מג'יק מרקטינג

איך לכתוב מייל שיווקי?

טיפים לכתיבת מייל שיווקי מוצלח

טיפים לכתיבת מייל שיווקי מוצלח

כתיבת מייל שיווקי היא דרך מצוינת להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולעורר בהם חשק עבור המוצר או השירות שאנו מוכרים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לכתוב אימייל שיווקי מוצלח:

צור כותרת ברורה ומושכת: הכותרת שלך היא הדבר הראשון שהנמען שלך יראה, אז וודא שהיא קליטה ומעוררת מספיק חשק כדי שהנמען ירצה לפתוח את המייל ולצפות במסר שכתבת. 

כתוב תוכן מותאם אישי: שימוש בברכה מותאמת אישית, כגון "היי [שם]" עוזר למייל להרגיש אישי יותר ופחות כמו מייל המוני. פנו אל הלקחות שלכם כיחידים והראו להם שהם במרכז העיניינים!

שמור על מיקוד: אל תנסו לכסות יותר מדי נושאים במייל. במקום זאת, התמקד במסר אחד וברור והפכו אותו למרכז העיניינים.

השתמש בקריאה לפעולה: עודדו את הקורא לבצע פעולה ספציפית, כגון ביקור באתר או ביצוע רכישה. כדי למשוך את הקוראים נסו להראות להם שהם זוכים בהטבה יוצאת דופן כמו: רכישת מוצרים בהנחה לפרק זמן מוגבל, מדריך לקידום בגוגל במחיר מציאה ליום אחד וכו'.

בדוק שוב את התוכן שלך: לפני שאתה שולח את הדוא"ל שלך, הקפד לבדוק אותו כדי לוודא שהוא נראה ומתפקד כמתוכנן. זה כולל בדיקת שגיאות הקלדה או בלבול במשפטים בתוכן שלך.

אני מקווה שהטיפים האלה יעזרו לך לכתוב מייל שיווקי טוב וממיר יותר!

דברים שכדאי להימנע מהם בכתיבת מייל

אלה דברים שלא כדאי לך לעשות ועדיף להימנע מהם בכתיבת מייל שיווקי.

אל תשלח מיילים לאנשים שלא הצטרפו: חשוב לשלוח מיילים רק לאנשים שנתנו לך במפורש אישור ליצור איתם קשר. שליחת מיילים לאנשים שלא הצטרפו נחשבת כספאם ועלולה לפגוע במוניטין שלך ולהוביל לסימון המיילים שלך כדואר זבל.

אל תשלח מיילים בתדירות גבוהה מדי: אם אתה שולח מיילים לעתים קרובות מדי, אתה עלול לעצבן את הקוראים ולגרום להם לבטל את המנוי. שקול מהי התדירות המתאימה ביותר לעסק ולקהל שלך והיצמד ללוח הזמנים הזה, וגם שים לב לשעות הספציפיות בהם עדיף לשלוח את המייל.

אל תשתמש בכותרות מטעות: אם מקודם ציינתי שכדאי לך לכתוב כותרות מושכות, עכשיו אני צריך לציין שוב שהכותרות צריכות לתאר את התוכן עליו אתה הולך לדבר. הכותרת של המייל שלך היא ההזדמנות הראשונה וכנראה גם היחידה שלך למשוך את תשומת הלב של הקורא, אבל חשוב להיות כנים ושקופים. שימוש בכותרות מטעות עלול להוביל לשיעור גבוה של ביטולי מנוי ולפגוע במוניטין שלך.

הקפד שהתוכן יותאם לנייד: יותר ויותר אנשים ניגשים למיילים במכשירים הניידים שלהם, לכן חשוב לוודא שהמיילים שכתבת מתאימים לנייד. זה כולל שימוש בעיצוב רספונסיבי, שימוש בפונטים גדולים וקלים לקריאה, וכולל קריאות ברורות לפעולה.

כתוב בשפה פשוטה – ככל שתהיה יותר רשמי סביר להניח שהקורא בצד השני ירגיש יותר מאויים וזה רק ירחיק ביניכם במקום ליצור קרבה. נסה לכתוב בשפה קלילה ולשתף גם הומור ובדיחות, זה לגמרי יכול לבוא בחשבון 🙂

אני מקווה שהטיפים האלה יועילו לך בקידום התוכן ויתנו לך כמה רעיונות ממה להימנע כשמדובר בשיווק בדוא"ל.

אם אתה מעוניין לקחת את העסק צעד אחד קדימה באמצעות אימייל מרקטינג, נשמח לשמוע ממך.

אולי יעניין אותך?

טיפים לכתיבת מייל שיווקי מוצלח
טיפים למייל שיווקי

איך לכתוב מייל שיווקי? טיפים לכתיבת מייל שיווקי מוצלח כתיבת מייל שיווקי היא דרך מצוינת להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולעורר בהם חשק עבור המוצר או השירות

עוד ->
איך לשווק את העסק בדיגיטל?
איך לשווק את העסק באינטרנט?

איך לשווק את העסק באינטרנט? פתחת עסק ואתה מתקשה לשווק אותו באינטרנט ולהגיע ללקוחות? הנה כל הטריקים שיעזרו לך להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את המכירות.

עוד ->
קידום עורכי דין
קידום אתרים לעורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין קידום אתרים לעורכי דין הפך לאחד התחומים החמים והמאתגרים ביותר בגוגל, בישראל יש אלפי עורכי דין שנאבקים על דירוג גבוה של

עוד ->
×