בלוג

פרסום באינטרנט לעסקים קטנים

במציאות של היום יש כל כך הרבה דרכים פוטנציאליות לפרסום עסקים קטנים. עם זאת, קשה לדעת איזו שיטת פרסום היא המתאימה ביותר לעסק. בפוסט זה נחקור כמה מהשיטות המודרניות שיכולות לעזור לעסקים קטנים לצמוח באינטרנט.

 

Online advertising for businesses

3 אפשרויות פופולריות לפרסום עסקים קטנים 

 

כבעל עסק, אני יכול להבין את התסכול שעומד לפניך. עשרות חברות ובעלי עסקים זורקים את עצמם עליך ומבטיחים הבטחות שלא בהכרח יכולים לקיים. בעולם הטכנולוגי של היום, קיימים טונות של אפשרויות פרסום ושיווק לעסקים קטנים, הדבר יכול להיות מאוד מבלבל אך למזלך הגעת למקום הנכון!

בפוסט זה אנסה להיות כמה שיותר תמציתי ברור וממוקד, בלי בולשיט וקישוטים מיותרים.

 

1. קידום אתרים אורגני – SEO

 

יכול להיות שלא שמעת על Seo, אך אני בטוח שנחשפת למודעות האורגניות בגוגל אלפי פעמים.

קידום אתרים אורגני או בשמו המקצועי SEO הוא קידום לטווח הארוך שמטרתו לשפר את איכות/דירוג האתר בגוגל כדי לבלוט בתוצאות הראשונות. אם כבעל עסק אתה מעוניין להופיע כאן ועכשיו בתוצאות הראשונות עדיף לך לבצע קידום ממומן על פני האורגני. אם יש לך את הסבלנות להמתין והעסק יציב עדיף יהיה לבצע קידום אורגני על פני הממומן ולחשוב על הטווח הרחוק יותר. (ממש כמו השקעה)

 

2. פרסום ממומן – PPC

 

PPC ,SEO אל תיתן לשמות האלה להפחיד אותך!! PPC הכוונה תשלום עבור קליק או באנגלית Pay Per Click. אם אתה רוצה להופיע עוד היום על ביטויים מסויימים בגוגל, יש אפשרות ליצור קמפיין ממומן ולהציב מודעה איכותית שתמשוך גולשים ישירות לאתר, לעסק ואפילו לרכישה אונליין! פרסום ממומן יעבוד טוב יותר מקידום אורגני במקרים מסויימים שאין לנו את הזמן והסבלנות להמתין עד שהאתר שלנו יתקדם ואנחנו צריכים לקבל לידים כאן ועכשיו!

3. פרסום ברשתות החברתיות

 

אחת הדרכים הטובות ביותר לפרסום עסקים קטנים באינטרנט היא באמצעות הרשת החברתית. כל מה שתצטרך בתור התחלה זה רק חיבור לאינטרנט וקצת זמן המוקדש לפרסום בקבוצות בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין וכו'. ככל שהפוסטים יקבלו יותר לייקים ושיתופים על ידי משתמשים אחרים כך יש סיכוי גדול יותר להגיע ללקוחות חדשים. הרשת החברתית יכולה גם לסייע בשימור לקוחות בכך שהיא מאפשרת להגיב במהירות וליצור אינטראקציה עם הלקוחות בזמן אמת.

הדרך הטובה ביותר לדעתי היא להשתמש בפייסבוק. 

מה גם בפייסבוק יש אפשרות להציב מודעה ממומנת לקהל גולשים שהגדרנו ובזמנים שנקבעו מראש. פייסבוק היא אפשרות מומלצת וזולה יחסית לפרסום עסקים קטנים באינטרנט והרבה בעלי עסקים משתמשים בה. ההבדל העיקרי בין פרסום בגוגל לפייסבוק הוא שבגוגל הלקוחות מחפשים אותך ובפייסבוק אתה בוחר קהילות שהמודעה שלך עשויה להיות רלוונטית אליהם. 

בהצלחה 🙂

לפרטים נוספים ואפשרויות פרסום צרו קשר עוד היום!

מאמרים מובילים..

דף נחיתה בהתאמה אישית
דף נחיתה לדוגמא

דף נחיתה בוורדפרס  שלום לך גולש יקר וברוך הבא למג'יק מרקטינג. את הדף נחיתה הזה בניתי במיוחד בישבילך!  בדף נחיתה יש לנו כמה שניות בודדות

להמשך קריאה ->
קידום מכירות
קידום מכירות

קידום מכירות – הלב של כל עסק מצליח איך מקדמים מכירות? במאמר זה נדון בדרכים שונות לקידום מכירות באינטרנט. רוב מומחי השיווק מאמינים בדרך ה"אולד

להמשך קריאה ->
× שלח הודעה