מג'יק מרקטינג

איך לבחור חברת קידום אתרים?

עם עשרות חברות קידום אתרים ואלפי מקדמי אתרים "מומחים" איך נדע במי לבחור? הפוסט הזה נכתב עבור בעלי עסקים שלא יודעים באיזה חברה כדאי לבחור וגם מה צריך לבדוק בדרך כדי לא ליפול בפח?

איך לבחור חברת SEO? יתרונות מול חסרונות

איך לבחור חברת קידום אתרים טובה?

הרגע הזה שצריך לבחור חברה לקידום אתרים מעלה הרבה חששות ופחדים ובצדק, הרבה נוכלים ושקרנים מתרוצצים ברשתות החברתיות ומבטיחים הבטחות שלא בהכרח הם יכולים לקיים. הבטחות כמו "חודש מהיום אתה במקום הראשון בגוגל" וכל מיני חירטוטים כאלה ואחרים שהם לגמרי לא בשליטה.

כדי להימנע מאותן חברות מפוקפקות וכדי לבחור חברות מקצועיות מומלצות, ריכזתי לך כמה גורמים שיעזרו לך לבחור חברת קידום מקצועית ושקופה שתקדם אותך בגוגל בצורה שקופה, בטוחה ויעילה.

5 טיפים שיעזרו לך לבחור חברת קידום אתרים אמינה ומקצועית

טיפים חשובים בבחירת חברת קידום אורגני SEO

ותק, ניסיון ותוצאות קידום בגוגל

אין מה לעשות ניסיון ומומחיות לא צוברים בקלות. כדאי לבדוק מה הניסיון של החברה בתעשייה בה אתה פועל ואם איזה סדר גודל של עסקים החברה עובדת? לא פחות חשוב הוא לבדוק את המומחיות שלהם ואת התוצאות שלהם בקידום אורגני, דוגמאות לאתרים שהם הובילו גבוה וכו'.

המחיר שתשלמו מול הערך שתקבלו

הרבה פעמים פונים אלי בעלי עסקים לקבלת הצעת מחיר לקידום אתרים עוד לפני שקיבלתי פיסת מידע על האתר ועל התחרות שיש בגוגל. חשוב להבין, קידום אורגני בגוגל זה לא כמו לקנות לימונים או מלפפונים בסופר, אין מחיר אחיד לכולם וזה משתנה בהתאם לפרמטרים רבים כמו: מומחיות החברה, ניסיון, ההשקעה הנדרשת על האתר והתחרות של התחום בגוגל. 

חברה עם מומחיות בקידום אתרים

לא כל חברות הפרסום מציעות את אותם שירותים. חלקם עשויים להתמקד אך ורק בקידום אורגני SEO  בעוד שאחרים עשויים להציע מגוון רחב של שירותי שיווק דיגיטלי כמו PPC, שיווק תוכן באינטרנט, פרסום במדיה חברתית ועוד. וודא שהשירותים של החברה מתאימים בדיוק למה שאתה מחפש. אם אתם מחפש חברה לקידום אורגני, תתמקד בחברה שיודעת לקדם אתרים בגוגל וזה תחום ההתמחות שלה!

שירות ומקצועיות

בסופו של יום, בעל העסק רוצה להיות בטוח שהוא בחר בחברת קידום איכותית המספקת שירות, מקצועיות ושקט נפשי. האסטרטגיות קידום צריכות להיות גלויות לעין, עם דוחות חודשיים המציגים את ההתקדמות האורגנית של האתר תוך חשיבה יצירתית להמשך התקופה על מנת להשיג תוצאות קידום אורגני טובות יותר. בקיצור, החיבור והפתיחות או כמו שרבים טוענים "תחושת בטן" חשובה כאשר בוחרים חברת SEO מומלצת.

המלצות ולקוחות

המלצות מפה לאוזן של חברים קרובים או מכרים לעבודה היא דרך מעולה לבחירת חברת קידום אתרים טובה. דבר עם אנשים קרובים או עסקים אחרים על סוכנויות שיווק מומלצות שהם מכירים או עבדו איתם בעבר. בנוסף לכך, קרא ביקורות והמלצות, בדוק את תיק העבודות של החברה ואת המומחיות שלהם בקידום אתרים. דפדף בין הדפים באתר של החברה ותכיר אותם. האם אתה מרוצה מהתוכן שיש באתר? יש הרבה עמודים באתר של החברה או כמה דפים בודדים? ואיך בכלל הגעת לחברה המומלצת? דרך חיפוש בגוגל או דרך קבוצות מפוקפקות בפייסבוק?

סיכום

ישנם עשרות חברות קידום אתרים אורגני, חלקן טובות יותר חלקן פחות. שקיפות של תהליך העבודה יחד עם כל הגורמים שציינתי בפוסט יעזרו לך לבחור נכון חברת קידום אתרים מומלצת לטווח הרחוק. בחירה נכונה של חברת קידום בגוגל צריכה להיות תואמת לתקציב והצרכים השיווקיים שלך, אז ודא היטב שהסוכנות שבחרת מנוסה, מומחית בתחומה ומחויבת להצלחתך!

אולי יעניין אותך?

נכסים דיגיטליים
נכסים דיגיטליים

נכסים דיגיטליים האינטרנט הוא יקום בפני עצמו שלא מפסיק להתפתח ומביא איתו מלא הזדמנויות חדשות. בשנים האחרונות, צצה לה תופעה חדשה שנקראת נכסים דיגיטליים (Digital

עוד ->
דף נחיתה בהתאמה אישית
דף נחיתה לדוגמא

פרסום דף נחיתה בגוגל רוצה לבנות דף נחיתה לפרסום ממומן בגוגל? הנה כל מה שאתה צריך לדעת בנושא.. למה צריך לבנות דף נחיתה לפרסום בגוגל?

עוד ->
×