מג'יק מרקטינג

בניית דפי נחיתה

בפוסט זה אחשוף את האתרים המומלצים ביותר לבניית דפי נחיתה שיעזרו לך להגדיל את ההמרות ולהניב יותר מכירות עבור העסק שלך!

 כל המידע בהמשך..

דף נחיתה בחינם ב-AI

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט שנועד להנחות את המשתמש לפעולה ספציפית, כגון מילוי טופס באתר, הורדת קובץ או ביצוע רכישה. דפי נחיתה משמשים בדרך כלל בקמפיינים שיווקיים כדי להפוך גולשים פוטנציאליים ללידים חמים.

דפי נחיתה נועדו להיות ממוקדים כמו לייזר בהצעת הערך עבור לקוחות שמחפשים מוצר או שירות ספציפי. משמעות הדבר היא שסביר יותר שמבקרים ינקטו פעולה מכיוון שמוצג להם תוכן רלוונטי עם מסר ברור ומשכנע שתואם במדויק לצרכים האישיים שלהם.

כבעל עסק אני אומר, דף נחיתה שיווקי יכול להיות כלי עוצמתי להגדלת המכירות ולצמיחה עסקית, כל עוד עושים את זה בצורה נכונה.

צריכים דף נחיתה לעסק? השאירו פרטים ותקבלו הצעה משתלמת!

5 פלטפורמות לבניית דפי נחיתה 

Pland: פלטפורמת Pland היא מערכת ישראלית חדשנית מתקדמת לעיצוב ובניית דפי נחיתה בקלות ובמהירות, ללא שום צורך במתכנת או מעצב. הפלטפורמה תוכננה עבור הקהל הרחב שרוצה לבנות דפי נחיתה שיווקיים ולהגדיל את אחוז ההמרה. באתר תמצאו מעל 20 תבניות עיצוב לכל תחום שתרצו, לחצני וואטסאפ לחיוג מהיר ואפילו סקריפטים מתקדמים למעקב אחר התנהגות הגולשים. בנוסף לכך, יש אפשרות לבנות דף נחיתה לעסק בחינם ללא הגבלת זמן, אז למה אתם מחכים?

Wix: וויקס מאפשרת לקהל הרחב והפחות מיומן לבנות דפי נחיתה בקלי קלות ולבחור עיצוב מתאים מתוך מגוון התבניות כך שיתאימו בול למותג שלך. עורך הגרירה והשחרור של Wix מקל על יצירת דף נחיתה מותאם אישית ללא ידע בתכנות או HTML. הם גם מציעים מגוון רחב של תבניות לבחירה, מה שיכול לחסוך לך זמן ומאמץ בעיצוב העמוד. בנוסך לכך, הדפי נחיתה בוויקס מותאמים לכל המכשירים והם מספקים כלים נוספים כמו שיווק בדוא"ל וחיבור לאנליטיקס למעקב אחר תנועת הגולשים וביצוע אופטימיזציה בדף.

GoDaddy: הוא בונה אתרים פופולרי שמאפשר לבנות דפי נחיתה מקצועיים. הפלטפורמה קלה לשימוש ומציעה מגוון תבניות מעוצבות לבחירה. בנוסף לכך, הפלטפורמה מציעה מגוון כלים ושירותים שיווקיים, כולל שיווק בדוא"ל וקידום אתרים (SEO), שיכולים להיות שימושיים לעסקים קטנים שבתחילת דרכם ורוצים להתחיל להניע תנועה לדפי הנחיתה שלהם. GoDaddy היא אחת האפשרויות הטובות לבניית דף נחיתה בקלות ובמהירות שמשדר מקצועיות.

WordPress: אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לבניית אתרים ודפי נחיתה שיווקיים היא וורדפרס. הממשק שלה מתאים למשתמשים מתחילים ומנוסים כאחד, הוא מספק ממשק רחב וברור ומגיע עם ספרייה עצומה של ערכות נושא, תבניות, ותוספים מדהימים הניתנים להתקנה בקליק אחד בלבד. בין אם אתם צריכים לעצב דף נחיתה פשוט או לבנות עמוד נחיתה מורכב בהתאמה אישית, וורדפרס מאפשרת לכם לעשות את זה על הצד הטוב ביותר!

Squarespace:הוא עוד בונה אתרים פופולרי בזול הכולל אוסף עיצובים מדהימים וכלים מתקדמים לבניית דפי נחיתה פשוטים ויפים. עורך הגרירה והשחרור שלהם מקל על המשתמשים ליצור עיצוב מותאם אישית. בנוסף לכך, נמצא כלי לניתוח מודעות -A/B מובנה שמאפשר לבצע אופטימיזציה לדפי הנחיתה לטובת הגדלת ההמרות. Squarespace מאפשרת למשתמשים להתנסות במערכת 14 ימים בחינם והיא בהחלט מומלצת לעסקים קטנים שמחפשים פלטפורמה קלה לשימוש ומציעה מגוון אפשרויות בהתאמה אישית.

למה כדאי להשתמש בדפי נחיתה לקמפיינים שיווקיים?

המרות גבוהות: דפי נחיתה נועדו להנחות את המשתמש צעד אחד צעד לעבר פעולה ספציפית, מה שעלול להוביל לאחוזי המרה גבוהים יותר מאשר אתר גנרי.

פשוט וממוקד: ניתן להתאים דפי נחיתה לקהלים ספציפיים, מה שמאפשר לנו למקד בצורה יעילה יותר את המסרים ולהגדיל את המכירות.

מעקב וניתוח: ניתן לעקוב ולנתח דפי נחיתה ולקבל תובנות לגבי התנהגות הגולשים וביצועי הקמפיין ולשפר את מאמצי השיווק הדיגיטלי.

מה חשוב להציג בדפי נחיתה כדי להשיג יותר המרות?

כאשר בונים דפי נחיתה לעסקים ישנם כמה כללים ברורים שחשוב לפעול לפיהם כדי לקבל יחס המרה גבוה יותר.

כותרת ברורה ומשכנעת: הכותרת שלך צריכה למשוך מיד את תשומת ליבו של הגולש ולהעביר לו בצורה ברורה את התועלת או הערך של ההצעה שלך.

תמונות ויזואליות מושכות: חשוב לעלות תמונה איכותית ורלוונטית של המוצר, זה בהחלט יכול לעזור לחזק את המסר שלך ולהפוך את ההצעה שלך למושכת יותר.

להציג את היתרונות: בכתיבת התוכן באתר תתמקד ביתרונות של ההצעה שלך, ולא רק בתכונות של המוצר או השירות. נסה לחשוב על הלקוח ולספק לו פתרון מעשי עבור בעיה קיימת.

הוכחה חברתית והמלצות: הוספת המלצות הגולשים, לינקים לרשתות החברתיות או הוכחה על קיום העסק תעזור לך לרכוש את אמון המבקרים, מדובר בנושא קריטי וחשוב שהרבה משווקים מתחילים נכשלים בו.

קריאה לפעולה (CTA): דף הנחיתה שלך צריך לכלול כפתור קריאה לפעולה בצורה ברורה ובולטת שאומרת למבקרים פעולה שיש לבצע, כגון מילוי טופס, ביצוע רכישה או הרשמה.

דף פשוט וקל לניווט: אין צורך להוסיף יותר מדי אלמנטים בדף. אנימציות וכל מיני לחצנים קופצים פוגעים באיכות הדף, שמור על זה פשוט ותכלול רק את המידע שאתה צריך.

התאמת הדף לניידים: עם מגמה ברורה שהולכת וגדלה, תצטרך לוודא בראש ובראשונה שדף הנחיתה שלך נראה טוב בכל סוגי המכשירים הניידים!

אולי יעניין אותך?

×