החשיבות של קידום אורגני בגוגל 

החשיבות של קידום אורגני בגוגל

כיום חייבים להפגין נוכחות מרשימה בעולם הדיגיטלי. אם אין לעסק שלכם אתר אינטרנט, אתם כאילו לא קיימים. הדרישה היא לפעילות במגוון חזיתות, המרכיבות יחדיו את עולם השיווק הדיגיטלי. אין כאן קיצורי דרך וגם לא נוסחאות שעובדות בכל המקרים, אלא עבודה מאומצת ויצירתית, הדורשת היכרות עם גוגל. 

קידום אורגני בגוגל (SEO) נכנס לתמונה בנקודה הזו בדיוק, כך שקשה עד בלתי אפשרי לחשוב על שיווק דיגיטלי מבלי להתייחס לתוצאות ה"טבעיות" של מנוע החיפוש.

כל הסיבות להיות מדורגים גבוה

 

מומחה SEO עשוי להצעיד אתכם לתוצאות הראשונות המוצגות בגוגל, כשרצוי מאוד שהקידום יהיה במילות מפתח רלוונטית מאוד עבור האתר המקודם. בדרך זו אתם צפויים ליהנות מכמות כניסות גבוהה, וחשוב לא פחות: מכניסות בעלות סבירות גבוהה להמרה (השארת טלפון, מילוי פרטים, רכישה מקוונת וכן הלאה). הסיבה היא שהגולשים כאן מגיעים מראש לאתרים העונים על תוצאות החיפוש שלהם, שמבטאות בחלק גדול מהמקרים צורך מסוים או שאלה שהם מעוניינים למצוא לה תשובה.

נתונים שמצטברים מכל רחבי העולם מראים שהרוב המוחלט של הגולשים נכנס אך ורק לאתרים המדורגים בעמוד הראשון, ובעיקר לתוצאות הראשונות. קידום אורגני בגוגל עשוי להגדיל את הנוכחות של האתר בחיפושים, במילות מפתח מגוונות, כך שהוא ימשוך יותר גולשים ולקוחות.

קידום אורגני בגוגל הוא מסע לטווח ארוך

 

אנחנו שמנו לנו למטרה לסייע לכם "לטוס בגוגל" וליהנות מהקסם של שיווק באינטרנט. ההתקדמות במנוע החיפוש הפופולרי בעולם, גוגל, היא בבחינת טיסה לטווח ארוך מאוד על פי האנגלוגיה הזו. בניגוד לתהליכים שיווקיים (לגיטימיים מאוד) המספקים תוצאות לטווח המיידי, דוגמת פרסום ממומן, במקרה של קידום אורגני בגוגל ההתקדמות במנוע החיפוש צפויה להיות הדרגתית. בתחומים בעלי תחרות סבירה תתקשו להגיע לעמוד הראשון, ובטח למקומות הראשונים, תוך מספר שבועות. חברות קידום אתרים גם לא אמורות להתחייב מולכם מראש לתוצאות, כי לעולם אי אפשר להעריך באופן מלא מה יקרה עם מאמצי הקידום.

חשוב להשקיע המון מחשבה בגיבוש אסטרטגיית קידום, לרבות מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים והגדרת יעדים. הקידום עצמו מבוסס על פעולות הנעשות במישורים שונים – ארגון האתר ואופטימיזציה מלאה שלו, כתיבת מאמרי תוכן, פרסום מאמרים המקשרים לאתר המקודם ועוד.

חשוב לבנות אסטרטגייה לטווח ארוך, על פי התקציב העומד לרשותכם, ולעקוב אחר קצב ההתקדמות באופן חודשי או אפילו בתדירות גבוהה יותר. אם משהו לא עובד כפי שמצפים, ניתן בהחלט לבצע שינויים לאורך הדרך.

הקידום בגוגל יכול לתרום לשיפור המוניטין של האדם, העסק או החברה. מעבר לעובדה שאתרים המדורגים גבוה יהיו מטבע הדברים זכירים, הגולשים עשויים לתפוס אותם כמובילים בתחומם (כפי שאכן קורה לא מעט). בדרך זו גדלים הסיכויים שהם ייכנס לאתר או יפנו לאנשים שמאחוריו, בהווה או בעתיד.

הקדישו חלק ממאמצי השיווק דיגיטלי לטובת קידום אורגני

 

מהסיבות שפורטו כאן, ורבות אחרות, מבינים מדוע אי אפשר לחשוב על שיווק דיגיטלי ללא קידום אורגני בגוגל. המפתח להצלחה הוא כאמור פעילות בכמה שיותר אפיקים במקביל, בהתאם לתקציב וליעדי השיווק, תוך מעקב אחר ההתקדמות וההישגים לאורך הדרך. אם יש תקציב מוגדר לשיווק, נכון יהיה לחלק אותו בין תחומים שונים – חשוב שהקידום האורגני יהיה חלק מעוגת התקציב.

מומלץ מאוד שלא להתפשר בבחירת החברה או המומחה שיבצעו עבורכם קידום אורגני, מכיוון שזהו תחום בו תמצאו הבדלים רבים בידע, בצורת העבודה ובהישגים של כל בעל מקצוע. מומלץ לוודא שהוא מנוסה בקידום אתרים או קידום חנות וירטואלית בסדר גודל ובנושא דומה לאתר המקודם, כשמקדם אתרים פרילנסר יוכל בוודאי להציג בפניכם לא מעט הישגים שצבר לאורך השנים.

רוצה לקבל הצעה ייחודית? השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם.

עוד על הנושאים החמים ביותר בתחום..

מודעת פרסום
פרסום אתרים בגוגל

פרסום עסקים בגוגל כל בעל עסק רוצה להתפרסם ולהופיע בתוצאות הראשונות של גוגל. פרסום עסקים בגוגל יכול להשפיע משמעותית על תפקוד והכנסות של העסק. אלפי

עוד ->
מחקר מתחרים
מחקר מתחרים

איך עושים מחקר מתחרים? אחד החלקים המרתקים ביותר בקידום אתרים הוא מחקר מתחרים. אם אתם רוצים להבין איך המתחרים שלכם פועלים ואיך לשפר את האסטרטגיה

עוד ->
×