מג'יק מרקטינג

קידום עסקים קטנים

נמאס לך להיות דג קטן בבריכה גדולה? יש לך עסק קטן עם שאיפות גדולות? מי כמוני יודע שהגעה לקהל גדול יותר יכולה להיראות כמו משימה בלתי אפשרית. למזלך הגעת למקום הנכון, ובעוד כמה רגעים אחשוף בפניך את האפשרויות הטובות ביותר לקידום עסקים קטנים באינטרנט.

קידום עסקים קטנים

האפשרויות הטובות לקידום עסקים קטנים 

עם פריצת האינטרנט, קל יותר לנו, לבעלי העסקים הקטנים להגיע ללקוחותינו ולהתקדם במרחב הוירטואלי. קידום עסקים באינטרנט אינה משימה קלה, אבל עם קצת יצירתיות והרבה רצון ומוטיבציה גם עסק קטן יכול להתקדם בגוגל וברשתות החברתיות ולהרוויח עוד המון לקוחות.

כדי להצליח בשיווק עסק קטן צריך להתמקד כמו קרן לייזר בקהל יעד צר ומדויק ככל האפשר, חשיפה רחבה תאכל לך את התקציב השיווקי והיא אינה מומלצת לפרסום עסקים קטנים שבתחילת דרכם.

קידום עסקים קטנים באינטרנט יכול להיות כלי שיווקי וחסכוני בעל השפעה אדירה על ההתקדמות של העסק, כל עוד אתם פועלים בצורה נכונה. 

 

הנה כמה דרכים לקידום עסק קטן באינטרנט:

למה כדאי לעסקים קטנים לשווק באינטרנט? 

הפתרונות שהאינטרנט מציע לבעלי עסקים קטנים מתעלים על כל אפשרויות פרסום מסורתיות ישנות. שיווק דיגיטלי לעסקים היא דרך מצוינת להצמיח כל עסק קטן בעלות נמוכה.

הנה 3 סיבות למה כדאי לעסקים קטנים לשווק באינטרנט:

שיווק לכל תקציב!

היופי בשיווק באינטרנט הוא שכל בעל עסק יכול להתאים את התקציב השיווקי אליו כדי להבטיח את העסקה הטובה ביותר בהתאם לתקציב השיווקי של העסק. לא משנה מה גודל התקציב שלך, ישנן אפשרויות רבות שיעזרו לך להגיע לקהל היעד שלך ביעילות ולהשיג עוד לקוחות. עבור עסקים קטנים וסטארטאפים, זה יתרון מובהק, שכן הקידום באינטרנט מאפשר גם לעסקים הקטנים ביותר להתחרות בתאגידים גדולים מבלי לשבור את חשבון הבנק ולהיכנס למינוס.

חשיפה עולמית!

אחד היתרונות הגדולים שיש לעסקים קטנים הוא ההיצע הגדול של המשתמשים שגולשים באינטרנט. יצירת קמפיינים פרסומיים ברחבי האינטרנט יגרום לכך שלא משנה היכן אתה נמצא בעולם, יהיו לקוחות שישמחו לקנות ממך. על ידי מינוף אסטרטגיות שיווק, אתה יכול להגיע ללקוחות פוטנציאליים ממדינות שונות, תרבויות ודמוגרפיות שונות וליצור עמם קשר. חשיפה גלובלית יכולה לגרום להגברת המודעות למותג, בסיס לקוחות גדול יותר ובסופו של דבר לגידול במכירות.

פרסום ללא התחייבות!

כל הפלטפורמות פרסום הדיגיטליות הן ללא התחייבות. אתה מגדיר את התקציב, את קהל היעד, תזמון המודעות, ימים ואפילו בוחר מילות מפתח מדוייקות בקמפיין ממומן בגוגל. השליטה כולה בידיים שלך. פלטפורמות פרסום דיגיטליות מציעות גמישות ושליטה שאין שני לה, ומאפשרות לך להתאים את מסעות הפרסום לצרכים ולתקציב הספציפיים של העסק. זה אומר שאתה יכול לבדוק אסטרטגיות שונות, למקד לקהלים שונים ולבצע אופטימיזציה ושינויים לקמפיינים ללא שום התחייבות.

קדם את העסק שלך בגוגל

אחת האפשרויות שיווק הטובות ביותר עבור עסקים קטנים הוא גוגל.

קידום אורגני – SEO היא דרך מעולה למשוך לקוחות חדשים ולהראות את העסק שלך באינטרנט. רק קח בחשבון שהתוצאות הן לא מיידיות והקידום האורגני אפקטיבי בעיקר לטווח הרחוק. 

לעומת זאת, קידום ממומן בגוגל היא דרך יעילה ומהירה יותר להגיע ללקוחות בשונה מקידום אורגני שעלול לקחת זמן ארוך במיוחד. עם גוגל אדס, אתה יכול למקד לקהלים ספציפיים את המסר הנכון, בזמן הנכון ולהפוך גולשים פוטנציאליים ללקוחות משלמים!

דרך נוספת ומומלצת לקידום עסק קטן היא באמצעות גוגל לעסק שלי. גוגל מיי ביזנס הוא כלי חינמי מבית גוגל המאפשר לעסקים קטנים, פרילנסרים ונותני שירות להחתים את עצמם על המפה של גוגל ולהציג את העסק ברגע שגולשים מחפשים ביטויים שקשורים לעסק. קידום מקומי בגוגל מפות הוא כלי יעיל וחיוני לכל בעלי העסקים, במיוחד לעסקים קטנים עם תקציב שיווקי קטן ומוגבל.

להציב מודעות פרסום בגוגל זה יחסית פשוט והרבה עסקים קטנים נעזרים בגוגל אדס לקידום העסק. במנוע חיפוש של גוגל אפשר להקפיץ את המודעות לגולשים שמחפשים מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלכם. לדוגמה, אם יש לך חנות שעונים אז כדי להציג את האתר, אפשר להשתמש במילות מפתח כמו "שעון לגבר" "שעון לאישה" או "חנות שעונים" ואם רוצים אפשר למקד את מילות המפתח ולחסוך הרבה כסף בעלויות הפרסום לקליק.

האפשרויות פרסום בגוגל אדס מתקדמות ומאתגרות בו זמנית כך שרצוי להיעזר במומחה לפרסום ממומן שיודע איך לקדם עסקים קטנים באינטרנט כדי לקבל החזר השקעה משתלם.

פרסם את העסק ברשתות החברתיות

פרסום במדיה חברתית היא דרך נהדרת לקידום מוצרים ושירותים ובהחלט משתלמת עבור עסקים קטנים.

פרסום ברשתות החברתיות פועל בדרך אחרת, בעוד בגוגל הלקוחות מחפשים ביטויים שקשורים לעסק, ברשתות החברתיות אנחנו עוזרים ללקוחות למצוא את העסק שלך! 

עסקים קטנים יכולים לפרסם במדיה חברתית כדי להגיע לקהל היעד שלהם, ליצור חשיפה למותג ולהגדיל את המכירות. ישנן דרכים רבות שבהן אתה יכול להשתמש ברשתות החברתיות – החל מחיזוק פוסטים אורגניים בפייסבוק, שיתוף תמונות של מוצרים באינסטגרם ועד פרסום ממומן בטיקטוק.

פייסבוק מאפשרת לבעלי עסקים לקדם את המוצרים שלהם ולפרסם מודעות לקהל ממוקד וספציפי לפי מיקום, גיל, תחומי עניין, מין ופרמטרים נוספים. אנשים רבים גולשים ברשתות החברתיות ורואים את זה כמקור החדשות וערוץ המידע העיקרי שלהם, מה שאומר שאם אתה מפרסם ברשתות הללו אז סיכוי טוב שהמוצר או השירות שלך יופיע לאנשים שמתעניינים במה שיש לך להציע, כל עוד מכוונים לקהל הנכון.

אסטרטגיות שיווק חסכוניות וטובות במיוחד לעסקים קטנים

קידום במדיה חברתית: פלטפורמות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ולינקדאין מציעות אפשרויות קידום בחינם וכמובן גם בתשלום. רוב בעלי העסקים הקטנים נעזרים במדיה חברתית ויוצרים תוכן איכותי ורלוונטי כדי למשוך לקוחות באופן אורגני.

שיווק בדוא"ל: על ידי איסוף כתובות דוא"ל של גולשים באתר, אפשר לשלוח מיילים שיווקים, להציע מבצעים והטבות עבור המוצרים והשירותים שאתה מוכר. תוכנה לשיווק בדוא"ל היא לרוב זולה, והחזר ההשקעה יכול להיות גבוה יותר. אני אישית אוהב מאוד את מערכת MailChimp והיא מושלמת לעסקים גדולים וקטנים כאחד.

קידום תוכן באינטרנט: הקפידו ליצור תוכן בעל ערך (פוסטים בבלוג, העלאת סרטונים ליוטיוב, מצגות לאתר, תמונות לאינסטגרם, השתתפות בדיונים בלינקדין וכמובן קידום אורגני בגוגל) כדי להוביל תנועה לאתר ולהגדיל את העסק. על ידי אופטימיזציה של התוכן, תוכלו להגיע ללקוחות פוטנציאליים שמחפשים מוצרים או שירותים בדיוק כמו שלכם.

שאלות נפוצות

ישנן דרכים רבות ושונות לקידום עסק קטן, למשל שיווק ופרסום ברשתות החברתיות, שיווק בדוא"ל, שיווק באמצעות תוכן, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), פרסום באפליקציות מובילות ועוד. מה שחשוב הוא להתמקד בפלטפורמה המתאימה ביותר לעסק בהתאם לקהל היעד.

תצטרך להיות שונה, לזהות מה מייחד את העסק שלך ולהעביר את זה ביעילות ללקוחות הפוטנציאליים. זה יכול להיות דרך המיתוג, המוצרים או השירותים שלך ואפילו באמצעות שירות הלקוחות הייחודי.

ישנם דרכים רבות לשימוש ברשתות החברתיות שיעזרו לך לקדם את העסק. הנה כמה רעיונות: צור תוכן מרתק, השתתף בקהילות וקבוצות רלוונטיות והשתמש נכון בהאשטאגים כדי להגביר את החשיפה של הפוסטים שלך.

באופן כללי עליך להיות כמה שיותר פעיל ומעורב "ולהשמיע רעש" כדי שגולשים יראו אותך.

כדי להתקדם למיקומים גבוהים בגוגל, צריך להתמקד באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). זה כרוך במגוון פעולות המשפרות את דירוג האתר והופכות אותו לאטרקטיבי יותר עבור מנועי חיפוש. כמה דרכים שיעזרו לך להתקדם בגוגל: השתמש במילות מפתח רלוונטיות, צור תוכן איכותי רלוונטי ומפורט, בנה קישורים פנימיים בצורה נכונה כדי לאותת לגוגל אילו דפים חשובים עבורך.

אם באלך להעמיק יותר כתבתי מדריך מפורט כיצד לקדם אתר בגוגל.

לאלו שלא מוכנים לשבת ולהמתין מספר חודשים ורוצים לקבל תוצאות מהירות יותר אמליץ על קידום ממומן לעסק.

אולי יעניין אותך?

גוגל אנליטיקס
גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס – מדריך למתחילים  גוגל מספקת לבעלי אתרים כלים חינמיים רבים לשיפור האתר. אחד מהכלים המומלצים שלה הוא גוגל אנליטיקס. במאמר זה אסביר מה הוא, נלמד

עוד ->
×