מג'יק מרקטינג

איך להיות ראשון בגוגל?

 

כל בעל עסק עם אתר אינטרנט רוצה להיות במקום הראשון בגוגל, שלושת התוצאות הראשונות בגוגל הם אלו שאוכלים את העוגה וחוטפים את כל התנועה האורגנית לעצמם. במאמר הזה אחשוף את כל הסודות שיעזרו לך לכבוש את הפסגה ולהגיע למקום הראשון בגוגל..

מקום ראשון בגוגל

רבים מבעלי האתרים מחפשים דרכים פתרונות שיאפשרו להם לקדם את האתר מהר בשביל להגיע למקום הראשון בגוגל. אם הגעת לכאן אתה בר מזל, בפוסט זה אשתף מהידע והניסיון שצברתי במהלך השנים כיצד אפשר לקדם אתר בגוגל למקומות הראשונים ולכבוש את הטופ העליון.

רגע לפני שנצלול למים העמוקים, חשוב לי לציין שבשביל לזכות במקום הראשון בגוגל נדרשת, מסירות התחייבות ועבודה קשה. אני לא בא להוריד אותך, אני רק שם את הקלפים על השולחן..

ישנם עשרות טכניקות SEO ומדריכים מקצועיים לקידום אתרים שילמדו אותך כיצד להגיע למקום הראשון, אני הולך ללמד אותך בדרך שונה וייחודית יותר ואסביר מה באמת צריך לעשות כדי להגיע לטופ של הטופ.

איך מגיעים למקום הראשון בגוגל?

בקידום אתרים יש גורמים רבים המשפיעים על מיקום האתר בגוגל, כולם בלי יוצא מן הכלל רוצים שהאתר שלהם יהיה מקום ראשון, בפועל יש רק זוכה אחד.

חלק מהצלחת SEO הוא להבין איך מנועי חיפוש עובדים ולפי מה הם מדרגים דפים. כדי להצליח להגיע לתוצאות הראשונות תצטרך לכסות כמה שיותר גורמים עיקריים המשפיעים על דירוג האתר.

גורמים אלה כוללים: איכות ורלוונטיות התוכן לחיפוש של הגולש, שימוש נכון במילות מפתח בגוף המאמר בכותרות ובתמונות, שיפור מהירות האתר, יצירת פרופיל קישורים ועוד הרבה מעבר.

ברגע שגולש מחפש מידע מסויים בגוגל, תוך שניות בודדות מתקבלות עשרות תוצאות רלוונטיות, תוצאות אלה מסודרות מלמעלה למטה כך שהתוצאה הראשונה בגוגל היא הרלוונטית, האיכותית והסמכותית ביותר וזו שעונה על הכמות הגדולה ביותר של הפרמטרים באלגוריתם של גוגל.

למידע נוסף על האלגוריתם דירוג של גוגל

5 גורמים עיקריים שיעזרו לך לטפס לעבר המקום הראשון בגוגל

ישנם מאות טכניקות ודרכים יצירתיות לקידום אורגני בגוגל, ועדין יש כמה עקרונות SEO וכללים ברורים שצריך ליישם כדי לקדם את האתר לעבר המקום הראשון. אין לי שום כוונה להעמיס עליך במידע לא רלוונטי, אז בחרתי להתמקד בגורמים המשפיעים והחשובים ביותר בקידום אתרים אורגני בגוגל

מקום ראשון בגוגל

1.תוכן תוכן ושוב פעם – תוכן!

שאני אומר תוכן אני מתכוון לתוכן מקורי ואיכותי, תוכן שלא נמצא בשום אתר אחר! תוכן מועתק מאתרים אחרים בטח שלא יצליח להתקדם ואפילו עלול להזיק בקידום האורגני של האתר. 

התאימו את התוכן לכוונת הגולש ופזרו מילות מפתח בגוף המאמר, בכותרות, טייטל דיסקריפשן וכו'. כדי למצוא ביטויים דומים או קשורים אתם יכולים להיעזר ב-LSI KEYWORD. הכי חשוב שהתוכן יהיה מסודר מסקרן ברור ואינפורמטיבי, כזה שגם אתם הייתם רוצים לקרוא!

תדאגו לספק תוכן שנותן ערך לגולשים, תענו על שאלות הגולשים ותיצרו תוכן מעניין רלוונטי וייחודי. אם אתה מתקשה להתקדם לתוצאות הראשונות בגוגל, במג'יק מרקטינג אנו מספקים תוכן לאתרים שיטיסו את האתר שלך למעלה למקום הראשון.

2.אופטימיזציה לתוכן וגם קצת יצירתיות לא תזיק

יצירתיות זה שם המשחק, כל דף אמור לקבל כותרת ייחודית המתארת במפורט את העמוד. שימוש נכון בתגיות H1-H3 מטא דיסקריפשן, ALT לתמונות ושאר התגיות יעשה פלאים ויעזור למנועי חיפוש להבין את הדפים באתר. 

סקרנו את הגולש ותכללו בכותרות את הביטויים שאתם מעוניינים לקדם בוריאציות שונות, רצוי להשתמש גם במספרים ובמילות כוח. והכי חשוב, אף פעם אל תרשמו כותרות שלא תואמות את התוכן שבפנים, זה לא יעבוד וסתם יעשה יותר נזק מאשר תועלת אז חבל על המאמץ.

3.מי אמר קישורים ולא קיבל? 

כדי להתקדם בגוגל לעבר המקום הראשון, חשוב להבין את ההשפעה האדירה שיש לקישורים. ולא אני לא מדבר רק על קישורים נכנסים, אלא גם על קישורים פנימיים ויוצאים. חזקו עמודים שאתם מעוניינים, הדגישו את הקישור בצבע ושימו אותו רק שהוא באמת נחוץ ומוסיף ערך לגולש.

תחשבו על קישורים פנימיים כאמצעי שאמור לעניין ולהוסיף ערך לגולש. ברגע שאתם מקשרים לעמוד הרלוונטי, השתמשו "באנקור טקסט" בצורה חכמה ורשמו את הביטוי שאתם רוצים לקדם. אם גוגל לא סומך על אתר מסוים (אין לאתר בכלל קישורים נכנסים) יהיה לו קשה להגיע לתוצאות הראשונות, בטח אם מדובר בתחום או בביטוי תחרותי. נושא הקישורים הוא אחד הגורמים החשובים בקידום אורגני ויש לא מעט דרכים יצירתיות להשיג קישורים לאתרים.

4.שפרו את חווית המשתמש באתר

עם השנים המגמה של גולשים דרך הניידים הולכת וגדלה, אתר איטי שלא תואם למובייל לא יצליח להתקדם גבוה ובטח שלא למקום הראשון בגוגל. דחסו תמונות גדולות, מחקו קוד לא רלוונטי, צמצמו קוד CSS ו-JS והשקיעו בשרת אחסון אתרים מהיר. 

שיפור מהירות אתר לא רק עוזר לקידום האורגני, הוא גם משפר את חווית הגולש, מצמצם אחוזי נטישה, מגדיל יחס המרה ועוד. כל מה שציינתי כרגע הם גורמים סופר חשובים לקידום אתרים אורגני שאסור להתעלם מהם.

5. השקיעו באתר, המשיכו לעלות תכנים ותהיו סבלניים.

לאלו מכם שלא יודעים, גוגל עשוי בינה מלאכותית, מדובר באלגוריתם חכם שהולך ומשתפר עם השנים. עבודה אינטנסיבית חד פעמית לא תצליח לקדם את האתר שלכם ובטח שלא תגיעו למקום הראשון.

כדי לזכות בכבוד בתוצאות הראשונות נדרשת השקעה, התמדה ומחויבות לתהליך. נסו לשפר ולרענן דפים ישנים באתר, חדשו את העיצוב באתר, בצעו אופטימיזציה לתוכן ותדאגו כמה שיותר להיות פעילים ולעשות את הדברים בצורה טבעית והכי חשוב, תהיו סבלניים. לפעמים קידום בגוגל יכול לקחת חודש חודשיים ובמקרים מסוימים עם תחרות גבוהה זה יכול להימשך שנה שנתיים..

מתחרים על המקום הראשון בגוגל

3 עובדות על המקום הראשון בגוגל

 

המנצח בגוגל מקבל את רוב הקליקים: התוצאה הראשונה בגוגל מקבלת לרוב כ-28.5% מכל הקליקים (CTR), גבוה בהרבה ממיקומים נמוכים יותר.

מקום ראשון בגוגל נתפס כמותג אמין וסמכותי יותר: חשיפה בדף הראשון ובכלל בתוצאה הראשונה מגבירה לעיתים קרובות את האמינות והסמכות הנתפסת של המותג בתחומו.

התוצאה ראשונה בגוגל משתנה בהתאם למיקום של הגולש: התוצאה הראשונה יכולה להשתנות באופן דרמטי על סמך מיקומו של המחפש, מה שמדגיש את הרלוונטיות של גוגל.

סיכום:

הגורמים שציינתי בהחלט עשויים לזרז את תהליך הקידום האורגני של האתר וההתקדמות שלכם לעבר המקום הראשון. 

מצד שני, קיימים מעל 200 גורמי דירוג שונים שצריך לקחת בחשבון. אם האתר שלכם חדש, המתינו בסבלנות ותדאגו לבצע אופטימיזציה ושיפורים באתר באופן קבוע.

קידום אתרים אורגני בתחומים תחרותיים יכול להימשך זמן רב יותר (לפעמים גם שנה ואפילו יותר). כדי להשיג קידום אפקטיבי יעיל ומוצלח יותר, רצוי להיעזר בשירותי SEO על מנת לזכות בתואר הנחשק ולכבוש את המקום הראשון בגוגל.

אולי יעניין אותך?

תוכן הוא המלך
שיווק באמצעות תוכן

שיווק באמצעות תוכן עם טריליוני חיפושי מידע בגוגל מדי שנה ומיליוני גולשים פעילים במדיה חברתית, מעולם לא היה חשוב יותר להשקיע בתוכן שיווקי כדי למשוך

עוד ->
טיפים לכתיבת מייל שיווקי מוצלח
טיפים למייל שיווקי

איך לכתוב מייל שיווקי? טיפים לכתיבת מייל שיווקי מוצלח כתיבת מייל שיווקי היא דרך מצוינת להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולעורר בהם חשק עבור המוצר או השירות

עוד ->
×