איך להביא לקוחות לעסק?

נמאס לך לרוץ במקום בזמן שעסקים אחרים מגייסים עוד לקוחות? רוצה ללמוד איך להביא לקוחות לעסק? הנה כל הדרכים והפתרונות שיעזרו לך לגייס לקוחות ולהגדיל את העסק.

עסק טוב שמושך לקוחות

כבעלי עסקים שנינו יודעים שהלקוחות הם המנוע והלב של העסק. המעבר משכיר לעצמאי כרוך באתגרים רבים ומצריך מאיתנו להגדיל ראש לטובת העסק כדי להמשיך לגדול ולהשיג עוד לקוחות. אם הדרכים שבהם השתמשת עד היום לא עבדו, אציג לך מספר פתרונות יצירתיים שיעזרו לך להביא עוד לקוחות לעסק, והרבה כאלה.

עסק ייחודי שמציע ערך גבוה ללקוחותיו מושך יותר לקוחות נקודה.

במציאות התחרותית של היום יש עסקים בכל מקום ובכל פינה והתחרות הפכה לקשה במיוחד. כדי לבלוט ולמשוך לקוחות לעסק תצטרך להיות ייחודי בדרכך ולהציע ערך גבוה יותר משל המתחרים.

בשפה מקצועית, בידול עסקי.

בידול עסקי היא אסטרטגיה שתעזור לך ליצור ייחודיות מסוימת לעסק כדי להיות צעד אחד מעל המתחרים. לקוחות מזהים את הייחודיות של העסק שנוגעת בצרכים שלהם, וזה מה שיעזור לך למשוך יותר לקוחות אל העסק.

בין אם יש לך עסק במתחם פיזי או שאתה פועל באינטרנט בלבד, הטיפים הבאים שלנו יעזרו לך להשיג לקוחות חדשים לעסק..

נתק רגשות ושים את עצמך כלקוח מתעניין, היית קונה את מה שאתה מוכר?

נסה לנתק רגשות ותשים את עצמך כלקוח פוטנציאלי שמתעניין במוצר או בשירות שאתה מוכר. האם הצעת הערך שלך טובה משל המתחרים? האם אתה מביא איתך משהו חדש שאין כיום בשוק? האם השירות לקוחות בעסק מהיר וטוב יותר? למה כדאי ללקוחות לבחור דווקא במוצר או בשירות שלך?

שאלות אלו יעזרו לך בטווח הארוך להשיג עוד לקוחות.

נסה להיות אמיתי עם עצמך ולהבין מדוע הלקוחות צריכים לבחור דווקא בך על פני מתחרים?

אם אין לך תשובות ברורות לשאלות האלה זה בסדר. בשלב זה נסה לשים לב לעסקים מתחרים כדי להבין מה הם עושים ומדוע הלקוחות בוחרים במוצר או בשירות שלהם על פני שלך.

זה קשור לשיווק? למחיר? למוצר עצמו? ברגע שתצלול לרזולוציות עמוקות, תוכל לבצע שינויים אסטרטגיים שיקדמו אותך בטווח הארוך ויעזרו לך להגדיל את העסק בטבעיות ולהשיג פי כמה וכמה יותר לקוחות. אחד הדברים החשובים ביותר בעולם העסקים הוא להבין את הצרכים, ההעדפות וההתנהגויות של הצרכנים כך שתוכל להתאים עבורם את המוצרים, השירותים והמסרים.

עסק שעובד ומוכר יותר

כמה דרכים להגדלת העסק ולמשיכת לקוחות חדשים

גיוס לקוחות חדשים לעסק באופן תדיר כרוך בפתרון בעיה קיימת והבנת צרכי הלקוחות. הנה כמה אסטרטגיות שיעזרו לך להביא יותר לקוחות לעסק.

תכיר את הלקוחות שלך היטב: השלב הראשון והבסיסי ביותר הוא להבין מי הם הלקוחות שלך, איך פונים אליהם, מהם ההעדפות , הצרכים וההתנהגויות שלהם. כל זה ועוד קריטי למשיכת לקוחות חדשים לעסק שלך. אתה יכול לערוך מחקר שוק כדי להבין טוב יותר את צרכי הלקוח ומה בדיוק מניע אותם לפעולה. 

ספק הצעה בעלת ערך שאי אפשר לסרב לה: עליך לשדר בבירור מה מייחד את העסק שלך, מדוע הלקוחות צריכים לבחור דווקא בך על פני המתחרים. מיתוג עסקי נועד כדי לבנות הצעת ערך טובה שאמורה לענות על הבעיה שהמוצר או השירות שלך פותר.

קדם את העסק בגוגל: בעידן של היום, נוכחות דיגיטלית היא המפתח לכל עסק מצליח. השלב הראשון יהיה לבנות אתר לעסק ולוודא שהאתר מעוצב היטב וידידותי למשתמש. לאחר מכן אתה יכול לקדם את האתר באמצעות פרסום ממומן בגוגל או לקדם את האתר אורגני, מה שיעזור לך להשיג עוד לקוחות חדשים לעסק.

שווק במדיה חברתית: בין אם אתה אוהב או לא, כדאי לך להתחיל להשתמש במדיה חברתית כדי למשוך עוד לקוחות. אתה יכול להתחיל לשתף תוכן רלוונטי שמספק ערך ולקדם את המוצרים או השירותים שלך באמצעות קידום ממומן או אורגני. פרסום ברשתות חברתיות יכול להיות דרך חסכונית וטובה במיוחד להגיע לקהל יעד גדול יותר.

שיווק תוכן באינטרנט: שיווק מאמרים איכותיים באינטרנט כבר מזמן הפך לאפשרות נהדרת עבור בעלי עסקים שרוצים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם. הקפד ליצור תוכן רלוונטי בעל ערך שעוזר ללקוחות שלך ולאט לאט תראה יותר ויותר לקוחות נמשים לעסק באופן אוטומטי. אחד הדרכים שעזרו לי למשוך לקוחות לעסק היה באמצעות שיווק תוכן באינטרנט. זה יכול לכלול פוסטים בבלוג האתר, אינפוגרפיקה, קידום סרטונים ביוטיוב או טיקטוק, יצירת פודקאסטים וכו'.

הקפד על שירות ושימור לקוחות מעולה: לקוחות אוהבים לקבל יחס אישי, הם רוצים לראות שמסתכלים עליהם באופן פרטני ונותנים להם את מלוא תשומת הלב. תדאג לספק שירות לקוחות מעולה. לקוחות מרוצים מפנים לקוחות חדשים מה שיעזור לך למשוך לקוחות לעסק באמצעות שיווק מפה לאוזן ולצבור מוניטין חיובי.  

מבצעים, הנחות והטבות – כי זה מה שקונה ישראלים: בגלל שהתחרות גבוהה ומפציצים אותנו במודעות שיווקיות מכל עבר, מעולם לא היה חשוב יותר להציע מבצעים והנחות ללקוחותייך החדשים. דילים שווים יעזרו לך למשוך לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים. במידה ויש לך אתר תוכל לאסוף כתובות מייל, להציע מבצעים מיוחדים בתקופת חגים ולעודד לקוחות קיימים לבצע רכישה חוזרת לקידום המכירות.

סיכום ותובנות

אין פתרון נקודתי או קסם שיווקי וכל עסק הוא ייחודי בדרכו. כלי להצליח לגייס לקוחות חדשים ולהיות בצמיחה מתמדת, בעלי עסקים צריכים להבין היטב את צרכי הלקוחות שלהם, לפתח הצעת ערך טובה משל המתחרים ולהשתמש באסטרטגיות שיווקיות קלאסיות.

עם מסר חד וברור והצעה שלא ניתן לסרב לה, אין סיבה בעולם שלא תצליח להביא לקוחות חדשים. כיום יש עשרות דרכים להשיג לקוחות לעסק וכדי לעשות זאת נכון צריך לעקוב אחר המגמות והשינויים שיש בתעשייה, לאמץ טכנולוגיה וחדשנות ולהבין איפה כדאי להתמקד ובמה להשקיע את רב המאמצים שלנו.

אם אתה בעל עסק עם שאיפות ואתה רוצה להשיג עוד לקוחות, צור איתנו קשר ונראה לך למה אנחנו מסוגלים.

רוצה לקבל הצעה ייחודית? השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם.

עוד על הנושאים החמים ביותר בתחום..

גרף מסחר בשוק ההון
שוק ההון למתחילים

מדריך שוק ההון למתחילים רוצים להתחיל להשקיע במניות ולא יודעים איך להתחיל? רוצים להבין מה זה בכלל שוק ההון ומה משפיע על מחירי המניות? הנה

עוד ->
רוצה להוביל בגוגל ולקדם מכירות?
מלא את הטופס ולשאר אנחנו כבר נדאג
×