בלוג

איך להיות מקום ראשון בגוגל

 

אם הגעת לכאן כנראה שאתה בר מזל, במדריך זה תלמד מה חשוב בקידום אתרים אורגני, איך גוגל מדרג דפים ואתן 5 גורמים עיקריים שיעזרו לך להגיע למקום הראשון בגוגל.

מקום ראשון

 

אם הגעת לכאן סביר מאוד שגם אתה רוצה שהאתר שלך יופיע בעמודים הראשונים בגוגל. אני אהיה גלוי ואספר לך שבישביל לזכות בתהילה ולהגיע למקום הראשון בגוגל צריך לעבוד קשה. אני לא בא להוריד אותך מקידום אורגני, להפך אני חושב שזה תהליך אפקטיבי ומשתלם מאוד, בעיקר לטווח הארוך. סתם שתדע, מחקרים מצביעים על כך שמקום ראשון מקבל יותר מ-40% מנפח הקליקים, זאת אומרת שעמודים 2,3,4 והלאה הם מבחינתנו עמודים מתים חסרי תועלת שאף אחד לא מגיע אליהם. בקיצור, אתר שממוקם שבתוצאות הראשונות בגוגל הוא זה שחוטף את רוב הגולשים. 

בפוסט זה אסביר איך גוגל מדרג דפים, ואתן 5 גורמים עיקריים שיקפיצו את האתר שלך גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

איך גוגל מדרג אתרים?

 

חלק מהצלחת התהליך בSEO הוא להבין איך מנועי חיפוש מדרגים דפים. בשביל להגיע לעמוד הראשון בגוגל נצטרך לכסות כמה שיותר גורמים רלוונטים ולספק לגולש מענה מקצועי, רחב וברור (בסופו של דבר זה מה שגוגל רוצה לא? :).

עם השנים, גוגל משתדרג ונהיה חכם יותר – לדחוף כמויות של מילות מפתח כבר מזמן לא עובד ועלול ליצור יותר נזק מאשר תועלת. המטרה היא לכסות בטבעיות כמה שיותר ביטויים רלוונטים הקשורים לאותו נושא.

למידע נוסף על האלגוריתם דירוג של גוגל

מקום ראשון דרך פרסום ממומן או אורגני?

 

גוגל מציג לנו מודעות ממומנות ואורגניות..

זה נראה בדיוק כך:

מודעה אורגנית ומודעה ממומנת

על איזה סוג מודעה אנחנו מתחרים, מודעה אורגנית או ממומנת ?

חשוב להפריד את סוגי המודעות הללו ואני אסביר את ההבדלים ביניהם.

פרסום ממומן יכול להקפיץ את האתר למקום הראשון בגוגל כבר עכשיו! כל שנצטרך לעשות הוא לפתוח קמפיין ממומן בגוגל אדס, לאחר שנפסיק לשלם על הפרסום, נעלם כאילו לא היינו שם מעולם.

זה בהחלט יעיל לעסקים חדשים שעושים את צעדיהם הראשונים באינטרנט אשר רוצים לבסס נוכחות דיגיטלית חזקה.

לעומת זאת, קידום אורגני הוא קידום ארוך טווח שעשוי לקחת חודשים עד שמגיעים בכלל לעמוד הראשון אם בכלל, שלא לדבר על המקום הראשון.

 

5 גורמים עיקריים בקידום אתרים אורגני

 
 

 

1. השקיעו בכותרת ותיאור ייחודי לכל עמוד

 

תהיו יצירתיים, סקרנו את הגולש ותדאגו לכלול בפנים את הביטויים שאתם מעוניינים לקדם, רצוי להשתמש במספרים ובמילות כוח. והכי חשוב, אף פעם אל תרשמו כותרות שלא תואמות את התוכן שבפנים!

2. השתמשו בקישורים פנימיים בחוכמה

 

חזקו עמודים שאתם מעוניינים, הדגישו את הקישור בצבע ושימו אותו רק שהוא באמת נחוץ ומוסיף ערך לגולש. תחשבו על קישורים פנימיים כאמצעי שאמור לעניין את הגולש במידע נוסף ורלוונטי ולקחת אותו לעמוד המיועד.

3. תוכן תוכן ושוב פעם תוכן! 

 

שאני אומר תוכן אני מתכוון לתוכן מקורי שלא נמצא בשום אתר אחר, הכי חשוב שהתוכן יתאים לכוונת הגולש ויכלול בתוכו את אותם מילות מפתח בגוף המאמר,בכותרות H1, טייטל דיסקריפשיין וכו'. בנוסף, התוכן אמור להיות מותאם בשפה לקהל היעד, תוכן כזה שגם אתם הייתם רוצים לקרוא.. מסקרן, ברור ואינפורמטיבי, כזה שנותן ערך לגולש.

4. האתר חייב להיות מהיר וגם מותאם למובייל 

 

עם השנים המגמה של המחפשים דרך הניידים רק הולכת וגוברת, אתר איטי שלא מותאם למובייל לא יקבל דירוג גבוה. דחיסת תמונות גדולות בהחלט יעזור, מחקו קוד לא רלוונטי, צמצמו קוד CSS ו-JS והשקיעו בשרת אחסון מהיר לאתר.

5. קישורים נכנסים מאתרים סמכותיים

 

סמכות זה אחד הדברים החשובים, גוגל לא יתן לאתר להגיע למקום הראשון אם הוא לא סומך עליו, בטח שלא בביטויים תחרותיים. צרו קישורים נכנסים מאתרים סמכותיים בעלי DR גבוה. קישור אחד טוב מאתר סמכותי איכותי שווה ל-50 קישורים מאתרים זבל, חדלו מהשקעה על אתרי ספאם והשקיעו מאמצים במציאת קישורים איכותיים בלבד.

 

סיכום:

 

המרכיבים שציינתי למעלה בהחלט יזרזו את תהליך הקידום האורגני במטרה להגיע למקום הראשון בגוגל. מצד שני, בקידום אתרים קיימים מעל 200 גורמי דירוג שונים שיש לקחת בחשבון. אם האתר חדש, אהיו סבלניים ובצעו פרסום ממומן או משכו גולשים דרך אפיקי שיווק אחרים כמו פייסבוק ואינסטגרם. קידום אורגני בתחומים תחרותיים יכול להימשך זמן ארוך יותר. כדי לעשות זאת באופן מקצועי ומוצלח רצוי להיעזר בשירותי קידום אתרים מקצועי כדי להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל.

לפרטים נוספים ואפשרויות קידום צרו קשר עוד היום.

אולי יעניין אותך ?

אימייל מרקטינג שיווק באימייל
אימייל מרקטינג

אימייל מרקטינג – שיווק באמצעות אימייל   תחום נוסף ששייך לענף השיווק דיגיטלי הוא אימייל מרקטינג. משום מה הנושא פחות מדובר ברחבי הרשת.. והאמת? הוא

להמשך קריאה ->
גוגל אנליטיקס
גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס מדריך למתחילים     גוגל מספקת לבעלי אתרים כלים חינמיים רבים לטובת קידום, פיתוח והעצמת האתר. אחד מהכלים המומלצים נקרא גוגל אנליטיקס. במאמר זה אסביר

להמשך קריאה ->
× שלח הודעה