בלוג

פרסום ממומן בפייסבוק

 

ידעתם ש-Facebook מונה יותר מ2.5 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש?! או שמספר הרשומים הפעילים עבר את המיליארד? פייסבוק הרשת החברתית כבר מזמן הפכה למכונת שיווק ופרסום עבור עסקים וחברות.

 

פרסום ממומן בפייסבוק

מי הרשת החברתית הגדולה בעולם?

 

פייסבוק הוקמה בשנת 2004 על ידי מארק צוקרברג, אדוארדו סוורין, דסטין מושקוביץ וכריס יוז, כולם סטודנטים שלמדו באוניברסיטת הרווארד. Facebook הפכה לרשת החברתית הגדולה בעולם, עם יותר ממיליארד משתמשים שפזורים ברחבי העולם, וכמחצית מהמספר משתמשים בה מדי יום. 

למה דווקא פייסבוק?

 

אני אגיד לכם למה, ישנם שני דברים עיקריים שמעסיקים רוצים לפני שהם מעסיקים אותך. ראשית, הם מנתחים אם יש לך את הכישורים הנכונים לבצע את העבודה. ושנית, הם מעריכים אם יש לך מספיק מוטיבציה כדי להיות שקוע בעבודה.

גוגל, אמזון, פייסבוק ושאר החברות המובילות מקבלות אותך בדיוק כמו שאתה!

ברשת חברתית זו יש מעל ל2 מיליארד משתמשים ביום! רק בישראל המספר עולה על 8 מיליון משתמשים רשומים. האם ידעתם שגולש מקדיש בממוצע בין 40 ל50 דק' מהזמן שלו לגלישה בפייסבוק?

אפילו ההורים שלי מבלים להנאתם שעות בדפדוף בפייסבוק ואינסטגרם..

שיווק בפייסבוק

 

ברשת החברתית מספר 1 בעולם, ניתן ליצור עמוד עסקי ערוץ תקשורת מוביל לשמירה על קשר עם לקוחותינו ומשיכתם. המערכת מספקת זאת באופן יעיל ומרשים. בנוסף, מאפשרת למשתמשים ליצור פרופילים בודדים או דפים עסקיים עבור עסקים, חברות וארגונים. 

הפרסום הממומן בפייסבוק מאפשר לכל אחד להעמיד את המוצרים והשירותים שלו מול הקהל העצום הזה. בשנים האחרונות פייסבוק הפכה לאחד הערוצים הגדולים והחזקים ביותר לשיווק דיגיטלי.

שיווק קידום ופרסום עם פייסבוק

הפרסום בפייסבוק

 

כל עסק שרוצה לגדול ולהתפתח צריך להשתמש בפייסבוק. זה חיוני בדיוק כמו שיש אתר אינטרנט, ולמעשה זה הרבה יותר קל לשימוש. בין אם אתה מייצג מותג גדול או עסק קטן המעסיק מספר אנשים בלבד. חלק מהלקוחות שלך כבר נמצאים שם, רק צריך להגיע אליהם.

Facebook מציעה מערכת מקצועית לפרסום מודעות בתשלום, הכולל מגוון רחב של אפשרויות ואלנטרנטיבות שונות. למעשה, מומחה בפרסום יכול לטרגט קבוצות או דפים, איזורים ושכונות ואפילו את הרחוב של השכן ממול !

 

5 טיפים יעילים לפרסום ממומן בפייסבוק

 

5 tips

 

לפני שנעבור לטיפים, וכמובן בהנחה שאתם יודעים את הבסיס בפרסום מודעה ממומנת. הצעד הראשון שנעשה זה נפתח דף עסקי, לאחר שפתחנו את הדף העסקי והגדרנו אותו כראוי אנחנו יכולים לצאת לדרך. השלב הבא הוא פתיחת חשבון עסקי.

*פרסמו מודעות אך ורק מהביזנס מנג'ר.

1. התקינו פיקסל 

 

אחד האלמנטים החשובים בפרסום ממומן בפייסבוק הוא הטמעת קוד פיקסל. באמצעות הפיקסל נוכל לעקוב אחר הגולשים ולהבין אותם בצורה טובה יותר כדי לדעת מה עובד ומה לא, נהיה חייבים ללמוד כיצד הגולשים מגיבים למודעות שלנו, נסיק מסקנות ונפעל בהתאם. ללא מעקב אנחנו למעשה משגרים מודעה לאוויר ומניחים שהקמפיין פרסום יצא מוצלח. ללא שליטה ומעקב אחר המודעה לא נדע אם עמדנו ביעדים והמודעה הייתה משתלמת.

2. התוכן הוא המלך! 

 

גם פה בדיוק כמו בגוגל, תוכן הוא לב המודעה. שימו את עצמכם במקום הגולש, ללא תוכן רלוונטי או מעניין, אף אחד לא ישים לב למודעה וימשיך לדפדף הלאה.. השקיעו בכותרות מושכות ואל תעמיסו יותר מידי בתוכן, והכי חשוב- תנו ערך לגולש! המטרה שלכם היא להסיט את העיניים של הגולש לתוך המודעה ולזה יש רק כמה שניות בודדות בלבד ! 

3. השקיעו בבחירת קהל היעד..

 

מה שווה תוכן איכותי ומעניין אם המודעה שלנו פונה לקהל לא רלוונטי? בפרסום בפייסבוק נהיה חייבים להפעיל שיקול דעת ולמקד לקהל רלוונטי. מיקוד הוא אחד הדברים החשובים בפרסום ורצוי להקדיש לזה מחשבה. 

4. בצעו מספר מודעות בקמפיין אחד

 

ליצור מודעה אחת בקמפיין ולהגיד לא עובד זו טעות של טירונים. Facebook נותנת למפרסמים את האפשרות לפרסם מספר מודעות שונות בקמפיין אחד בודד, נצלו את זה ! על תקציב כולל של 1,000 שקלים נוכל לפתוח כמה מודעות שונות ולראות איזו מודעה היא "המרצדס" שלנו.

5. "אופטימיזציה"

 

בדיוק כמו שעושים אופטימיזציה ב-SEO נעשה גם בפייסבוק. בדקו בקפידה את המודעה שפרסמתם, תראו באמת שהתוכן הוא ברור וקליט, שהתמונה מותאמת למובייל, ושכל שאר הנתונים מוגדרים כראוי. בצעו עריכה בזמן אמת  ותמיד תהיו עם יד על הדופק. בסופו של דבר, לא נרצה סתם לזרוק את הכסף לפייסבוק.

פרסום מודעות בפייסבוק

סיכום ותובנות

Facebook היא לא רק "רשת חברתית" חזקה – היא מכונה משומנת לשיווק ופרסום באינטרנט. לא משנה איזה סוג חברה אתה מנהל או איזה עסק יש לך, יש במערכת מספיק אפשרויות פרסום , כך שיתאימו לכל חברה ולכל תקציב. הרשת החברתית עדיין צומחת בקצב מהיר, וכל יום היא משתדרגת והופכת לחלק חיוני יותר בשיווק ברשתות החברתיות. שורה תחתונה, פייסבוק, גוגל, אינסטגרם ואפילו טיק טוק נחשבים לערוצי פרסום החזקים ביותר בעולם. ולמה זה? מהסיבה הפשוטה – כולם שם ! 

רוצים לדעת איזה פרסום עדיף, גוגל או פייסבוק?

אולי יעניין אותך ?

חישוב הוצאות והכנסות
ניהול תקציב עסקי

ניהול תקציב עסקי הערכה והתאמת הוצאות להכנסות חשובה מכיוון שהיא מסייעת לבעלי עסקים וחברות לקבוע אם יש להם מספיק כסף למימון הפעילות, הרחבת העסק ויצירת

להמשך קריאה ->
פרסום עסקים בחינם באמצעות גוגל לעסק שלי
פרסום בגוגל בחינם

פרסום בגוגל בחינם  שאתה שומע את המילה פרסום ישר אתה חושב שצריך להוציא על זה כסף ובצדק.. כל בעל עסק רוצה להופיע בתוצאות הראשונות ולהתפרסם בגוגל.

להמשך קריאה ->
× שלח הודעה