פלטפורמות שיווק מומלצות
מחפשים פלטפורמת שיווק לקידום העסק ולא יודעים מאיפה להתחיל? הנה האפשרויות שיווק המובילות בעולם לפרסום עסקים.
עד לפני פחות מעשור, חצי מהפלטפורמות שיווק שיש פה בכלל לא היו קיימות. האינטרנט ובכלל עולם הפרסום הדיגיטלי התפתח במהירות וכל מה שאנחנו צריכים זה לזרום עם המגמות וההתפתחויות השונות ולפעול נכון כדי להגדיל את המכירות של העסק ולהשיג יותר לקוחות. בפוסט זה אספנו לכם את האפשרויות שיווק הפופולריות ביותר בעולם, שכל בעל עסק קטן או גדול צריך להכיר.
10 פלטפורמות שיווק מומלצות לפרסום עסקים
גוגל אדס
גוגל אדס מאפשר לעסקים לפרסם באינטרנט, בין אם זה במנוע חיפוש של גוגל, פרסום ביוטיוב, Gmail ואתרי תוכן חזקים. הפרסום בגוגל אדס מתאים לעסקים מכל הגדלים והמינים.
פייסבוק
פלטפורמת פרסום של פייסבוק מתאים כמעט לכל העסקים, במיוחד B2C ומותגים שרוצים לבנות נוכחות חברתית או למקד לנתונים דמוגרפיים ספציפיים.
אינסטגרם
פרסום באפליקציית אינסטגרם. מתאים למותגים המכוונים לקהל צעיר יותר, מוצרי לייף סטייל, אופנה ומזון.
לינקדאין
פלטפורמת הפרסום של לינקדאין מתאים לעסקים B2B, למגייסים ולמי שמכוון לאנשי מקצוע מנוסים.
טוויטר
קידום ממומן של ציוצים וחשבונות בטוויטר. פחות נפוץ בישראל ומתאים יותר למותגים שעוסקים בשיווק בזמן אמת.
שיווק במייל
פלטפורמת שיווק בדוא"ל (כמו Mailchimp ) אשר מאפשרת אוטומציות ופילוחים. מתאים לעסקים בכל הגדלים שרוצים לטפח לידים או לבנות קהילה באמצעות שיווק במייל.
טיקטוק
טיקטוק היא פלטפורמת פרסום מעולה עבור סרטוני וידאו קצרים. מתאים לעסקים שמכוונים לקהל צעיר יותר בדרכים יצירתיות.
טאבולה
פלטפורמת שיווק תוכן המציבה כתבות ממומנות באתרים עם תנועה גבוהה. מתאים לעסקים שיש להם מה לספר על המוצר או השירות שלהם.
אאוטבריין
פלטפורמה נוספת להמלצת תוכן דומה ל-Taboola. החברה הישראלית מציעה פתרונות פרסום מקוריים להצגת תוכן באתרי חדשות.
ספוטיפיי
פרסום וקידום שירים, פודקאסטים וקבצי שמע בשירות הפופולרי ביותר בעולם למוזיקה. מתאים לאמנים, יוצרי פודקאסט וכל מה שביניהם.
כמובן שזה לא נגמר פה ויש עוד עשרות פלטפורמות שיווק קטנות אשר ממוקדות לקהל ספציפי יותר.
איך לבחור פלטפורמת שיווק מתאימה לפרסום העסק?
בחירת פלטפורמת שיווק מתאימה לעסק שלך תלויה בהבנת קהל היעד שלך, התקציב וסוג התוכן שאתה יכול לייצר. ראשית, זהה מי הם הלקוחות האידיאליים שלך והיכן הם מבלים את רוב זמנם באינטרנט. אם אתה מכוון למקצוענים או בעלי עסקים, פלטפורמות כמו לינקדאין או גוגל עשויות להיות מתאימות, עבור קהלים צעירים יותר, שקול את טיקטוק או אינסטגרם.
הכי חשוב זה לשווק בפלטפורמות מתאימות לסוג התוכן שלך, אם יש לך סרטונים מעולים, יוטיוב וטיקטוק יכול להיות אופציה נהדרת. מחקר ובדיקות הם המפתח וכמובן רצוי להתחיל בקטן, למדוד תוצאות, ואז להשקיע יותר.