מג'יק מרקטינג

שיווק ברשתות חברתיות

פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ואפילו לינקדין הם הרבה מעבר לרשתות חברתיות. מדובר פה במפלצות שיווק שיכולות לחולל מהפכה משמעותית בקידום העסק. 

שיווק-ברשתות-החברתיות

העולם הדיגיטלי השתלט על חיינו – מפוסטים בפייסבוק לסטורי באינסטגרם לסרטונים ממכרים בטיקטוק וכל מה שביניהם. בתחילת דרכה, המדיה חברתית היוותה פלטפורמה לחיבור ויצירת קשרים עם חברים קרובים ובני משפחה, ומהר מאוד הפכה לאחד מכלי השיווק הדיגיטלי האדירים של העידן המודרני! 

עם מיליוני גולשים פעילים ברשתות החברתיות, אנחנו יכולים לבנות נוכחות דיגיטלית חזקה יותר, להציע שירות לקוחות טוב יותר, לבנות מותג אמין גדול וחזק יותר, להכפיל ואפילו לשלש את כמות המכירות של העסק. 

אבל עם כל כך הרבה רעשי רקע מסביב, מה המפתח להצלחת השיווק במדיה חברתית?

בחר את הרשת החברתית המתאימה ופרסם שם את העסק

אם יש לך עסק ועדיין לא יצא לך לפרסם ברשתות החברתיות, אתה חייב להתחיל לפעול ולבחור את הפלטפורמה המתאימה ביותר עבור העסק. פרסום במדיה חברתית זול יחסית (בהשוואה לגוגל) ואפקטיבי לא פחות! לא סתם מיליוני בעלי עסקים ברחבי העולם משקיעים את כספם בשיווק במדיה חברתית לקידום המוצרים והשירותים שלהם. 

מה שחשוב הוא לדעת לבחור את הרשת החברתית הנכונה בהתאם לקהל היעד שלך.

למי כדאי לפרסם באינסטגרם?

אינסטגרם ממשיכה לצמוח בקצב אדיר ורוב המשתמשים שלה יחסית צעירים שנמצאים בתחילת שנות ה-20. השיווק באינסטגרם מעולה למפרסמים שרוצים לחשוף את המוצרים והשירותים שלהם, והיא בהחלט כדאית לסוגי עסקים העוסקים באופנה, תיירות, עיצוב פנים, חדרי כושר ואפילו מסעדנות. כל אלה ועוד יכולים להרוויח מפרסום ממומן באינסטגרם, בעוד עסקים שנותנים שירותי אינסטלציה ותיקון מזגנים למשל יכולים להרוויח יותר מפרסום ממומן בגוגל.

כמה מילים על פרסום בפייסבוק.. 

נכון להיום, פייסבוק היא עדין הרשת החברתית הגדולה והמובילה בעולם. ולמרות זאת, לאחרונה אפשר לראות מגמת האטה בכמות הנרשמים החדשים והמשתמשים הפעילים. בביזנס מנג'ר יש לך את הכלים הטובים ביותר לבניית מודעה איכותית וממוקדת שתסתיים עם שיעורי המרה גבוהים במיוחד. בין אם יש לך חברת סטארט-אפ, חנות הלבשה שכונתית או חנות קוסמטיקה חדשה בעיר, פרסום ממומן בפייסבוק היא דרך מעולה ליצירת חשיפה וקידום מכירות וסביר מאוד שכמה מהלקוחות שלך נמצאים שם.

טיקטוק זה הדבר הבא לשיווק עסקים?

אין ספק שטיקטוק כבש את העולם והאפליקצייה צומחת בקצב שלא נראה כמותו בעבר. טיקטוק היא רשת חברתית מהפכנית וממכרת במיוחד, פלטפורמת הפרסום של טיקטוק חדשה ביחס לרשתות החברתיות הוותיקות וממשיך לעבור שינויים וחידושים בכל רגע. נכון לכתיבת פוסט זה, הפרסום בטיקטוק זול ביחס למתחריו וסביר להניח שככל שהביקוש יגדל וכמות המשתמשים הפעילים תצמח באפליקצייה הפרסום יתייקר בהתאם.

בשורה התחתונה, הפרסום בטיקטוק יעיל וזול ומאפשר לבעלי עסקים לעלות סרטון וידאו קצר וממוקד ולמשוך מתעניינים חדשים. עסקים שעוסקים בעריכת וידאו למשל יכולים להרוויח בגדול מפרסום ממומן בטיקטוק.

תכנית אסטרטגית לשיווק ופרסום ברשתות החברתיות (1)

למה כדאי לפרסם ברשתות החברתיות?

פרסום ברשתות חברתיות יכולה להיות בחירה חכמה לעסקים בשל האופי החסכוני והממוקד ביותר של פלטפורמות אלו. בניגוד לשיטות פרסום מסורתיות, הרשתות החברתיות מאפשרות להגיע לקהל עצום של גולשים בהשקעה מינימלית, מה שהופך אותה לאפשרות משתלמת לעסקים בכל הגדלים. עם יכולות מיקוד מתקדמות, תוכל להתאים את המודעות שלך בדיוק מרבי החל ממאפיינים דמוגרפיים ועד תחומי עניין ספציפיים, ולהבטיח שהמסר שלך יגיע לאנשים הנכונים.

הפרסום בפייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק הם הפופולריים ביותר מבין הרשתות החברתיות אך זה לא נגמר פה. עסקים מסויימים נעזרים גם בלינקדין, יוטיוב ואפילו בוויז, כן כן פרסום עסקים ב-Wazeהסוד בשיווק ברשתות החברתיות הוא לדעת היכן הקהל נמצא, איך להגיע אליו וכיצד להפוך אותו ללקוח.

האתגרים והיתרונות של שיווק במדיה חברתית

שיווק עסקים ברשתות החברתיות שונה מפרסום עסקים בגוגל, בעוד שבגוגל הלקוחות מחפשים אותך במדיות החברתיות אתה מגיע ללקוחות ומיידע אותם על קיום העסק. זה יכול להיות טיפה מאתגר לחסרי ניסיון ואם לא ממקדים את המודעות בצורה נכונה התקציב יכול להעלם בכמה ימים בודדים. עם זאת, מומחה לפרסום וניהול מדיה חברתית יכול ליצור מתקציב מזערי קמפיין משתלם וריווחי.

היתרונות בפרסום ברשתות החברתיות:

  • חשיפה בזול
  • שיווק לקהל יעד רחב או ממוקד
  • אופטימיזציה ושיפור המודעות
  • תוצאות מדידות
  • תזמון מודעה לפי שעות, ימים, גיל ומיקום גיאוגרפי
  • קידום מכירות באינטרנט
  • אפשרות ליצירת קשר ושימור לקוחות
  • אתה מגדיר תקציב יומי/חודשי
  • ניתוח נתוני הפרסום
  • פרסום ללא התחייבות

סיכום 

בחירת פלטפורמה נכונה לשיווק ופרסום העסק ברשתות החברתיות יכולה להיות בחירה חשובה במיוחד, אם אין לך את הזמן והראש להתעסק בזה בצורה מקצועית עדיף להתייעץ עם יועץ שיווק דיגיטלי או להעסיק מומחה בפרסום ברשתות החברתיות. בחירת הפלטפורמה הנכונה לעסק היא קריטית, וכדי לבצע מהלכי שיווק נכונים צריך לבנות תכנית אסטרטגית שיווקית.

האם אתה רוצה ליצור חשיפה מקומית? להניע למכירות באתר? או לקבל כמה שיותר שיחות? הגדרת יעדים והצבת מטרות ברורות הוא פקטור הכרחי לקמפיין שיווקי מוצלח.

בהצלחה 🙂

אולי יעניין אותך?

כמה עולה להקים אתר אינטרנט?
כמה עולה להקים אתר אינטרנט?

כמה עולה לבנות אתר אינטרנט? התחלת לבדוק את העלויות להקמת אתר אינטרנט וגילית שיש פער עצום במחירים? בפוסט זה באנו לעשות סדר ולהסביר כמה עולה

עוד ->
CRO - שיפור יחס המרה לאתרים
CRO – שיפור יחס המרה

CRO: שיפור יחס המרה רוצה לגלות את הדרכים והשיטות להגדלת CRO או בשפה פשוטה, איך לגרום לגולשים להישאר יותר זמן באתר, לסגור יותר עסקאות ולשפר

עוד ->
×