בלוג

איך לבחור מומחה SEO שיודע את העבודה?

מומחה SEO

קידום אתרים SEO הוא תחום דינמי ומרתק שנמצא תמיד בתנועה ולא מפסיק להשתנות. מה שעבד למומחי SEO לפני 10 שנים היום כבר נחשב לפסה ויותר מזה, עלול להזיק.

כבר שנים שגוגל מנסה להילחם עם מניפולציות לא חוקיות של מקדמי אתרים במטרה לספק תוצאה איכותית ורלוונטית לגולשים. הרבה חברות באינטרנט המספקות שירותי שיווק דיגיטלי וקידום אתרים מקצועי מגדירים את עצמם כ-מומחי SEO, אז איך נדע במי לבחור?

איך לבחור מומחה SEO?

 

מכיוון שיש הרבה מומחי קידום אתרים באיכות נמוכה בחוץ, לוקח זמן למצוא את המתאים לעסק שלך. אם אתה רוצה למצוא את איש קידום האתרים הטוב ביותר עבור העסק שלך, אלה הם כמה מהדברים שכדאי לזכור:

-בקשו המלצות מאנשים מצליחים שאתם מכירים או עבדתם איתם בעבר.

-אל תשתמש רק באפשרות הזולה ביותר שיש. ניתן למצוא מקדמים איכותיים בטווחי מחירים סבירים כך שאין סיבה ללכת עם האפשרות הזולה ביותר.

שאלות נוספות שאמורות לעלות לנו..

  • כמה אתרים המקדם כבר קידם?
  • האם הוא עוסק רק בזה?
  • יש התחייבות כלשהיא?
  • מה כלול בחבילה שלנו?

 שאלות אלה ועוד הרבה אחרות צריכות להשאל לפני שאנו נפקיד את האתר אצל מקדם אתרים.. 

מה תפקידו של יועץ קידום אתרים?

תפקידו של יועץ קידום אתרים הוא לבצע בדיקה מקיפה באתר ולמצוא שגיאות קיימות ודרכים שיכולים להוביל את האתר גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP). חלק מאסטרטגיית קידום אתרים הוא יצירת קשר הדוק עם משווקי תוכן, ובעלי אתרים אחרים. כאשר החברה מעוניינת לבצע את הקידום בעצמה אך צריכה ייעוץ לגבי אסטרטגיות SEO שונות פה למעשה נכנס יועץ קידום אתרים.

האם אני צריך מומחה לקידום אתרים?

 

מאחר שקידום אתרים חיוני להצלחת העסק, עליך לקחת מומחה קידום אתרים שכן יוכל להדריך אותך בכל השלבים על מנת שהאתר שלך יתקדם בתוצאות של גוגל. מומחה SEO יעזור לך להבין איפה האתר הנוכחי עומד, מה אפשר לעשות כדי להשתפר וגם איך. אפשר להסתכל על זה כמורה דרך שמוביל אותך צעד צעד גבוה יותר בתוצאות האורגניות.

להתקדם בגוגל בעזרת קידום אורגני

 

בכל תחום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית להצלחה. בשנים האחרונות קידום אורגני הפך לגורם מרכזי בקידום עסקים באינטרנט. זוהי דרך להגדיל את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש על ידי ביצוע אופטימיזצייה באתר. זה יכול להיות זמן רב ותובעני אבל זה משתלם אם עושים את זה נכון.

עליך להבין, קידום אתרים הוא הרבה מעבר למילות מפתח וקישורים. צריך לדאוג גם לדברים כמו: מהירות האתר, תצוגה ידידותית לניידים, התאמת קוד וכן הלאה.

מאמרים מובילים..

בניית אתרים רספונסיביים מגיק מרקטינג
בניית אתרים רספונסיביים

בניית אתרים רספונסיביים הטכנולוגיה משתנה במהירות ואיתה גם מגמת עיצוב האתרים. בניית אתרים רספונסיביים נחשב לחובה עבור נראות וקידום האתר בגוגל. אלמנטים עיצוביים שהיו פעם מודרניים

להמשך קריאה ->
גוגל אנליטיקס
גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס – מדריך למתחילים  גוגל מספקת לבעלי אתרים כלים חינמיים רבים לטובת קידום פיתוח והעצמת האתר. אחד מהכלים המומלצים הוא גוגל אנליטיקס. במאמר זה אסביר מה

להמשך קריאה ->
× שלח הודעה