מה זה E-A-T?
E-A-T הוא ראשי תיבות המייצג:
- Expertise – מומחיות
- Authoritativeness – סמכותיות
- Trustworthiness – אמינות
כל שלושת הנקודות של הנחיות ה-E-A-T מצביעות על רצונה של גוגל לדעת מי הוא המומחה באתר ועד כמה הוא סמכותי ואמין.
מומחיות: גוגל מתייחס לרמת הידע, הניסיון והמומחיות שיש ליוצרי התוכן באתר בתחומם. זה כולל השכלה, תעודות וניסיון תעסוקתי.
סמכותיות: גוגל בודקת עד כמה האתר סמכותי בענף שלו. ניתן למדוד זאת לפי כמות ואיכות הקישורים המפנים לאתר, איכות התוכן ועוד.
אמינות: גוגל בודקת עד כמה התוכן והמקורות באתר אמינים. זה כולל גורמים כמו הדיוק והשקיפות של התוכן, אבטחת האתר וחווית המשתמש.
אתרים שמפגינים רמות גבוהות של E-A-T נוטים להופיע במיקומים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש ונחשבים למקורות מידע אמינים סמכותיים ומוסמכים.
איך אפשר להשתמש ב-E.A.T לקידום האתר בגוגל?
צרו תוכן איכותי ורלוונטי
אחד הדברים העיקריים בקידום אתרים בגוגל הוא לספק לגולשים תוכן איכותי ורלוונטי ולפגוע בול בכוונת הגולש.
צרו תוכן שעונה על שאלות, מספק עצות ותובנות ומשאיר את הקורא מרותק למסך!
גוגל ממשיכה לבצע עדכונים חדשים באלגוריתם כדי להבטיח שהאתרים המובילים בתוצאות החיפוש ימשיכו לייצג מומחיות סמכותיות ואמינות (E-A-T). בדקו היטב שהתוכן באתרים שלכם הם תכנים מקוריים ונכתבו ע"י אנשים סמכותיים.
הפכו את האתר לסמכותי ואמין
כדי ליצור אתר סמכותי שגוגל אוהב, תרצו להשיג כמה שיותר קישורים נכנסים לאתר שלכם אך הדבר לא באמת בשליטתנו.
מה כן תוכלו לעשות כדי ליצור אתר סמכותי?
צרו דף אודות מסודר, כתבו את שם המחבר (הכותב) באתר, הפנו למקורות מידע אמינים שמשלימים את התוכן עליו אתם כותבים, ספקו דף יצירת קשר מסודר ופרטי התקשרות מלאים באתר (מייל,טלפון,כתובת וכו')
תנו לגוגל ולגולשים לבטוח באתר שלכם
אם יש לכם אתר איקומרס ואתם עושים קידום לאתרי מסחר וחנויות וירטואליות תהיו חייבים ליצור אתר אמין וכזה שגולשים ימסכו עליו בעיניים עצומות.
גולשים לא יבצעו רכישה באתר לא מאובטח וכזה שלא משדר אמינות. הדיוק והשקיפות של התוכן באתר חייב להגיע לגולש, שימו לב שכל האתרים שמדורגים בתוצאות האורגניות בגוגל הם אתרים סמכותיים ואמינים, אם תרצו לקדם את העסק בגוגל תהיו חייבים אתר כזה. טיפ נוסף שיכול לעזור, הרשמה לגוגל לעסק שלי וקידום במפות של גוגל בהחלט יכול לעזור לכם לרכוש את אמינות הגולשים באתר.