דירוג אתרים בגוגל
בגוגל אין בן אדם שיושב מאחורי המסך ומדרג אתרים. מדובר באלגוריתם חכם המשתמש במאות פרמטרים כדי לקבוע את סדר האתרים. אם חשוב לך לשפר את דירוג האתר בגוגל ואתה רוצה להבין מה הם הגורמים החשובים והמשפיעים ביותר בדירוג אתרים, הפוסט הזה בשבילך.
איך לשפר את דירוג האתר בגוגל?
גוגל הוא מנוע חיפוש משוכלל שמנסה לעזור לגולשים למצוא את הדברים הטובים ביותר באינטרנט. כשאתה מחפש משהו, גוגל צריכה להחליט אילו אתרים רלוונטים ביותר וצריכים להיות בראש תוצאות החיפוש. פה למעשה נכנס קידום אורגני לתמונה ואם לדייק אז תפקידו של האלגוריתם שאחראי על דירוג האתר בגוגל. ככל שהאתר רלוונטי, מהיר ומועיל יותר, כך הוא מדורג גבוה יותר!
כדי לפשט לכם את תהליך הקידום, הבאנו לכם 3 גורמים עיקריים וחשובים המשפיעים ישירות על דירוג אתרים בגוגל.
חפשו ביטויים ממירים עם תחרות נמוכה וצרו תוכן רלוונטי שקולע לכוונת המשתמש
מילות מפתח הן המונחים והביטויים שגולשים מחפשים בגוגל. המטרה שלך היא לאתר מילות מפתח ולשלב אותם באופן אסטרטגי בתוכן שלך. אתה יכול להשתמש בכלים כמו מתכנן מילות המפתח של גוגל או כלים מקצועיים יותר כמו AHrefs או SemRush כדי למצוא ביטויים רלוונטיים ולא תחרותיים במיוחד. טיפ חשוב, הימנע ממילוי מוגזם של מילות מפתח, ושלב את הביטויים בצורה טבעית בכותרות, בתמונות ובתוכן של המאמר.
האלגוריתמים של גוגל דואגים לדרג אתרים רלוונטים שעונים כמה שיותר לכוונת המשתמש. זה אומר שהתוכן שלך צריך להיות לא רק כתוב היטב, אלא גם מקורי וייחודי שעונה ישירות לכוונת החיפוש. ערכו מחקר מילות מפתח כדי להבין מה גולשים מחפשים ואיזה ביטויים פופולריים בגוגל וצרו תוכן שעונה על הצרכים הללו.
שפרו את חווית הגלישה באתר
גוגל רוצה להציג אתרים איכותיים עם חווית משתמש טובה. זה כולל עיצוב נקי וברור, ניווט קל וקריאות ברורות לפעולה. השתמש בכלי ניתוח כדי לעקוב אחר התנהגות המשתמש באתר ובצע שיפורים בהתאם על סמך הנתונים.
זה לא סוד שבשנים האחרונות יש עלייה חדשה בכמות הגולשים דרך מכשירים ניידים, גוגל נותנת עדיפות לאתרים עם חווית משתמש טובה בנייד. ודא שהאתר שלך רספונסיבי, כלומר שהוא מותאם לגדלים שונים של מסך. בדוק את האתר שלך באמצעות הכלי לבדיקת התאמה לניידים של גוגל.
גלישה חלקה מהנייד לא רק עוזר לקידום אתרים אלא גם משפר את חווית המשתמש וכמובן משפיע על דירוג האתר בגוגל. פרמטר חשוב הוא קיצור זמני טעינה של האתר, זה יכול להשפיע לרעה על קידום SEO. בצע אופטימיזציה לאתר על ידי כיוון גודל התמונות, שמירת מטמון דפדפן ושימוש ברשת אספקת תוכן (CDN).
בנו מוניטין בגוגל וצרו קישורים נכנסים לאתר
קישורים נכנסים מאתרים אחרים הם כמו "המלצות" בעולם האמיתי. נסו להשיג קישורים איכותיים לאתר מאתרים מוכרים בענף שלכם. כאשר אתרים בעלי מוניטין מקשרים לדפים באתר שלך, זה מעיד על הצבעת אמון. גוגל חושבת, "אם האתרים הנחשבים הללו תומכים בתוכן הזה, הוא חייב להיות בעל ערך." זה לא קשור רק לכמות הקישורים אלא גם לאיכות.
ברוב המקרים, עדיף להשיג כמה קישורים טובים מאשר מלא קישורי זבל באיכות נמוכה. גוגל רוצה לספק לגולשים את התוצאות הטובות ביותר, ומוניטין טוב חשוב לגוגל בדירוג אתרים. בקיצור, בניית קישורים ומוניטין הם הגרסה הדיגיטלית של המלצות מפה לאוזן. הם אומרים לגוגל שהאתר שלך לא רק רלוונטי אלא גם אמין, מה שמגדיל את הסבירות לדירוג גבוה יותר בגוגל.