מג'יק מרקטינג

בדיקת מיקום בגוגל – איך לבדוק ולשפר את מיקום האתר בגוגל?

רוצה לבדוק מה מיקום האתר בגוגל? הנה כל הכלים המומלצים לבדיקת מיקומים וטיפים חשובים שיעזרו לכם לשפר את מיקום האתר בגוגל.

בדיקת מיקום האתר בגוגל

מיקום האתר בגוגל הוא אחד הדברים החשובים ביותר לבעלי אתרים. כי מי מאיתנו ממשיך מעבר לעמוד הראשון בגוגל?

שיפור מיקום האתר יעזור לכם למשוך תנועה גולשים איכותית, למשוך לקוחות לעסק ולהגדיל את כמות המכירות. בפוסט זה נסביר כיצד אפשר לבדוק מה מיקום האתר שלכם בגוגל ואיך ניתן לשפר מיקומים בתוצאות החיפוש האורגניות.

5 כלים מומלצים לבדיקת מיקום האתר בגוגל

Google Search Console: בראש ובראשונה עומד הכלי החינמי של גוגל. בסרץ' קונסול אפשר לבדוק מיקומים של דפים באתר, לראות את כמות החשיפות ואפילו מספר הקליקים שכל דף מהאתר קיבל. סרץ' קונסול מספק מידע מפורט על האתר והוא אחד הכלים החינמיים היותר מומלצים לבדיקת מיקומים ושיפור דירוג האתר בגוגל.

SEMRush: אחד הכלים המתקדמים ביותר לקידום אתרים מקצועי הוא SEMRush. הוא מאפשר לכם לבדוק מיקומים של דפים באתר, מעקב אחרי מילות מפתח, מחקר מתחרים, בניית קישורים וכל הדאטה שצריך כדי לעשות קידום אורגני טוב יותר. 

Ahrefs: הוא כלי קידום אתרים שניתן להשתמש בו לבדיקת מיקומים של מילות מפתח באתר. אתם יכולים להירשם לאתר ולקבל מידע על מיקומי מילות מפתח שאתם מדורגים בגוגל בחינם.

Moz: כלי נוסף פופולרי (אני באופן אישית פחות מתחבר) המאפשר לבדוק מיקומים ולראות על מה אתם מדורגים.

Ubersuggest: כלי זה, שפותח על ידי ניל פאטל, מאפשר לבדוק את מיקומי האתר בגוגל בחינם ולמצוא מילות מפתח פוטנציאליים.

SmallSEOTools: כלי חינמי ופשוט לבדיקת מיקומי האתר שלך ועל איזה ביטויים הוא מדורג בגוגל.

רוצים לקבל דו"ח מפורט שמציג על איזה ביטויים אתם מדורגים בגוגל ובאיזה מיקום? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

3 טיפים לשיפור מיקום האתר בגוגל

שיפור דירוג האתר בגוגל דורש מאמצים רבים הקשורים לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הנה כמה טיפים חשובים שיעזור לכם להתמקם גבוה יותר בגוגל.

בצע אופטימיזציה למילות מפתח רלוונטיות: בצע מחקר מילות מפתח כדי למצוא ביטויים רלוונטים והכנס אותם באלנגטיות בתוכן באתר. שילוב חכם של מילות מפתח באופן טבעי בכותרות, בתמונות , ובגוף המאמר יעזור לגוגל להבין על מה האתר שלך ולהתאים אותו לשאילתות חיפוש מתאימות.

שפר את מהירות האתר: מהירות טעינת האתר הוא גורם מכריע באלגוריתם הדירוג של גוגל. אתה יכול להשתמש בכלים כמו PageSpeed Insights של גוגל כדי לבדוק מהירות ולבצע אופטימיזציה לאתר ולקצר את זמן הטעינה של האתר שלך. זה יכול לכלול דחיסת תמונות, שמירת מטמון ואופטימיזציה של קוד.

פרסם באתר תוכן איכותי באופן קבוע: עקביות והתמדה הוא המפתח לקידום אתרים מוצלח. פרסם באופן עקבי תוכן רלוונטי ומקורי המספק ערך לקהל שלך. גוגל מעדיפה אתרים להציג אתרים שמתעדכנים באופן קבוע ומפרסמים תכנים רלוונטים לשאלות הגולשים. זה יכול לכלול פוסטים בבלוג, מאמרים, סרטונים או אינפוגרפיקה.

יישום טיפים אלו אמור לעזור לך לשפר את החשיפה ומיקום האתר בגוגל. אם יש משהו נוסף בו אנחנו יכולים לעזור לך, נשמח לשמוע ממך.

אולי יעניין אותך?

מה זה משפך שיווקי?

בניית משפך שיווקי משפך שיווקי הוא כמו GPS מכירתי, המנחה את הלקוחות שלך מהחשיפה הראשונה ועד הרכישה הסופית. מה זה משפך שיווקי? משפך שיווקי הוא

עוד ->
מחקר מתחרים
מחקר מתחרים

מחקר מתחרים אחד החלקים האהובים עליי בקידום אתרים הוא מחקר מתחרים. ללמוד על האסטרטגיות של המתחרים ולהבין מה הם עושים ואיך אנחנו יכולים לעשות את

עוד ->
למה שיווק דיגיטלי כל כך חשוב לעסקים קטנים?
שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים

שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים בשנים האחרונות, עשרות עסקים קטנים נפתחו בישראל והתחרות הפכה לגבוהה יותר מתמיד. אם פתחתם עסק חדש ואתם רוצים להתחיל לשווק אותו

עוד ->
×