ניהול קמפיינים בגוגל

ליצור מודעה בגוגל כל אחד יכול, אבל מומחה יודע איך להפוך קמפיין פרסום למכונת כסף שמביאה תוצאות!

הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ניהול קמפיינים בגוגל וכיצד להביא עוד לקוחות ולהגדיל מכירות?

מנהל קמפיינים בגוגל

מדי יום מיליוני צרכנים מחפשים בגוגל כדי לאתר בעלי מקצוע שונים, נותני שירותים ואפילו חיפושים למטרת מוצרי צריכה כאלה ואחרים. היופי הוא שבעזרת פרסום מקצועי בגוגל אפשר להתברג במקום הראשון, למשוך לקוחות חדשים שמחפשים את המוצר/שירות שלך ולהניע למכירות!

היתרון בקמפיין פרסום בגוגל הוא שאין ליד חם יותר מגולש שמחפש בדיוק את מה שאתה מוכר. 

מה אנחנו מספקים ללקוחותינו?

אופטימיזציה מתמשכת

הקמפיינים שלך עוברים אופטימיזציה מתמשכת כדי למקסם את התוצאות ולשפר את הביצועים, תוך ניצול התקציב בצורה היעילה והחכמה ביותר.

ניסיון ותוצאות מוכחות

צוות המומחים שלנו מביא איתו ניסיון של שנים בניהול קמפיינים בגוגל עבור מגוון רחב של תחומים, ויודע בדיוק איך להביא תוצאות שמדברות בעד עצמן.

טרגוט ממוקד ומדויק

אנו מבצעים ניתוח מעמיק של קהל היעד שלך ומבטיחים שהמודעות שלך יופיעו בדיוק בפני האנשים הנכונים, בזמן הנכון וברגע הנכון.

שיפור יחס המרה

בעזרת שיפור דפי נחיתה ומעקב אחר התנהגות הגולשים נדאג לספק תוצאות ממשיות שמביאות יותר לידים, המרות ומכירות.

מעקב ודיווח שוטף

נספק לך דו"חות מפורטים ושקופים, כך שתוכל לראות בדיוק איך הקמפיין שלך מתקדם ואיך הכסף שלך מנוצל.

מחקר מקצועי

אנו מבצעים מחקר מילות מפתח מקצועי עם הכלים המתקדמים ביותר, כדי להפיק את המיטב מהתקציב שלך ולהבטיח קמפיין אפקטיבי וממוקד.

מחפשים מנהל קמפיינים בגוגל להגדלת המכירות?

איך מנהלים קמפיין ממומן בגוגל?

אחד הדברים החשובים בניהול קמפיין פרסום בגוגל הוא להגדיר מטרה ברורה לקמפיין, לדעת לבנות אסטרטגייה מותאמת לקהל היעד המתאים ולהגדיר נכון את הקמפיין. 

הרי זה נשמע ברור לא?

ובכל זאת, המון ביטויים משמשים גולשים לצורך מידע והשוואת מחירים והם לא ביטויים ששווים קליק. ולמרות זאת, בעלי עסקים ומנהלי קמפיינים ממשיכים להשתמש בביטויים המיותרים האלה ולהפסיד כסף. כאן למעשה נכנס תפקידו של מומחה לניהול קמפיין ממומן בגוגל שיודע על איזה ביטויים כדאי להתחרות, מה שווה יותר ומה פחות. 

*בפרסום ממומן בגוגל התשלום הוא פר קליק ולכן זה נקרא PPC=Pay Per Click לכן צריך להתמקד בקליקים רלוונטים ולא כאלה שיחסלו את התקציב השיווקי!

בניהול קמפיין מקצועי בגוגל צריך לבחור מילות מפתח בצורה נכונה כדי לחסוך כסף על שיווק שלא מועיל ולהפוך את הפרסום למשתלם! מנהל קמפיינים מומחה נעזר בכלים מתקדמים לקידום אתרים כדי ליצור קמפיין ריווחי ללקוחותיו!

בתמונה הבאה דוגמה לביטוי "שעונים" וכמות המחפשים בגוגל.

מידע על ביטויים לקמפיין ריווחי

אני משתמש באתרים חיצוניים בתשלום שמספקים לי מידע מקצועי ורחב יותר מכלי מילות המפתח של גוגל. כלים אלו ואחרים עוזרים לי בעבודת הקידום האורגני והממומן כאחד, בביצוע מחקר מילות מפתח מקצועי ובכלל באסטרטגיות שיווק דיגיטלי. בתמונה אפשר לראות את כוונת הגולש עבור כל ביטוי, יחס המרה, נפח חיפושים חודשי, מחיר לקליק ונתונים נוספים שעוזרים לי לנתח את הביטויים ואת כוונת הגולשים ולנהל קמפיין בגוגל במקצועיות. 

מה חשוב לדעת בניהול קמפיין ממומן בגוגל?

תפקידו העיקרי של מומחה לניהול קמפיינים בגוגל הוא ליצור את המודעות הטובות והממירות ביותר ולהתאים אותם עבור קהל היעד! בדיוק כמו שאתה מומחה בעסק שלך כך גם אני בשלי. הרבה בעלי עסקים מנסים את מזלם, מקימים מודעות פרסום בגוגל ומתאכזבים מהמחיר הגבוה לקליק והתוצאות פרסום המאכזבות. תזכור, חובבנות עולה לך כסף בעוד שמקצוענות מכניסה לך כסף.

גוגל אדס עושה שילוב של איכות המודעה, שיעורי הקלקה ורלוונטיות (יש גם אפשרות לתת הצעת מחיר עבור כל ביטוי).

כדי להבטיח שהקמפיין בגוגל יהיה מוצלח וריווחי צריך להתמקד בשלושת ההיבטים הבאים:

מיקוד ובחירת מילות מפתח מדויקות

כדי להגיע לקהל המתאים, עליך לבחור את מילות המפתח ואת אפשרויות המיקוד הנכונות. מחקר מילות מפתח הוא אחד השלבים החשובים ביותר ביצירת קמפיין פרסום בגוגל. בחירת מילות המפתח הרלוונטיות תביא המרות ותבטיח שכל קליק משרת את מטרתו. חשוב להבין כיצד להשתמש בסוגי התאמה לביטוי, התאמה רחבה או מדויקת כדי ללכוד שאילתות חיפוש רלוונטיות ולא לכלול שאילתות פחות יעילות. בנוסף, נצל את היתרונות של מיקוד דמוגרפי, גיאוגרפי ופרמטרים אחרים כדי לחדד את הקמפיין ולשפר את הביצועים והמכירות.

איכות והרלוונטיות של המודעה

צור עותק מודעה משכנע, ברור ורלוונטי שמדגיש את נקודות החוזק של המוצר או השירות שלך ומדבר ישירות אל קהל היעד. המודעות שלנו מותאמות באופן מדויק לקהל היעד שלך, כדי להבטיח שהמסר שלך יגיע בדיוק למי שחשוב. ודא שהמודעה מתיישרת עם מילות המפתח שנבחרו ושהתוכן תואם לדף הנחיתה. זה ישפר את ציון האיכות שלך שמשפיע על החשיפה והעלות לקליק. השתמש בתוספי מודעות, כגון קישורי sitelink, תוספי יתרונות מרכזיים ותוספי מידע מובנים, כדי לספק מידע נוסף ולשפר את הביצועים הכוללים של הקמפיין.

מעקב המרות ואופטימיזציה מתמשכת

הגדר מעקב המרות כדי לעקוב אחר ביצועי הקמפיין בשביל להבין את התנהגות הגולשים מרגע הלחיצה על המודעה. נתח באופן קבוע את הנתונים כדי לזהות אזורים לשיפור ובצע אופטימיזציה בהתאם. התאם הצעות מחיר, בדוק וריאציות שונות של מודעות וחדד את תוכן המודעה והמיקוד כדי למקסם את ההחזר על ההשקעה שלך (ROI). בנוסף, ודא שהמעקב שלך מוגדר בצורה נכונה כך שתוכל לאסוף את הנתונים המדויקים ביותר, ואל תהסס לבצע בדיקות A/B כדי לזהות אילו אלמנטים בקמפיין שלך עובדים בצורה הטובה ביותר.

היתרונות של קידום ממומן בגוגל

  • המפרסם משלם על קליקים ולא על חשיפה.
  • בגוגל הלקוחות מחפשים אותך!
  • נפח חיפושים גבוה עבור כל ביטוי.
  • אפשרויות עריכה מתקדמות לאופטימיזציה של מודעות.
  • יצירה של כמה מודעות על קמפיין אחד (A/B Test)
  • מיקוד ופילוח קהל לפי אזור מגורים, גיל, מגדר וכו'.
  • בחירת מילות מפתח בהתאמה מדויקת או רחבה.
  • הפרסום בגוגל ללא התחייבות!

הגדרת מטרות ובחירת הקמפיין הרצוי

כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר מהפרסום הממומן נבחר בסוג הקמפיין בו אנו מעוניינים.

כך זה נראה:

סוגי קמפיינים בגוגל אדס

בשלבים הבאים נבצע פילוח קהל, נגדיר מילות מפתח, נמקד לפי אזור גיאוגרפי, נתזמן את שעות המודעה והימים בהם תרצה לעבוד וכמובן נגדיר הגדרות מתקדמות נוספות. כל שלב בהגדרות הקמפיין הוא קריטי אם רוצים לקבל תוצאות פרסום טובות מהממוצע.

העלויות לניהול קמפיינים בגוגל

יש לך אתר אינטרנט? צריך לבנות דף נחיתה? מעוניין להתמקד ביצירת לידים ומכירות או בהגדלת החשיפה והמודעות למותג החדש שלך? חשוב להבין את מטרת הקמפיין הפרסומי, שכן ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני קביעת הצעת מחיר הוגנת לניהול קמפיין ממומן בגוגל.

אל תתן לעלויות של פרסום ממומן בגוגל להדאיג אותך. מנהל קמפיינים מקצועי ידאג לכך שתרוויח יותר ממה שתוציא.

סיכום

ניהול קמפיינים בגוגל בצורה מקצועית מצריך התעסקות יומית, אופטימיזציה וידע רחב. זו עבודה במשרה מלאה! ולכן, כדי לקבל החזר השקעה משתלם (ROI) יש לבחון את סוג העסק וכדאיות הפרסום בגוגל ורק אז ניתן לקבוע תקציב שיווקי ולגבש תכנית אסטרטגית מתאימה. 

לפרטים נוספים ושיחת ייעוץ התקשרו או מלאו את הטופס למטה ויחד נצעד לעבר ההצלחה של העסק שלכם.

×