איך עושים קידום אורגני בגוגל?

רוצים לדעת איך גוגל מדרג אתרים בתוצאות החיפוש? מה משפיע על מיקומי התוצאות האורגניות ואיך עושים קידום אורגני בגוגל? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא..

איך לעשות קידום אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני שנקרא גם אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא דרך מעולה למשוך גולשים לאתר. אם אתה סקרן לדעת איך קידום אורגני עובד ומה למעשה משפיע על מיקום האתר בגוגל, בעוד רגע אני הולך לחשוף לך את הסודות של המקצוע שאף אחד לא יספר לך.

אז איך עושים קידום אורגני בגוגל?

כדי להתקדם בגוגל צריך להבין את האינטרס של גוגל!

גוגל לא סתם הפך למנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, אפשר לומר שהמנוע חיפוש הזה משוכלל ויעיל והוא באמת יודע להציג לנו את התוצאות הטובות ביותר. ובכן, תחשוב איזה כוח שיווקי עצום זה לדעת מה בדיוק צריך לבצע באתר כדי לקדם אותו אורגנית ולהגיע למקומות הראשונים, זה יכול להיות מתגמל במיוחד ולהכניס לבעלי עסקים הרבה מאוד כסף. חברות קידום אתרים ואנשי SEO משקיעים ימים ולילות באופטימיזציה כדי להבין איך האלגוריתם של גוגל עובד וכיצד הוא מדרג דפים.

כל הדברים הבנאליים שקראת באינטרנט על כתיבת תוכן רלוונטי ומקורי, בניית פרופיל קישורים לאתר ושיפור חווית המשתמש, כולם חשובים ותורמים לקידום אורגני בגוגל. אך כדי להצליח להוביל בתוצאות החיפוש, צריך לפתח אסטרטגיית קידום ייחודית משלך ולרכוש מיומנויות שאין לאחרים, למצוא את הבידול העסקי ולהביא אותו לידי ביטוי בעזרת תוכן רלוונטי שעונה על צרכי הגולשים ומספק להם תשובות מדויקות לשאלות שהם שואלים.

אני רוצה שתשים בצד את כל מה שלמדת עד היום על קידום אורגני בגוגל, נסה לחשוב מה חברת גוגל רוצה להציג לגולשים שמחפשים? ובכן, יש לי תשובה בשבילך! לגוגל חשוב לספק תוצאות חיפוש מהירות, רלוונטיות ואיכותיות המספקות לגולשים ערך גבוה עם תשובה ברורה עבור מה שהם חיפשו. ברגע שתיישם את זה, קידום אתרים אורגני הופך לקל יותר..

3 השלבים העיקריים והחשובים ביותר לקידום אתרים אורגני SEO

האלגוריתם המורכב של גוגל עושה שימוש ביותר מ-200 גורמי דירוג שונים בזמן שהוא מדרג אתרים בתוצאות החיפוש. עם זאת, ישנם כמה גורמים שהם קריטיים וחשובים הרבה יותר ותהיה חייב ליישם אותם באתר שלך אם אתה רוצה להצליח לקדם את האתר בגוגל.

איך עובד קידום אורגני SEO?

1.הרלוונטיות של התוכן לגולשים הוא החשוב מכולם

אני בטוח שאני לא מחדש לך יותר מדי, ושמעת כבר מספר פעמים בחייך על כך שצריך ליצור תוכן מקורי, איכותי ורלוונטי. אין טעם להתקדם לשלבים הבאים כל עוד הדבר הבסיסי והחשוב מכולם לא מתבצע בצורה נכונה. כאשר גולש מחפש: ""איך לעשות קידום אורגני בגוגל?" אתה צריך להבין למה הוא התכוון ובהתאם לכך להתאים עבורו את התוכן, בשפה מקצועית User Intent להבין את כוונת המשתמש. אין טעם לחזור על מילות מפתח מספר פעמים, זה כבר לא עובד. 

נסה לראות את התמונה הגדולה ולהבין למה הגולש מתכוון כאשר הוא מחפש מידע בגוגל ומה בדיוק הוא רוצה למצוא. במקרה הזה ספציפי, המטרה שלי היא להסביר לכם, לגולשים, איך עושים קידום אתרים בגוגל ומהם הגורמים העיקריים והחשובים ביותר בתהליך שיעזרו לכם לקדם את האתר אורגני.

2.בניית קישורים = להמלצות בעולם האמיתי

כאשר גוגל הקימה את מנוע החיפוש שלה הוא התבסס, חיפש והציג מידע ע"י קישורים. קישורים ברשת האינטרנט שווה ערך להמלצות בחיים האמיתיים. ככל שדף ספציפי מקבל יותר ויותר קישורים, כך אנחנו מאותתים לגוגל ואומרים לו למעשה שזה דף חשוב. כמובן שהיום נושא הקישורים הפך למורכב הרבה יותר מבעבר, וחשוב לבחון את איכות הקישור, להתאים אותו לתחום בו אתם פועלים ולא סתם לקשר בין אתרים לא רלוונטים כי זה רק יכול להזיק וזה חסר חשיבות בעיני גוגל. אז מתי קישורים משחק תפקיד משמעותי וחשוב בקידום אורגני? אם רוצים לקדם ביטויים תחרותיים עם אלפי מתחרים, שם קישורים משחק תפקיד גורלי.

כל עוד מדובר על קידום ביטויי Long Tail (מילות מפתח זנב ארוך, ביטויים ארוכים וספציפיים יותר עם כוונת משתמש ברורה) אפשר לעשות קידום אורגני גם ללא קישורים בכלל. אם אין באפשרותכם להשיג קישורים איכותיים ורלוונטיים, השקיעו את המאמצים שלכם על קידום ביטויים ארוכים וממוקדים יותר, לא תאמינו עד כמה זה שווה. וטיפ אחרון, השתמשו בקישורים פנימיים כדי לחזק דפים אחרים באתר שלכם, זה לגמרי נמצא בידיים שלכם!

3.חווית משתמש טובה, כי מי מאיתנו רוצה להיכנס לאתר מיושן?

חווית גלישה לא אומר שאתם צריכים להשקיע עשרות אלפי שקלים בעיצוב, זה גם לא אומר שאתם צריכים לשים פופאפים וחלונות קופצים באתר כדי להשיג יחס המרה גבוה יותר. חווית משתמש טובה באה לידי ביטוי בפשטות ובאותנטיות של האתר שלכם. תהיו מי שאתם ותקפידו שהדפים באתר יהיו רספונסיביים ומותאמים לכל סוגי המכשירים הניידים ושהאתר יהיה מהיר ומאובטח. חשוב שהגולשים ירגישו בסביבה בטוחה ונוחה. זה אומר לטפל בתקלות טכניות, להתנסח בצורה מקצועית ולהציע עזרה באלגנטיות. ככל שתנסו לדחוף את הגולשים לפעולה מסוימת, ככה הם יסוגו אחורה יותר ויותר. 

כדי לפשט את זה עוד יותר ולרדת לרזולוציות עמוקות יותר, שיפור חווית המשתמש באתר מתכוון לסידור והנגשת התוכן וגם לאופן בו אתם מציגים את התוכן לגולשים שלכם, לאינטראקציה ולנראות הכללית של האתר.

סיכום ותובנות 

ככל שתבינו ותכירו יותר לעומק את מנוע חיפוש של גוגל וכיצד האלגוריתם מדרג את הדפים בתוצאות החיפוש, כך תדעו יותר כיצד לעשות קידום אורגני ותרכשו ידע מקצועי שיעזור לכם לבצע אופטימיזציה מקצועית ולהוביל את הדפים גבוה יותר. כל אחד פועל בדרך אחרת, בקידום אתרים אורגני אין נכון או לא נכון. 

מה שכן, צריך לפתח אסטרטגיות קידום ייחודיות שמתאימות לך, לדבוק בהם, ללמוד מטעויות ולהבין גם מדוע דפים מסוימים מופיעים במקום הראשון בזמן שאחרים מופיעים בעמוד ה-7? תקראו הרבה תכנים, תקימו אתר, תתנסו וגם אם תכשלו זה בסדר, העיקר שתלמדו ותבינו מה עובד לכם יותר ומה פחות.

שיהיה בהצלחה 🙂

רוצה שנבנה לך הצעה מותאמת אישית?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

עוד על הנושאים החמים ביותר בתחום..
קידום אורגני לתמונות בגוגל
איך לקדם תמונות בגוגל?

קידום תמונות בגוגל קידום תמונות בגוגל הוא חלק חשוב בקידום אורגני שמקדמי אתרים רבים נוטים להתעלם ממנו, המטרה היא להגביר את החשיפה של האתר ולמשוך

עוד ->