פרסום באנרים לאתרים
מה זה באנרים באתרים?
ברוב המקרים, הבאנרים שמוצגים לנו באתרי האינטרנט השונים משמשים לקידום מוצרים או שירותים. באנרים אלו הם למעשה פרסומות ממומנות שנקראות בשם "באנר" שמטרתם למשוך את הקורא לאתר אחר כדי ללמד אותו עוד על השירות או המוצר.
באנרים מעוצבים היטב עם קריאה לפעולה יכולים בקלות להסיט את הגולש לעבר המודעה החדשה ולקחת את תשומת הלב שלו למקום אליו הם רוצים, הריי זוהי המטרה בסופו של דבר.
פרסום בעזרת באנרים שמוצגים לנו באתרי חדשות מובילים שמכילים אלפי קוראים מדי יום היא דרך מודרנית וטובה לקידום האתר באמצעות כתבות ממומנות ולמשיכת לקוחות חדשים.
הקשר בין קמפיין באנרים לקמפיין ברשת המדיה של גוגל
קמפיין באנרים הוא סוג של קמפיין פרסום דיגיטלי הכולל הצגת מודעות באנרים באתרים שונים. מודעות אלו ברוב המקרים סטטיות, ובדרך כלל הן מכילות תמונות וטקסט שנועדו למשוך את תשומת ליבו של המשתמש ולעודד אותו ללחוץ על המודעה. המטרה העיקרית של קמפיין באנרים היא לייצר מודעות למותג, להגדיל את התנועה לאתר, ובסופו של דבר להוביל לכמה שיותר המרות או מכירות.
קמפיין פרסום ברשת מדיה, לעומת זאת, היא אפשרות רחבה יותר של פרסום באינטרנט הכולל מספר ערוצים ופורמטים, לדוגמה מודעות באנר, מודעות וידאו, מודעות במדיה חברתית וכו'.
הקשר בין קמפיין באנרים לקמפיין ברשת המדיה של גוגל טמון בעובדה שמודעות באנר חלק מקמפיין ממומן. מפרסמים עשויים לבחור במודעות באנרים שיופיעו באתרים השונים כדי להגיע לקהלי יעד ספציפיים ולהעלות את המודעות למותג ואת זה אפשר לעשות עם קמפיין לרשת המדיה של גוגל.
לאיזה עסקים קמפיין באנרים יכול להתאים?
ובכן, קמפיין באנרים יכול להוות אסטרטגיית פרסום יעילה לעסקים וארגונים המעוניינים להעלות את המודעות למותג, להניע תנועה לאתר ולהתחיל לייצר לידים והמרות.
ובכן, קמפיין באנרים לאתרים מתאים לסוגים רבים של עסקים, כמו חנויות, מסעדות, מסחר אלקטרוני, טכנולוגיה וכמובן נותני השירותים. הבאנרים הם למעשה כתבות שיווקיות שאותם מטמיעים באתרי חדשות מובילים (כמו גלובס, YNET, כלכליסט וכו') כאשר רוצים לספר לאנשים על המוצרים, המבצעים המיוחדים או השירותים השונים. זוהי דרך מצוינת למשוך גולשים לעסק שלך ולהוביל אותם ישירות לאתר.
אם אתה רוצה למקד לפלח דמוגרפי או לקהל מסוים ולקדם אתר במחיר שפוי, קמפיין באנרים לגמרי יכול להיות הפתרון עבורך.