בלוג

5 טיפים לקידום אתרים אורגני

SEO , קידום אתרים אורגני

גוגל יכול לשמש כמקור הכנסה עיקרי עבור עסקים חברות וארגונים גדולים. אך מה היא הדרך הנכונה לקדם אתר? כמה זמן יקח עד שנתחיל לראות תוצאות? והאם זה שווה את המאמץ? 

קידום אתרים אורגני כבר מזמן הפך לתחום מקצועי המצריך אסטרטגייה, מעקב והתמדה. בקידום אורגני יש מאות גורמים המשפיעים על דירוג האתר, אמנם יש גורמים מסוימים המשפיעים באופן משמעותי. בפוסט זה אתן 5 טיפים יעילים במיוחד לקידום אורגני. 

ה-SEO משתנה כל הזמן

 

קידום אורגני הוא תחום דינמי שלא מפסיק להשתנות!  מקדמי אתרים צריכים להישאר מעודכנים בתחום אם ירצו שהאתר ימשיך להיות מדורג גבוה. כמובן הכל פועל ומשתנה בהתאם לאלגוריתם הנסתר של חברת גוגל שאיש מאיתנו אינו יודע מהו. למרות זאת, בקידום אורגני יש פעולות ברורות והנחיות שחשוב להיצמד אליהם אם נרצה להמשיך להישאר בחיים. 

איך גוגל עובד? לפי מה הוא מדרג דפים ?

 

עם השנים האלגוריתם של גוגל הופך למורכב וחכם יותר, יחד איתו גם מקדמי האתרים הופכים למתוחכמים יותר. גוגל משתמשת ביותר מ-200 אותות דירוג שונים כדי להחליט אילו דפים יופיעו ובאיזה סדר. כמובן יש גורמים חשובים אשר משפיעים יותר ויש כאלה שפחות. 

 לסקרנים שמעוניינים לדעת אילו 200 גורמים משפיעים על דירוג האתר.

ככל שדפים באתר שלנו יכסו יותר ויותר גורמים רלוונטים ועיקריים כך נדורג גבוה יותר! פשוט מאוד.

 5 פעולות שנוכל לבצע כדי להתקדם בגוגל

1. ספקו תוכן שימושי לגולשים


הרבה פעמים בעלי אתרים חושבים שגוגל שונא אותם, הרי אין בן אדם פיזי שיושב מאחורי המסך ומחליט אילו דפים יופיעו ובאיזה סדר. מנוע החיפוש מדרג את הדפים בהתאם לאיכות ורלוונטיות.

שאתם כותבים תוכן, הקפידו לכלול את מילות המפתח כך שישתלב בצורה טבעית, יותר חשוב יהיה למלא את אותו נושא שבחרתם ולספק ערך משמעותי לגולש. אם בחרנו לדוגמה לקדם את הביטוי: קידום אתרים אורגני אין צורך לדחוף אותו כל פעם מחדש, יהיה נכון יותר לשלב ביטויים שקשורים לתחום כמו: קידום אתרים, שירותי SEO, קידום אתרים בגוגל וכו' ויותר חשוב מזה לכלול תוכן איכותי שמקיף את הנושא כולו.

2. "אופטימיזציה" באתר

 

מה זה אומר בכלל אופטמיזציה ? ובכן, המשמעות היא: שיפור ביצועים באתר. שאני אומר אופטמיזציה באתר אני מתכוון עברו דף דף באתר ותראו מה אפשר למחוק, לשנות או לערוך. קחו דפים נסתרים קיימים והפכו אותם לעמודים חזקים ורלוונטיים עבור הגולשים. ערכו מחדש את הכותרת והתיאור, סקרנו את הגולשים והוסיפו תוכן נוסף בעל ערך. אם יש לכם סרטונים שיכולים להוסיף או תמונות שממחישות את המסר בצורה ברורה השתמשו בזה!

3. בנייה נכונה של כל סוגי הקישורים

 

קישורים עדין נחשב לגורם חשוב ומשמעותי בקידום אתרים, נצלו את הכוח שיש לקישורים פנימיים וקשרו לעמודים רלוונטים באתר שאתם רוצים לחזק. נסו ליצור שיתופי פעולה עם בלוגים שונים שבאותו נישה וכתבו אצלם והוציאו קישור לאתר שלכם. גוגל רואה קישורים נכנסים בעל ערך משמעותי ונותן אוטומטי סמכות לאתר שכזה (כמובן אם הקישור יוצא מאתר סמכותי). דבר נוסף,  קשרו לאתר אחר סמכותי שנותן מענה או מספק פתרון לגולשים.

4. מהירות אתר והתאמה לכל סוגי המכשירים

 

לא מזמן גוגל יצאה עם עדכון חדש באלגוריתם שמכריז את החשיבות של מהירות האתר! יחד עם זאת, אתר שלא מותאם לכל סוגי המכשירים בהחלט מאבד מערכו ונשאר מאחור. כמות הגולשים שמחפשים מהנייד כבר מזמן עקף את אלו שמחפשים מהמחשב הביתי (דסקטופ). בקיצור, דאגו לאתר קליק מהיר ושנראה טוב בכל מכשיר. לבניית אתרים רספונסיביים

5. השתמשו בתוסף YoastSEO או RankMath

 

אני עדין לא החלטתי איזה תוסף הוא המועדף עליי, שניהם עושים עבודה מדהימה. התוספים הם בחינם ללא עלות (כמובן שאפשר לרכוש את גרסת הפרו). בשניהם נקבל מפת אתר Sitemap מבלי שום פעולה נוספת מצידנו. רוב מקדמי האתרים נעזרים בכלים אלה וכלים נוספים מקצועיים אחרים כדי להפיק את המקסימום. כמו שכבר אמרתי בתחילת הפוסט, האלגוריתם של גוגל הופך למורכב וחכם עם השנים ככה שנהיה חייבים גלגלי עזר לטובת תהליך קידום האתר בגוגל.

 

קידום אורגני

לסיכום, קידום אורגני = זמן וסבלנות

גם אני שהתחלתי הפצצתי את האתר בקישורים, מאמרים, קיצרתי זמני טעינה ובקיצור מה לא עשיתי. הבנתי שלא משנה כמה אני אלחם בזה התהליך הוא ארוך וקידום אורגני לומדים עם הזמן, ניסוי וטעייה. תהיו סבלניים הקפידו על הכללים שרשמתי למעלה ועם הזמן ההשקעה ש תשתלם וגם אתם תזכו להופיע בראש תוצאות החיפוש של גוגל.

מקווה שעזרתי ותקחו מפה לפחות דבר אחד או שניים ותשמרו אצלכם.

לכאלו שרוצים ללמוד עוד על קידום אורגני באנגלית.

בהצלחה 🙂

 

אולי יעניין אותך ?

חישוב הוצאות והכנסות
ניהול תקציב עסקי

ניהול תקציב עסקי ניהול הוצאות לעסק – הלב של כל עסק הערכה והתאמת הוצאות להכנסות חשובה מכיוון שהיא מסייעת לבעלי עסקים וחברות לקבוע אם יש

להמשך קריאה ->
פייסבוק
פרסום בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק   ידעתם ש-Facebook מונה יותר מ2.5 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש?! או שמספר הרשומים הפעילים עבר את המיליארד? פייסבוק הרשת החברתית כבר

להמשך קריאה ->
מודעת פרסום
פרסום אתרים בגוגל

פרסום עסקים בגוגל כל עסק שיש לו אתר אינטרנט רוצה להופיע בתוצאות הראשונות של גוגל. קידום אורגני וממומן יכול להשפיע משמעותית על תפקוד והכנסות העסק.

להמשך קריאה ->
× שלח הודעה