מג'יק מרקטינג

קידום חנות וירטואלית

קידום מוצרים בחנות וירטואלית הפכה למשימה קשה ומאתגרת במיוחד. מאות חנויות דיגיטליות נפתחו בשנה האחרונה והתחרות הפכה לגבוהה במיוחד, אבל עם האסטרטגיות הנכונות אפשר להגיע לקהל הנכון, למשוך יותר תנועה לאתר ולהגדיל את כמות המכירות בחנות. הטיפים הבאים יעזרו לך לקדם את החנות הדיגיטלית באינטרנט ביעילות ובקלות.

קידום חנות וירטואלית

קידום חנויות וירטואליות – עד כמה זה מאתגר?

במאמר זה נעבור על כמה מהדרכים הפופולריות ביותר לקידום חנויות באינטרנט (אתרי מסחר איקומרס). בשורה זו אני חייב לציין שמחויבות והתמדה חלק בלתי נפרד מהתהליך. אל תצפה שתוך שבוע ימים החנות הדיגיטלית שלך תהפוך למכונת מכירות כמו אמזון

בשנים האחרונות נפתחו להן אלפי חנויות מסחר וירטואליות ורובם הגדול לא צלחו ונסגרו כבר בשנה הראשונה. רבים מבעלי החנויות באינטרנט גילו את הקושי העיקרי שיש בקידום החנות הוירטואלית. המשימה האמיתית והמאתגרת ביותר היא לדעת לשווק את המוצרים בחנות ע"י שיווק דיגיטלי פורץ דרך כמו קידום אורגני, פרסום ממומן ואיימיל מרקטינג כדי להגיע לגולשים רלוונטים שמחפשים את המוצרים ולהגדיל את היקף המכירות בחנות.

למה כדאי לקדם חנות דיגיטלית באינטרנט? 

בעלי עסקים עם חנויות פיזיות הבינו את היתרונות והגמישות שהאינטרנט מציע. מותגי על דוהרים לאינטרנט ומקימים חנויות וירטואליות במטרה לקדם את המוצרים והשירותים שלהם. הסכום הכספי ששולם בעבר על שכירות ואחזקת מבנה עבר לקידום חנות וירטואלית כי זה הרבה יותר משתלם! 

היתרונות בקידום חנויות וירטואליות:

  • חיסכון בשכירות חודשית.
  • כל אחד יכול להגיע לחנות הדיגיטלית בשונה מחנות פיזית.
  • מכירות באתר גם ללקוחות בחו"ל.
  • חיסכון בכוח אדם.
  • שירות לקוחות טוב יותר.
  • נכס דיגיטלי שרק צומח.
  • החנות עובדת עבורך 24/7.
  • קידום מכירות ללא התערבות אדם.
 
הוספת מוצרים לעגלה לקידום חנות וירטואלית

5 דרכים לקידום חנות וירטואלית 

בניית חנות וירטואלית והעלאת מוצרים לא מספיק ובטח שלא יצליח להביא לך לקוחות או לקדם מכירות. כדי להצליח לקדם את החנות באינטרנט תצטרך להשתמש בטכניקות שיווק יעילות כדי להגיע ללקוחות ולבלוט מעל המתחרים.

קידום אתרי מסחר וחנויות וירטואליות לא שונה במהותו מקידום אורגני לאתרי תדמית. כל האתרים בלי יוצא מן הכלל צריכים לעבור תהליך שנקרא אופטימיזציה למנועי חיפוש כדי להתקדם בתוצאות האורגניות של גוגל.

אני מבטיח שאם תבצע את הפעולות שאציין בהמשך תצליח לקדם את החנות בגוגל והמכירות ימהרו להגיע.

1. קידום מוצרים בחנות באמצעות שיווק אורגני ופרסום ממומן בגוגל

כדי לקדם מכירות באינטרנט בצורה אורגנית, תהיה חייב לדעת את היסודות של SEO ואיך לבצע אופטימיזציה לדפים באתר. קידום אתרים אורגני היא המלצת זהב ואני מבטיח שהיא תשתלם לך בטווח הארוך.

כתבתי מדריך פרקטי כיצד לקדם אתר בגוגל ככה שאין צורך לחזור על אותם דברים פעמיים.

דרך נוספת ומהירה יותר שתעזור לך לקדם את המוצרים בחנות היא פרסום ממומן בגוגל. אלפי בעלי עסקים מפרסמים בגוגל שופינג כדי להגביר את התנועה לחנות הדיגיטלית ולקדם את המוצרים.

2. ייחודיות, מבצעים, אמינות וחווית קנייה – זה לא המלצה!

תבטיח לעצמך שתשים דגש על מה שציינתי בכותרת ותיישם את זה בחנות הדיגיטלית שלך. זהו נושא קריטי עבור קידום החנות באינטרנט. חנויות דיגיטליות לא חסר, כדי לבלוט ולהצליח למשוך כמות גדולה של גולשים, תצטרך לשלב את ארבעת הגורמים הללו והם המפתח לקידום מכירות באינטרנט.

ייחודיות – צור בידול, משהו שאין למתחרים.

מבצעים – הוכח שזאת טקטיקה מעולה לקידום מכירות.

אמינות – האתר חייב להיות מאובטח (HTTPS) ולשדר ביטחון לגולשים לביצוע רכישה.

חווית קנייה – תעלה תמונות איכותיות, פרט וסדר את המוצרים בחנות לפי קטגוריות, תדאג שיהיה מלאי למוצרים בחנות וכמובן שתהיה חווית גלישה יוצאת מן הכלל.

3.ספקו פירוט מקיף על המוצרים בחנות

גם שמדובר בקידום מוצרים בחנות וירטואלית התוכן הוא המלך. יצירת תוכן מפורט ומקיף עבור הגולשים היא דרך מצוינת להביא תנועה לאתר. לא משנה איזה מוצרים אתה מוכר בחנות הדיגיטלית שלך, חשוב ליצור תוכן מקורי ואיכותי ולפרט על המוצרים בחנות בהרחבה!

זאת אומרת, להציג מידות מדוייקות, אפשרויות שילוח, להציג את המוצרים עם תמונות מושכות, לספק תיאור מפורט לכל מוצר, חלוקה לפי קטגוריות, לשחק עם המחיר בצורה שיווקית וחכמה וכל מה שיכול להוסיף ולתרום לחווית הרכישה באתר כדי לקדם מכירות ולהגדיל את כמות המוצרים בעגלה בחנות הוירטואלית.

דרך נוספת שתעזור לך לקדם מוצרים בחנות באופן אורגני היא להשתמש באתר כמו Schema כדי ליצור תוצאות גדולות ומושכות יותר במנוע החיפוש של גוגל.

4.שווקו את המוצרים ברשתות החברתיות

במציאות של היום, רובנו מעבירים שעות בדפדוף בפייסבוק, אינסטגרם ואפילו בצפייה בסרטונים ממכרים בטיקטוק. שיווק ברשתות חברתיות יכול לעזור לנו בקידום החנות הוירטואלית.

אם הקהל שלך מבלה בטיקטוק ולא בפייסבוק, תרצה למקד את הפרסום בטיקטוק. אתה יכול להשתמש בתמונות וסרטונים מושכים ולהציע מבצעים מיוחדים בחגים לתקופת זמן מוגבלת. הוכח שזאת טקטיקה מעולה לקידום מכירות והגדלת התנועה לחנות הדיגיטלית.

5.שימור לקוחות וקידום מכירות באמצעות אימייל מרקטינג

אחת האסטרטגיות הטובות ביותר לשימור לקוחות וקידום מכירות באינטרנט היא לאסוף כמה שיותר כתובות דוא"ל של לקוחות שביצעו רכישה באתר ולהציע להם מבצעים והטבות חדשות ישירות למייל. זאת אסטרטגיית שיווק ידועה ודרך נפלאה להחזיר גולשים לרכישה חוזרת!

אימייל מרקטינג ממשיך להיות אחד מכלי השיווק היעילים והזולים ביותר. מותגי ענק של חנויות דיגיטליות משתמשים באימייל מרקטינג ומציעים קופונים, דילים ומבצעים שווים ללקוחותיהם.

סיכום

קידום חנות באינטרנט עם מוצרים רבים יכול להיות עסק קשה ומאתגר במיוחד. נדרשת עבודת שיווק איכותית וזה עלול להרתיע בעלי עסקים רבים, במיוחד אם אתה לא מקבל את התוצאות שאליהם ציפית.

עקביות התמדה וסבלנות יבטיח את הגמול העצום שתקבל בטווח הארוך, השקעה בקידום אורגני וממומן למוצרים בחנות הוירטואלית יספק לך תנועה איכותית לאתר, מה שיוביל בסופו של דבר לגידול במכירות והגדלת הריווחיות של העסק. הקמת קמפיינים מושכים והצעת מבצעים מיוחדים הוא חלק שיווקי משמעותי שיעזור לך בקידום החנות. 

אם אתה רוצה לקחת את החנות שלך כמה צעדים קדימה ולהגדיל את כמות המכירות דרך האינטרנט, נשמח לשמוע ממך.

אולי יעניין אותך?

איך לשווק את העסק בדיגיטל?
איך לשווק את העסק באינטרנט?

איך לשווק את העסק באינטרנט? פתחת עסק ואתה מתקשה לשווק אותו באינטרנט ולהגיע ללקוחות? הנה כל הטריקים שיעזרו לך להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את המכירות.

עוד ->
×