שיפור השיווק והגדלת המכירות
מגלישה במדיה החברתית ועד לרכישה בדף נחיתה, שיווק ומכירות נמצא בכל מקום בחיי היומיום שלנו. אם יש לכם מוצר או שירות ואתם רוצים לשווק אותו ביעילות ליותר אנשים ולהגדיל את כמות המכירות, אז אתם במקום הנכון. בפוסט זה אחשוף לכם 5 טיפים לשיפור השיווק והגדלת המכירות.
כמה פעמים יצא לך לשמוע את המילה "לא"? אם אתה מרגיש מותש אחרי כל שיחת מכירה ונמאס לך לשווק את העסק ולהגיע ללידים קרים, הנה כמה טכניקות וכלים שיעזרו לך להגיע לקהל המתאים ולמכור יותר.
מה ההבדל בין מכירות לשיווק?
שיווק ומכירות הם עמוד השדרה והלב של כל עסק מצליח.
גם אם המוצר שלך יהיה הכי טוב בעולם אך לא תדע לשווק אותו נכון ולהגדיל מכירות לא תשרוד בעולם העסקי והתחרותי של היום.
שיווק יכול להגיע ברבדים שונים כמו: פרסום באינטרנט, פרסום ברשתות החברתיות, קידום אתרים אורגני, שיווק באמצעות אימייל, פרסום ממומן בגוגל ועוד. מטרת השיווק היא לחשוף את המוצר או השירות לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים שעשויים להתעניין ולבצע רכישה.
למעשה, שיווק ומכירות שניהם עובדים יחד ומשלימים זה את זה. שיווק עוסק בלמצוא את הלקוח והמכירה ביצירת רווח, ללא שיווק ומכירות יהיה קשה לעסקים לשרוד.
שיווק ומכירות זה הא'-ב בעסקים
אין עסק מצליח שלא עושה שימוש בשיווק יעיל ומנסה ולשפר את אנשי המכירות. עסקים שכשלו נובע מהעובדה שהיה כשל בניהול הוצאות והכנסות של העסק וביכולות השיווק וקידום מכירות של מוצרים ושירותים. אם אתה לא רוצה להיות חלק מהסטטיסטיקה של העסקים שנכשלו, אמליץ לך בחום לפתח את כישורי המכירה שלך ולהבין דבר או שניים על שיווק באינטנרנט.
5 טיפים לשיווק ומכירות
היום יש לנו יותר מדי מהכל. לכל בעיה יש עשרות פתרונות, על כל צורך תמצא לפחות עשרה מוצרים או שירותים שונים שיתנו לך מענה, וכולם נאבקים על תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים, כל הזמן, ובכל מקום. יש כל כך הרבה רעשי שיווק בחוץ, עד שנהיה בלתי אפשרי להתגבר עליהם ולהצליח להגיע אל קהל היעד שלך, לשכנע אותם לנסות את המוצר או השירות ועוד לשמור על הרווחיות של העסק בדרך.
1. פרסמו את העסק בפלטפורמה הנכונה
כמו שאתם יודעים שיווק דיגיטלי הוא רחב מימדים, השקיעו מאמצים שיווקיים בפלטפורמה בו הלקוחות שלכם נמצאים! אין כל הגיון לפעול בפייסבוק בזמן שהלקוחות שלכם נמצאים בגוגל. בצעו מחקר מקיף ובדקו היכן נמצא קהל הלקוחות שלכם!
2. ספקו הצעה טובה מהמתחרים
אם פתחת עסק חדש ואתה רוצה לפרוץ בענק, תצטרך להציע הצעה טובה יותר מהמתחרים ולגרום לכך שהלקוחות יעדיפו את המוצר שלך על פני המתחרים. לדוגמה, אתה יכול להציע תקופת ניסיון בחינם למשך X זמן, או לצאת עם מבצע אטרקטיבי חדש לפרק זמן מוגבל שימשוך את הלקוחות ויגרום להם לעדיף את המוצר שלך!
3. שפרו את כישורי המכירה
4. התמקדו בלקוח והזדהו איתו
עסק שלא מבין את הלקוחות שלו לעולם לא יצליח להגיע לתוצאות מעולות. התמקד בלקוח שלך ונסה להזדהות איתו כי הוא החשוב מכולם! הבנת קהל היעד הוא אחד הדברים החשובים ביותר בשיווק ומכירות, הקדש לזה לא מעט מחשבה וזהה את הצרכים העיקריים שלהם וכיצד אתה פותר להם בעיה ונותן להם ערך.
5. צרו בידול עסקי
תחרות יש בכל תחום ועסקים יש בכל פינה, אם העסק שלך לא שונה מאחרים וההצעה שלך בדיוק כמו של המתחרים לעסק שלך אין זכות קיום. זה אולי נשמע רע, אך בידול עסקי ויצירת שוני זה מה שמייחד עסקים גדולים. חפש יתרון אחד ברור שיש לך על פני המתחרים והתמקד בו. בידול עסקי יכול להוביל להצלחה גדולה ולהכפיל לך את כמות המכירות בעסק.
סיכום:
פיתוח אסטרטגיות שיווק וקידום מכירות באינטרנט הוא תהליך נחוץ להישרדות ברמה העסקית. שיווק ומכירות הם הדרכים להגדיל את הכנסות החברה ולהציע מוצרים חדשים ובלי זה העסק פשוט לא ישרוד. אם אתה יודע שהעסק שלך צריך עזרה בשיווק דיגיטלי וקידום מכירות אני בטוח שיהיה לי מה להציע לך כך ששנינו נרוויח מהעסקה ונצא מרוצים.