה משמעותית על קידום האתר בגוגל ובהם בדיוק אנחנו נתמקד..

אופטימיזציה לאתר - הגורמים המשפיעים ביותר (1)

2 חבילות אופטימיזציה לאתר במבצע מיוחד

אופטימיזציה לאתר

חבילת אופטימיזציה On-Page ל-3 עמודים
999
687 חד פעמי (לא כולל מע''מ)
  • מחקר מילות מפתח
  • עריכת תגיות מטא
  • עריכת והנגשה נכונה של התוכן כולל הנעה לפעולה
  • יצירת רלוונטיות ומיקוד מדוייק לקהל הספציפי שלך
  • בניית קישורים בצורה חכמה
  • ניסיון מוכח באופטימיזציה למנועי חיפוש
מחיר מבצע

אופטימיזציה לאתר

חבילת אופטימיזציה On-Page ל-10 עמודים
2495
1889 חד פעמי (לא כולל מע''מ)
  • מחקר מילות מפתח
  • עריכת תגיות מטא
  • עריכת והנגשה נכונה של התוכן כולל הנעה לפעולה
  • יצירת רלוונטיות ומיקוד מדוייק לקהל הספציפי שלך
  • בניית קישורים בצורה חכמה
  • ניסיון מוכח באופטימיזציה למנועי חיפוש
מחיר מבצע

10 הגורמים החשובים ביותר באופטימיזציה לאתרים

 
  1. שיפור מהירות האתר.

  2. התאמה של האתר לניידים.

  3. איכות ורלוונטיות של התוכן.

  4. בנייה נכונה של קישורים פנימיים ויוצאים בדף.

  5. אופטימיזציה לתגיות מטא, H1-H3, לתמונות ALT וכו'.

  6. שימוש נכון במילות מפתח וסמנטיקה בצורה נרחבת.

  7. שימוש במילות מפתח בכתובת האתר URL.

  8. אופטימיזציה חוזרת ושיפור יחס ההמרה. 

  9. שיפור חווית המשתמש באתר.

  10. להבין את כוונת החיפוש ולהנגיש את התוכן בצורה הטובה ביותר.

האתר עושה בעיות? רוצים להגביר תנועה לאתר ולשפר את הביצועים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

אופטימיזציה לאתר = להישאר מעודכן באלגוריתם של גוגל

כלל ברזל באופטימיזציה SEO: להשקיע בתוכן איכותי, רלוונטי ומקורי!

עוד לפני שניגשים ליצירת התוכן, צריך לבצע מחקר מילות מפתח כדי לדעת מה גולשים מחפשים ואיך בדיוק הם מחפשים. רק לאחר מכן אפשר לבנות תכנית מתאימה לשיווק באמצעות תוכן

יצירת תוכן איכותי ורלוונטי הנותן מענה לצרכים והאינטרסים של קהל היעד שלך חשוב מאוד בקידום אורגני. תתחייבו לכתוב תוכן איכותי ומפורט הכתוב היטב, מאורגן היטב ומתעדכן באופן קבוע אחת לכמה זמן. ספקו תשובות לשאלות הגולשים ותכללו את כל המידע הנחוץ עבור השירות או המוצר אותו אתם רוצים לקדם בגוגל, לאחר מכן בצעו אופטימיזציה בדף ותבדקו שהתוכן אכן קריא וברור.

גוגל שמה דגש רציני על תוכן מקורי איכותי ורלוונטי שלא נמצא בשום אתר אחר! השקיעו בתוכן שלכם ותתחילו לראות את האתר מתחיל לטפס בתוצאות החיפוש.

הישארו מעודכנים לשינויים באלגוריתם

קידום אתרים אורגני מתפתח כל הזמן, חשוב להישאר מעודכן במגמות ובשיטות המומלצות העדכניות ביותר כדי לבצע אופטימיזציה לאתר בצורה יעילה נכונה ומקצועית.

לכל השינויים והעדכונים באלגוריתם של גוגל

אופטימיזציה מצריך תחזוקה מתמשכת להצלחת SEO

כדי להתקדם בתוצאות האורגניות יש לתחזק את האתר על בסיס יומי, ולהתייחס אליו כאל נכס דיגיטלי בעל ערך.

אם אתה חושב לבנות אתר אינטרנט לעסק ולעלות תוכן אחת לשנה ועדין להתקדם בגוגל, אני ממליץ לך לוותר על הרעיון ולפעול בפלטפורמה דיגיטלית אחרת כמו פייסבוק. קידום אתרים ברשת האינטרנט מצריך אופטימיזציה עקבית וזה השקעה לכל דבר ועניין.

אם יש לך אתר ואתה לא מצליח לקדם אותו במנועי חיפוש ואתה זקוק לייעוץ קידום אתרים, אופטימיזציה לדפים באתרי Wix או וורדפרס או אופטימיזציה לכל אתר אחר, אתה מוזמן ליצור קשר.

סיכום

בסך הכל, הכלל החשוב ביותר באופטימיזציה של אתר לגוגל הוא להתמקד בערך שאתה נותן לגולשים באתר, תוך הקפדה על ההנחיות והשיטות המומלצות שנקבעו על ידי מנועי חיפוש וגוגל בפרט. אופטימיזציה SEO הוא תהליך מתמשך שצריך לתחזק וכמו שאת רומא לא בנו ביום אחד אל תצפה שאחרי קריאת מדריך או שניים האתר שלך יזנק למקום הראשון בגוגל. תן לזמן לעשות את שלו, הקפד לעלות תכנים חדשים ולבצע אופטימיזציה באתר לדפים ישנים.

אם לסכם את הכל במשפט אחד, אופטימיזציה לאתרים משמע: שיפור הביצועים הכלליים באתר והתאמת הדפים עבור הגולשים בצורה מקסימלית. ברגע שתיישם את זה, קידום אורגני בגוגל הופך לפשוט וקל יותר.

אולי יעניין אותך?

דף נחיתה בהתאמה אישית
דף נחיתה לדוגמא

פרסום דף נחיתה בגוגל רוצה לבנות דף נחיתה לפרסום ממומן בגוגל? הנה כל מה שאתה צריך לדעת בנושא.. למה צריך לבנות דף נחיתה לפרסום בגוגל?

עוד ->
מחקר מתחרים
מחקר מתחרים

מחקר מתחרים אחד החלקים האהובים עליי בקידום אתרים הוא מחקר מתחרים. ללמוד על האסטרטגיות של המתחרים ולהבין מה הם עושים ואיך אנחנו יכולים לעשות את

עוד ->
בניית אתר וורדפרס
בניית אתר וורדפרס

בניית אתרי וורדפרס לעסקים בעולם הדיגיטלי, וורדפרס דומה לרמי לוי בעולם האמיתי. וורדפרס היא הפלטפורמה הפופולרית והמובילה ביותר בעולם לבניית אתרים. בפוסט זה נסביר הכל

עוד ->
×