קידום אתרים לעסקים קטנים
כשמדובר בקידום אתרים, לגוגל לא משנה אם העסק שלך קטן או גדול. מה שבאמת חשוב הוא איכות האתר והרלוונטיות שלו לתחום העיסוק שלך. עם האסטרטגיה הנכונה, גם עסק קטן יכול להופיע בראש תוצאות החיפוש ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים רבים. אני כאן כדי להראות לך בדיוק איך לעשות זאת ולהוביל את העסק שלך להצלחה דיגיטלית משמעותית.
איך לקדם עסק קטן בגוגל?
את גוגל לא באמת מעניין אם העסק שלכם גדול קטן או בינוני, האלגוריתם החכם של גוגל בודק את איכות התוכן, מהירות האתר, קישורים וגורמים נוספים אשר משפיעים על דירוג ומיקום האתר בתוצאות החיפוש. מומחה לקידום אתרים יודע לבנות תכנית אסטרטגית שיווקית לקידום עסקים קטנים ולהוביל את האתר לחלק העליון בגוגל. כאשר בעלי עסקים רוצים לקדם את העסק בגוגל ישנם 2 אפשרויות פרסום פופולריות: פרסום ממומן וקידום אורגני.
פרסום ממומן כשמו הוא, פרסום האתר במנוע חיפוש של גוגל כדי למשוך גולשים רלוונטים המחפשים מוצרים או שירותים דומים לעסק שלך. זוהי דרך נהדרת למשוך גולשים לאתר אך בהחלט לא זולה. לעומת זאת, קידום אורגני הוא השקעה לטווח הרחוק וזה תהליך שלוקח זמן עד שרואים תוצאות או יותר נכון לקוחות. אז איזו אפשרות עדיפה לעסקים קטנים עם תקציבים נמוכים? ובכן, זה תלוי. ישנם סוגי עסקים שמשתלם להם יותר הממומן בעוד עסקים קטנים אחרים ישתלם להם האורגני.
אם אתה לא יודע מהי הבחירה הנכונה עבור העסק שלך, אתה יכול לקרוא עוד על ההבדל בין קידום אורגני לממומן וגם בבלוג האתר תמצא עשרות פוסטים רלוונטים שנכתבו על קידום אתרים לעסקים קטנים כך שתקבל את כל המידע והכלים המקצועיים שאתה צריך לשיווק וקידום העסק בגוגל.
רוצה לקבל הצעה ייחודית לקידום האתר? השאר פרטים וניצור איתך קשר.
מתי כדאי לעסקים קטנים להשקיע בקידום אתרים?
השקעה בקידום אתרים לעסקים קטנים יכולה להיות צעד משמעותי בשיפור החשיפה, הגדלת התנועה ויצירת לידים וקידום המכירות. עם זאת, חשוב לגשת להחלטה הזו מתוך הבנה ברורה של היעדים העסקיים והפוטנציאל שאפשר להשיג בזכות קידום עסקים בגוגל.
אם המקצוע שלך מאפשר לך למכור שירותים או מוצרים בכל מקום ללא תלות במיקום פיזי ויש מספיק חיפושים בגוגל, בהחלט כדאי לך לשקול לקדם את האתר. אם אחוז ניכר מהמכירות או הלידים שלך מגיעים ממקורות באינטרנט או אם יש לעסק שלך ביקוש בגוגל, כדאי לך מאוד להשקיע בקידום אתרים.
קידום אורגני לעסקים קטנים (SEO)
לפני כל פרויקט קידום אתרים אנו מבצעים מחקר מילות מפתח כדי לבדוק את הפוטנציאל של העסק והביקוש בתחום בו אתה עוסק. בקידום אורגני לעסקים קטנים צריך להתמקד בביטויי זהב ארוך מכיוון שהם פחות תחרותיים והם יכולים לספק בסיס התחלתי טוב כבר בחודשים הראשונים של הקידום. אני יודע ומבין שעסקים קטנים לא יכולים לשפוך סכומי עתק כמו העסקים הגדולים, לכן צריך להשקיע את המאמצים במקומות הנכונים כדי להפיק את המירב.
קידום ממומן לעסקים קטנים (PPC)
כאשר רוצים להשקיע את התקציב השיווקי של העסק על פרסום ממומן בגוגל, חשוב לעשות את זה בצורה נכונה ומבוקרת מבלי לשפוך סתם כסף. הפרסום בגוגל הולך ומתייקר עם השנים, עשרות תאגידים וחברות ענק עם תקציבים שמנים מרשים לעצמם לפרסם בעשרות אלפי שקלים, הדבר אינו תקף לעסק קטן שבתחילת דרכו. כדי להימנע משריפת מזומנים, צריך לחפש ביטויים רלוונטים וממירים עם תחרות קטנה ועלות לקליק נמוכה ומשתלמת לעסק.
במג'יק מרקטינג אנו נעזרים בכלים המקצועיים ביותר לקידום אתרים כך שאנו יכולים לעשות פלאים גם עבור עסקים קטנים עם תקציבים נמוכים.
כמה עולה קידום אתרים לעסקים קטנים?
אין מחיר אחיד וקבוע לכל העסקים. המחיר משתנה בהתאם לתחרות, כמות העבודה וניסיון של החברה או המקדם אתרים. בדרך כלל המחירים לקידום עסקים קטנים בגוגל יכול לנוע בין 2,000 ש"ח ולהגיע גם ל-4,000 (כן כן גם שמדובר בקידום אתרים לעסקים קטנים).
סיכום
בעלי עסקים שחושבים בקטן ימשיכו להישאר קטנים. גם עסקים קטנים יכולים להתקדם בגוגל ולגייס לקוחות ללא שום בעיה. הגודל לא קובע, מה שכן זה איכות השיווק והמקצועיות. עם למעלה מ-8 שנות ניסיון בקידום אתרים לעסקים קטנים אני בטוח שנוכל לקדם את האתר שלך ולהפוך אותו למכונת מכירות באינטרנט.