מג'יק מרקטינג

 קמפיין לרשת המדיה של גוגל (GDN)

מכירים את זה שאתם נכנסים לאתרי חדשות כמו YNET או כלכליסט, קוראים מאמר להנאתכם ותוך כדי קופצים לכם מלא באנרים ופרסומות שמנסים למשוך את תשומת הלב שלכם ולהוביל אתכם לאתרים אחרים? זהו קמפיין לרשת המדיה.

קמפיין לרשת המדיה בגוגל (GDN)

מהו קמפיין לרשת המדיה בגוגל ואיך זה עובד?

קמפיין פרסום ברשת המדיה של גוגל מאפשר למפרסמים להציג מודעות ברשת עצומה של אתרים, אפליקציות וסרטונים, ולהגיע למשתמשים שעשויים להתעניין במוצרים או בשירותים. רשת המדיה של גוגל היא חלק מפלטפורמת הפרסום של גוגל אדס והיא עוזרת לבעלי אתרים להגיע ללקוחות פוטנציאליים בשלבים שונים בזמן שהם גולשים באתרים.

ביצירת קמפיין לרשת המדיה אתה יכול להשתמש בפורמטים שונים של מודעות כגון טקסט, תמונה, וידאו וכו'. מודעות אלו מוצגות באתרים ובאפליקציות המהווים חלק מתכנית המדיה של גוגל, הכוללת מיליוני אתרים שונים ביניהם גם YouTube ו-Gmail.

כדי להסביר את זה בצורה ברורה יותר, אמחיש זאת עם דוגמה:

בוא נגיד שאתה בעל חנות לציוד ספורט ורוצה לקדם נעלי ריצה באמצעות קמפיין לרשת המדיה.

אתה יכול לעצב את המודעות שלך באמצעות פורמטים שונים, כמו תמונות או סרטונים, המציגים בבירור את נעלי הריצה שלך. בנוסף לכך, תרצה למקד לפי נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגות ספציפי, כדי שתוכל להתמקד באנשים שסביר להניח שיתעניינו בנעלי הריצה, למשל חובבי כושר, רצי מרתון או אנשים שביקרו באתרי ציוד ספורט בעבר.

לאחר שהמודעות מופעלות, הן יופיעו באתרים ובאפליקציות רלוונטיות ברשת המדיה של גוגל, ויגיעו ללקוחות פוטנציאליים בזמן שהם גולשים באינטרנט. כאשר משתמשים רלוונטים רואים את המודעות, הם עשויים להתעניין וללחוץ על המודעות ולהגיע ישירות לאתר שלך או לדף הנחיתה הספציפי שבו הם יכולים ללמוד עוד על נעלי הריצה ולבצע רכישה.

בזמן שהקמפיין פועל, אפשר לעקוב אחרי הביצועים שלו באמצעות כלי דיווח של גוגל אדס המאפשרים לבצע אופטימיזציה של המודעות ולמקד את הפרסום כדי להשיג תוצאות טובות יותר!

כך נראת מודעה מקמפיין ממומן ברשת המדיה של גוגל:

דוגמה למודעה ברשת המדיה

מתי כדאי להשתמש בקמפיין לרשת המדיה?

ובכן, ישנם מצבים שעדיף להשתמש בקמפיין לרשת המדיה והוא יהיה יעיל ואפקטיבי יותר מאשר קמפיין לרשת החיפוש.

על איזה מצבים אני מדבר? לדוגמה, אם נרצה ליצור מודעות למותג שלנו ומטרתנו היא לקדם את האתר ולחשוף את העסק לכמה שיותר גולשים רלוונטים ובזול, חד משמעית קמפיין GDN יכול לעזור לנו להשיג את המטרה הזו.

דוגמה נוספת, אם יש לנו מוצר או שירות חדש דרך שעדיין לא הגיע לשוק ואנחנו רוצים לחשוף אותו לכמה שיותר גולשים, נעשה זאת באמצעות קמפיין פרסום לרשת המדיה מהסיבה הברורה שאין לנו מחפשים עבור אותו מוצר או שירות כי הוא עדין בתולי ולא נחשף בשוק.

אם אנחנו רוצים להתחבר מחדש לגולשים שביקרו בעבר באתר שלנו (Remarketing) ולהציג להם מוצר או שירות, אז הבנתם נכון, ניהול קמפיין ממומן ברשת החיפוש היא הבחירה הנכונה.

עם זאת, חשוב לי לציין שלמרות שקמפיינים ברשת המדיה יכולים להיות יעילים במיוחד, ייתכן שהם לא מתאימים לכל סוגי העסקים.

מהם היתרונות לקמפיין ברשת המדיה של גוגל?

1.חשיפה רחבה: הרשת מדיה של גוגל כוללת מיליוני אתרים, אפליקציות וסרטונים, מה שמעניק לך גישה לקהל עצום של גולשים ועוזר לך להגדיל את נראות האתר.

2.אפשרויות מיקוד וטרגוט: קמפיין GDN מציע אפשרויות מיקוד שונות, כמו מיקוד דמוגרפי, מיקוד לפי תחומי עניין רימרקטינג ועוד. זה מאפשר לך להגיע לקהל הנכון, ומגדיל את הסיכויים להמרות.

3.יצירת מודעות מגוונות: GDN תומך בפורמטים שונים של מודעות, כמו מודעות טקסט, תמונה, וידאו על פני רזולוציות שונות, ומספקים לך גמישות יצירתית לעיצוב מודעות מרתקות.

4.שיווק חסכוני: בקמפיין זה אפשר לשלוט בהוצאות השיווקיות על ידי הגדרת תקציב יומי, הצעות מחיר לפי עלות לקליק (CPC) או עלות לחשיפה (CPM). זה מבטיח שאתה שולט בתקציב השיווקי ועדיין מגיע לקהל היעד שלך.

אולי יעניין אותך?

איך לקדם את העסק בגוגל
איך לקדם את העסק בגוגל?

איך לקדם את העסק בגוגל? כל בעל עסק רוצה להופיע בגוגל ברגע שגולש מחפש שירות או מוצר דומה לשלו. עשרות בעלי עסקים מתחרים על התוצאות

עוד ->
×