מג'יק מרקטינג

אימייל מרקטינג – שיווק באמצעות אימייל

 

כלי שיווקי נוסף ויעיל ששייך לענף השיווק הדיגיטלי נקרא אימייל מרקטינג. שיווק במייל הוא אחד הערוצים הזולים והמשתלמים ביותר לבעלי עסקים שמעוניינים להגדיל את כמות המכירות.

אימייל מרקטינג שיווק באימייל

אז מה זה אימייל מרקטינג ואיך זה עוזר לנו בחיים?

השיווק הדיגיטלי מכיל בתוכו מספר גדול של אפשרויות שיווק, החל מקידום אתרים אורגני ועד פרסום ברשתות החברתיות ועוד הרבה מעבר לזה. אחת מהאסטרטגיה השיווקית הדיגיטלית היעילה, הטובה והזולה ביותר היא אימייל מרקטינג או שיווק באמצעות אימייל. מיילים שיווקיים בזמן הנכון הופכים גולשים פוטנציאלים ללקוחות משלמים.
 
כאשר אתה רוצה להגדיל את המותג שלך או למכור את המוצרים והשירותים שלך, שיווק בדוא"ל הוא אחד הכלים הפופולריים והיעילים ביותר עבור מסעות פרסום אלה. בהמשך נדון כיצד שיווק במייל יכול לעזור לך ואתן לך כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל עם קמפיין שיווקי מוצלח באימייל.

לאוהבי הסרטונים, סרטון שמסביר את הבסיס בשיווק באמצעות אימייל.

למה כדאי לשווק באימייל?

דוא"ל הוא ערוץ תקשורתי מוביל שרובנו משתמשים בו במהלך היום יום שלנו. השיווק באימייל הוא אחד הערוצים הזולים והמשתלמים ביותר לקידום עסקים באינטרנט. בשיווק במייל יש אפשרות לפילוח קהלים והגדרות נוספות כך שהשליטה כולה בידיים שלנו. סתם שתדעו, מחקרים מראים שבשיווק בדואר אלקטרוני יש החזר השקעה (ROI) גבוה במיוחד כך ששווה לשקול את האפשרות.

איך משתמשים באימייל מרקטינג לשיווק העסק? באיזה מערכת לבחור?

בין אם אתה מתחיל ובין אם אתה מקצוען שיווק בדוא"ל, קיימים מאות סוגים שונים של מערכות דיוור והאמת, כולם מבצעים את אותם פעולות פחות או יותר. אני אישית ממליץ על – Smoove ו-mailchimp יש להם את כל הכלים והתמיכה שצריך כדי להתחיל. בנוסף, הם מציעים מגוון רחב של תכונות ופיצ'רים החל מאוטומציה שיווקית ליצירת דפי נחיתה מעולים וכלים נוספים חכמים כדי לעקוב אחר המשתמשים.
 
הדרך הטובה ביותר להתחבר עם הקהל שלנו היא ליצור מיילים בעלי ערך. לדוגמה: חיסכון בעלויות, להציג מוצרים חדשים במבצע ואת היתרונות של המוצרים והשירותים השונים ואיך זה פותר לו בעיה. אפשר ואפילו רצוי לצרף קישור למאמר מקיף ומפורט יותר באתר.
 

אספו מיילים בעזרת תופס הרשמה באתר

לאחר שבחרת במערכת דיוור, השלב הראשון שתרצה לעשות הוא ליצור טופס הרשמה באתר. כשאנשים נכנסים לאתר אינטרנט ואוהבים את מה שהם רואים, הם ירצו דרך להישאר מעודכנים. יצירת טופס הרשמה לניוזלטר או פופ אפ (חלון קופץ) לאיסוף פרטי הלקוחות היא דרך נהדרת לאיסוף לידים.

10 טיפים למשווקים מתחילים באימייל:

 

  • עברו על התוכן פעמיים לפני שליחה
  • הגדירו את הקהל ודברו אליו בשפה המתאימה
  • אל תטרידו, שלחו מייל אחת לכמה זמן
  • תהיו מסקרנים
  • הוסיפו את השם שלכם – זהו מסר אישי!
  • השתמשו במספרים ומילות כוח
  • אף פעם אל תנסו למכור על המייל הראשון
  • תהיו חדים ברורים ומשכנעים
  • הוסיפו קישורים לאתר ולרשתות החברתיות
  • תוסיפו אימוגי חמוד זה אף פעם לא מזיק 🙂
E-mail

סיכום

אימייל מרקטינג הוא אמצעי נוסף באסטרטגייה שיווקית של העסק, פשוט בחרו מערכת ולמדו לעבוד עליה. שלחו מיילים בצורה מאוזנת, הקפידו על כתיבה איכותית ועיניינית והכי חשוב, ספקו ערך לגולש! הטרדה במייל ושליחת תוכן סתמי בתדירות גבוהה בהחלט לא יועיל, דבר כזה עלול להרתיע ולהסיר אותם מהרשימת תפוצה. 
לאלו מכם שרוצים לקחת את השיווק צעד קדימה ולהגדיל את כמות המכירות, צרו קשר בטופס למטה.

אולי יעניין אותך?

קידום עסקים קטנים באינטרנט
קידום עסקים קטנים

קידום עסקים קטנים נמאס לך להיות דג קטן בבריכה גדולה? יש לך עסק קטן עם שאיפות גדולות? מי כמוני יודע שהגעה לקהל גדול יותר יכולה

עוד ->
אופטימיזציה לאתרים
איך עושים אופטימיזציה לאתרים?

אופטימיזציה לאתרים בניתם אתר אינטרנט, השקעתם בעיצוב, בנראות האתר וכל מה שמסביב ובכל זאת האתר לא מתקדם בגוגל? אחרי שנים של ניסיון באופטימיזציית On-Page לאתרים

עוד ->
דף נחיתה בהתאמה אישית
דף נחיתה לדוגמא

פרסום דף נחיתה בגוגל רוצה לבנות דף נחיתה לפרסום ממומן בגוגל? הנה כל מה שאתה צריך לדעת בנושא.. למה צריך לבנות דף נחיתה לפרסום בגוגל?

עוד ->
×