מג'יק מרקטינג

פרסום עסקים בטיקטוק

עם הצמיחה המהירה והייחודיות שלה, טיקטוק הפכה לפלטפורמה מובילה והיא מאפשרת לבעלי עסקים לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם ולמשוך לקוחות חדשים באמצעות סרטונים שיווקיים קצרים וממוקדים.

טיקטוק לעסקים

קצת על טיקטוק 

טיקטוק היא אפליקצייה לצפייה בסרטונים קצרים שהתחילה את דרכה בסין ב-2016.

האפליקצייה הנחשקת הופכת פופולרית יותר ויותר ומציגה עליה מטורפת בכמות הנרשמים החדשים וכיום אין אחד בעולם שלא מכיר או משתמש בטיקטוק.

התמונה הבאה תסכם את הכל (כמות כניסות חודשיות לטיקטוק).

נתונים על טיקטוק וקצב הגדילה המהיר

מליוני משתמשים נמצאים בטיקטוק וזה אומר שהפוטנציאל לחשיפה הוא אדיר!

למי מתאים הפרסום בטיקטוק?

רוב הרשתות החברתיות היום הופכות להיות "רשתות פרסום" בין אם זה פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וכמובן עכשיו גם טיקטוק. הרשתות החברתיות הללו מאפשרות למשתמשים לפרסם מודעות ולמשוך מתעניינים חדשים.

טיקטוק היא אפליקציה חדשנית וממכרת עם מגוון רחב של משתמשים, והפרסום בטיקטוק פונה לבעלי עסקים רבים. עם זאת, יש טייפ מסוים של עסקים שיכולים להרוויח יותר מאחרים ולמנף את הפעילות העסקית שלהם באמצעות סרטון שיווקי מבריק ומשכנע!

על איזה סוג עסקים אני מדבר?

  • אופנה, ביגוד יופי וקוסמטיקה
  • מוזיקה ובידור
  • רשתות מזון וחנויות משקאות
  • חברות סטארט אפ, טכנולוגיה וגיימינג
  • תיירות
  • ספורט וחדרי כושר

שיווק דיגיטלי נמצא בתאוצה שהולכת וגוברת ועסקים רבים פונים לרשתות החברתיות כדי לפרסם את העסק ובראש הנבחרת עומדת לה טיקטוק. 

הפרסום בטיקטוק משתלם וזול יותר ביחס לשאר הרשתות החברתיות והוא מתאים לכל אחד שרוצה לחשוף את עצמו באמצעות סרטון וידאו קצר ולעניין!

איך לפרסם בטיקטוק?

הפרסום הממומן בטיקטוק בנוי על העלאת סרטוני וידאו קצרים לקהל היעד המתאים. כדי למשוך גולשים תצטרך לערוך סרטון וידאו קצר עם מסר חד וברור שנותן ערך לצופה ומשאיר לו טעם של עוד.

כדי לפרסם בטיקטוק צריך לפתוח חשבון ולאחר מכן לעקוב אחרי ההוראות המפורטות ליצירת קמפיין ממומן. הפרסום בטיקטוק עובד לפי מודל של קליקים שנקרא PPC, זאת אומרת שכל קליק יעלה סכום מסוים בדיוק כמו פרסום ממומן בגוגל ובשאר הרשתות החברתיות. המערכת מאפשרת 2 סוגים עיקריים של קמפיינים: קמפיין "פשוט" או קמפיין "בשליטה מלאה" (האפשרות השנייה עדיפה).

לאחר מכן תצטרך לבחור את סוג הקמפיין מתוך האפשרויות הקיימות ולהוסיף כתובת אתר אינטרנט, תמונת פרופיל, שם העסק, לעלות את הסרטון ולהגדיר הגדרות נוספות ברמת הקמפיין. ככל שתספק למערכת יותר מידע ותשקיע יותר מחשבה בהגדרות הקמפיין, כך התוצאות השיווקיות יהיו טובות יותר!

לגבי התקציב השיווקי, אפשר להגדיר תקציב יומי או תקציב עד סוף הקמפיין ולטרגט לפי אזור גאוגרפי, מגדר, מין ועוד.

כמובן שכל מה שציינתי כאן הן הגדרות כלליות שיכולות לעזור לך בהתחלה אך כדי להשיג ביצועים טובים ולקבל החזר השקעה משתלם, רצוי להיעזר במומחה לפרסום עסקים בטיקטוק.

איך להשיג תוצאות טובות מהפרסום הממומן בטיקטוק?

ביצירת קמפיין ממומן כזה או אחר, איכות והניסיון שיש למפרסם ישפיע משמעותית על התוצאות והחזר ההשקעה (ROI).

הנה כמה טיפים לפרסום בטיקטוק:

  • מצאו את האיזון בין בידור לפרסום.
  • התפקסו על כל המסך בהכנת הסרטון.
  • השקיעו בסרטון איכותי וברור!
  • כוונו את הגולש לפעולה מסויימת (CTA).
  • תזמון המודעה, אורך הסרטון ומיקוד הם קריטיים.
  • השקיעו במיוחד בשניות הראשונות כדי למשוך תצומת לב.
  • תרגטו אך ורק לקהל שלכם!

כמה עולה פרסום בטיקטוק?

עלויות הפרסום בטיקטוק משתנות בהתאם לתקציב של העסק אך הדרישה המינימלית ליצירת קמפיין היא לא פחות מתקציב פרסום של 50 דולר. כמובן שזה סכום קטן שלא יעשה יותר מדי אך זאת הדרישה המינימלית לפתיחת קמפיין ממומן.

סיכום

נראה שטיקטוק ממשיכה לצמוח בקצב מסחרר והאפליקציה עדין לא הגיעה לשיא שלה ורוב המשתמשים ברשתות החברתיות פשוט עוברים לטיקטוק. אין לי ספק שחידושים רבים יצוצו ויתווספו לאפליקציה הפופולרית. הפרסום בטיקטוק יכולה להיות בחירה מעולה עבור עסקים מסוימים עם תקציבים קטנים שרוצים לקבל חשיפה מיידית מבלי להוציא יותר מדי כסף. כמו כן, אפשר להניח שמחירי הפרסום בעתיד הקרוב יתייקרו בשל הביקוש הגובר בקרב המפרסמים. אם אתם רוצים ליצור קמפיין מקצועי בטיקטוק ולקבל החזר השקעה משתלם רצוי להיעזר במומחה לפרסום ממומן PPC שמכיר את המערכת כאילו הוא יצר אותה. 

אולי יעניין אותך?

מגנט שמושך לקוחות
איך להביא לקוחות לעסק?

איך להביא לקוחות לעסק? נמאס לך לרוץ במקום בזמן שעסקים אחרים מגייסים עוד לקוחות? רוצה ללמוד איך להביא לקוחות לעסק? הנה כל הדרכים והפתרונות שיעזרו

עוד ->
משרד פרסום דיגיטלי
משרד פרסום דיגיטלי

משרד פרסום דיגיטלי כל מה שהכרתם הולך להשתנות בעולם הפרסום הדיגיטלי. הרעיונות המבריקים שאומצו בתחילת שנות ה-2000 הפכו מהר מאוד למיושנים ולא רלוונטים. בעולם שבו

עוד ->
×