מג'יק מרקטינג

פרסום עסקים באינטרנט

בעלי עסקים רבים משקיעים עשרות של מזומנים על פרסום באינטרנט עוד לפני שהם מבינים היכן קהל היעד שלהם נמצא. זו טעות נפוצה שעולה לעסקים ביוקר ומוביל לבזבוז כסף אדיר. הפרסום הדיגיטלי הוא עולם רחב שמתחיל בגוגל עובר דרך פייסבוק וממשיך עד טאבולה ואאוטבריין. בפוסט זה נחקור כמה מהאפשרויות המודרניות והפופולריות ביותר לפרסום עסקים באינטרנט ונסביר גם איך עושים את זה נכון..

פרסום עסקים באינטרנט

איפה כדאי לפרסם את העסק באינטרנט?

פרסום באינטרנט הוא תהליך שיווקי של הפצת מועדות ברחבי האינטרנט לחשיפה והגדלת העסק. ניתן לעשות זאת במגוון דרכים, לדוגמה: פרסום ברשתות החברתיות, פרסום בגוגל, שיווק במייל, קידום ביוטיוב, פרסום בטאבולה, אאוטבריין וזה ממש לא נגמר שם.

מאז פריצת האינטרנט לחיינו, הפרסום הדיגיטלי הפך לפופולרי במיוחד והוא החליף את הפרסום המסורתי שהיה בעיתונות, ברדיו ובחדשות ואפשר גם להבין למה. בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות והאפשרויות הרבות שיש למשווקים, אפשר לפרסם את העסק באינטרנט ולהפיק מקסימום תועלת במינימום כסף. אפשר למדוד את תוצאות הפרסום, לנתח נתונים, להגדיר במדויק למי אנחנו רוצים שהמודעות יוצגו לפי מיקום, גיל, מגדר וכל זה גם ללא שום התחייבות! 

הפלטפורמות הנפוצות ביותר לפרסום באינטרנט:

  • גוגל 
  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • טיקטוק
  • יוטיוב
  • טוויטר
  • לינקדאין
  • וויז
  • טאבולה 
  • אאוטבריין
  • אמזון

רוצה לפרסם את העסק באינטרנט? השאר פרטים ונחזור אליך עם הצעה שלא תוכל לסרב לה.

חץ עולה, הצלחה, פרסום מוצלח

הפרסום הדיגיטלי מציע דיוק מקסימלי!

קידום באינטרנט היא דרך שיווקית יעילה וזה נחוץ לרוב סוגי העסקים, גדולים וקטנים כאחד. כולם מחפשים בגוגל וגולשים ברשתות החברתיות ומעולם לא היה קל יותר להגיע ללקוחות.

בעלי עסקים דואגים לפרסם את עצמם בכל מקום ובכל פינה באינטרנט. כתוצאה מכך, הפרסום הדיגיטלי הפך לתחרותי ויקר במיוחד וכדי להצליח לגייס לקוחות ולהרוויח מהפרסום באינטרנט אנשי שיווק וסוכנויות פרסום צריכים להיות מומחים בתחומם עם חוש יצירתי מפותח וכושר שכנוע גבוה במיוחד!

פרסום עסקים באינטרנט אינו מיועד רק לחברות וארגונים גדולים עם תקציבי ענק, הוא מתאים גם לעסקים קטנים, נותני שירותים ואפילו לפרילנסרים בודדים. היופי בשיווק דיגיטלי הוא שעם הכלים הנכונים אפשר למדוד את תוצאות הפרסום ולהבין איפה כדאי להשקיע את רב המאמצים לשיפור השיווק.

היתרונות בפרסום באינטנרט:

  • אתה יכול למקד מודעות לקהל מאוד ספציפי.
  • אתה בוחר את התקציב היומי.
  • מעקב וניתוח נתוני תוצאות הפרסום.
  • גמישות ושליטה מלאה של הגדרות הקמפיין.
  • הפרסום באינטרנט ללא התחייבות!
  • הפרסום באינטרנט מאפשר לעסקים לפרוץ לשוק הבינ"ל.
  • מעקב אחר התנהגות הגולשים ושינויים בהתאם.

איך עובד הפרסום באינטרנט וכמה זה עולה?

הפרסום באינטרנט פועל לפי מודל תמחור שנקרא PPC – Pay Per Click.

PPC פירושו שהמפרסם מחויב בכל פעם שגולש לוחץ על המודעה. הפרסום בגוגל שונה מפרסום בפייסבוק ופרסום בפייסבוק שונה מפרסום בטיקטוק. עלויות הפרסום באינטרנט משתנות מפלטפורמה לפלטפורמה. כדי להשיג לידים איכותיים לעסק ולקבל החזר השקעה משתלם, צריך להכיר לעומק את הפלטפורמה שבה נפרסם ולהבין היכן קהל היעד נמצא וגם איך אפשר להגיע אליו ורק לאחר מכן אפשר לבנות תוכנית אסטרטגית שיווקית ולפעול בהתאם.

גם עסקים קטנים יכולים להרוויח מפרסום באינטרנט, כל מה שצריך הוא לפגוע בול במטרה במקום לירות על עיוור לכל הכיוונים.

חדשנות ושיווק בדיגיטל

3 האפשרויות הטובות ביותר לקידום עסקים באינטרנט

 

1.קידום אורגני בגוגל – SEO

קידום אורגני או בשמו המקצועי SEO, הוא למעשה תהליך אינטנסיבי מתמשך לשיפור דירוג האתר במנועי חיפוש במטרה להתברג בתוצאות האורגניות הראשונות כדי למשוך מחפשים פוטנציאליים לאתר. קידום אתרים אורגני כולל מאות פרמטרים שונים המשפיעים על מיקום האתר. מומחה לקידום אתרים באינטרנט מכיר באותם גורמים ויודע לנצל את אותם פרמטרים לטובתו כדי להשיג דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. דרך אגב, הפוסט הזה למשל קודם באמצעות שיווק אורגני.

pro SEO checklist

2.פרסום ממומן בגוגל

באמצעות גוגל אדס ניתן ליצור מודעות פרסום אשר מופיע אך ורק כאשר מחפשים מוצרים או שירותים הקשורים לעסק. זאת אומרת, ברגע שגולשים מחפשים ביטויים רלוונטים לעסק שלך האתר שלך יופיע לאותו גולש. קידום ממומן בגוגל היא אפשרות מעולה לפרסום העסק ולהגדלת המכירות ומאפשר לבעלי עסקים למשוך גולשים ישירות לאתר, לעסק או לשיחה טלפונית.

פרסום בגוגל

3.שיווק ברשתות החברתיות

אחת הדרכים הטובות ביותר לקידום עסקים באינטרנט היא באמצעות פרסום ברשתות החברתיות.

ניתן לפרסם במדיה חברתית בקלי קלות בין אם זה פייסבוק, אינסטגרם ואפילו טיקטוק ולהגביר את החשיפה של העסק. בנוסך לכך, הרשתות החברתיות יכולות לסייע בשימור לקוחות, שיפור השירות והיבטים נוספים בכך שהן מאפשרות לגולשים להגיב במהירות וליצור אינטראקציה 1 על 1 בזמן אמת.

רשתות חברתיות

סיכום

פרסום עסקים באינטרנט הוא כלי שיווקי שיכול לעזור לבעלי עסקים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם ולהגיע לקהל הנכון בזמן הנכון. במקרים רבים ההבדל בין פרסום מקצועי לחובבני הוא זה שעושה את ההבדל. פרסום ממוקד של העסק באינטרנט יכול לחולל פלאים ולהזניק את העסק כמה צעדים קדימה ולהוביל להצלחה מטורפת, אך כדי לעשות זאת נכון חשוב לנצל בחוכמה את התקציב השיווקי, להכיר לעומק את הסיסטם ולחיות את עולם הפרסום.

אולי יעניין אותך?

פרסום בגוגל או פייסבוק?
גוגל או פייסבוק?

פרסום בגוגל או פייסבוק?    היריבות בין החברות הגדולות מאז ומתמיד הייתה. השאלה שמעסיקה את רוב בעלי העסקים היא: מה עדיף פרסום בגוגל או פייסבוק? 

עוד ->
מה זה MVP ואיך זה עוזר לעסקים?
מה זה MVP?

MVP לפני שאתם משקיעים בפיתוח מוצר יקר, כדאי לכם להבין מה זה MVP ואיך זה יכול לחסוך לכם הרבה תסכול וגם לא מעט כסף. מה

עוד ->
מומחה קידום אתרים
מיהו מומחה לקידום אתרים?

מומחה קידום אתרים באינטרנט כל חאפר יכול להגדיר את עצמו מומחה קידום אתרים, אז איך נדע להבדיל בין מומחה בעל ניסיון למקדם אתרים מתחיל שטוען

עוד ->
×