ברשת החברתית הגדולה פייסבוק יש יותר מ2.5 מיליארד משתמשים רשומים! תחשבו לכמה לקוחות אתם יכולים להגיע עם פרסום ממומן בפייסבוק..
קצת על פייסבוק
Facebook הוקמה בשנת 2004 על ידי מארק צוקרברג, אדוארדו סוורין, דסטין מושקוביץ וכריס יוז. כולם סטודנטים שלמדו באוניברסיטת הרווארד. נכון להיום פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם, עם יותר ממיליארד משתמשים שפזורים ברחבי העולם, וכמחצית מהמספר משתמשים בה מדי יום, הפרסום הממומן בפייסבוק מתאים לכל סוגי העסקים וזה מהסיבה שכולם שם!
למה כדאי לפרסם בפייסבוק?
בכל יום מליוני משתמשים ברחבי הארץ גוללים בפייסבוק להנתאם. בעזרת קידום ממומן ממוקד ומקצועי ניתן למקד את המודעות לקהל ספציפי ולהפוך את אותם גולשים ללקוחות משלמים.
בפייסבוק כולם נמצאים, אפילו ההורים שלי רובצים בספה אחרי עבודה ומבלים להנאתם שעות בדפדוף בפייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.
פרסום ממומן בפייסבוק יכול להוביל לצמיחה עסקית משמעותית ולגידול בהכנסות העסק, אם רק יודעים לעשות את זה נכון.
קידום ממומן בפייסבוק היא אפשרות נהדרת לבעלי עסקים
עסקים שרוצים להרחיב את מעגל הלקוחות הקיים צריכים להשתמש בפייסבוק וברשתות החברתיות השונות. זה חיוני ונחוץ בדיוק כמו שישאתר אינטרנט לעסק, ולמעשה ניהול קמפיין ממומן בפייסבוק הרבה יותר קל לשימוש. בין אם אתה מייצג מותג גדול או עסק קטן חלק מהלקוחות שלך כבר נמצאים שם, אתה רק צריך לדעת איך להגיע אליהם.
פייסבוק מציעה פלטפורמת פרסום מקצועית הכוללת מגוון רחב של אפשרויות טרגוט ואלנטרנטיבות שונות. מומחה בפרסום ממומן בפייסבוק יכול לטרגט קבוצות או דפים שונים, איזורים ושכונות ואפילו את הרחוב של השכן ממול.
המטרה היא להגיע לקהל הספציפי שלכם ולא לחשוף את העסק למיליוני גולשים לא רלוונטים, כמה שיותר ממוקד ככה יותר טוב.
כמה עולה לפרסם בפייסבוק?
אפשר להתחיל לפרסם בפייסבוק מכל תקציב, כמובן שהתוצאות יהיו בהתאם. ברוב המקרים, חברות המספקות שירותי שיווק ופרסום דיגיטלי שמחזיקות מספר עובדים יהיו יקרות יותר מאשר דמי ניהול של פרילנסר עצמאי (כמוני). בפועל, זה ממש לא אומר שאיכות הקמפיין והביצועים הכוללים שתקבל מהחברות הגדולות תהיה טובה יותר. מה שחשוב פה זה המיקוד, הניסיון והידע של המפרסם, ולא כמה החברה רועשת וגדולה.
5 טיפים לפרסום ממומן בפייסבוק
1. התקינופיקסל
אחד מהדברים החשובים בפרסום בפייסבוק הוא הטמעת קוד פיקסל למעקב. באמצעות הפיקסל נוכל לעקוב אחר הגולשים ולהבין אותם בצורה טובה יותר כדי לדעת מה עובד ומה לא. נרצה ללמוד כיצד הגולשים מגיבים למודעות שלנו, נסיק מסקנות ונפעל בהתאם. ללא מעקב אנחנו למעשה משגרים מודעה לאוויר ומניחים שהקמפיין הממומן פשוט יצליח. ללא שליטה ומעקב לא נדע אם עמדנו ביעדים ועד כמה משתלם היה הקמפיין.
2. התוכן הוא המלך
גם בפרסום ממומן בפייסבוק תוכן הוא הנושא המרכזי שצריך להיות בראש סדר העדיפויות בדיוק כמוקידום אתרים אורגני בגוגל. שימו את עצמכם במקום הגולש, ללא תוכן רלוונטי אף גולש לא יסיט את מבטו למודעה והגולש ימשיך לדפדף הלאה להנאתו. השקיעו בכותרות מושכות ואל תעמיסו יותר מידי בתוכן, והכי חשוב- ספקו ערך לגולש! המטרה שלכם היא להסיט את העיניים של הגולש לתוך המודעה ולהוביל אותו לפעולה מסויימת ולכל זה יש כמה שניות בודדות בלבד!
3. השקיעו מחשבה בבחירת קהל היעד
מה שווה תוכן איכותי אם המודעה שלנו פונה לקהל לא רלוונטי? השקיעו מחשבה בבחירת קהל היעד והתמקדו בקהל הרלוונטי! מיקוד הוא אחד הדברים החשובים בפרסום ממומן, ורצוי להקדיש לזה מחשבה כדי לנצל נכון את התקציב השיווקי ולא להתפזר ולשרוף כסף סתם ללא מחשבה.
4. בצעו מספר מודעות בקמפיין אחד
יצירת מודעה אחת בלבד בקמפיין ממומן זו טעות נפוצה של טירונים. גם פייסבוק (כמו גוגל) מאפשרת למפרסמים לפרסם מספר מודעות (נקרא A/B Testing) שונות על קמפיין אחד, נצלו את זה! לדוגמה על תקציב כולל של 1,000 שקלים אפשר לפתוח כמה מודעות שונות ולראות איזו מודעה מפיקה את הביצועים הטובים ביותר.
5. בצעו אופטימיזציה
בדיוק כמו שעושים SEOבגוגל, כך נעשה גם בפייסבוק. בדקו בקפידה את המודעה שפרסמתם, תראו באמת שהתוכן הוא ברור וקליט, שהתמונה מותאמת למובייל, ושכל שאר הנתונים מוגדרים כראוי. בצעו עריכה בזמן אמת ותמיד תהיו עם יד על הדופק. בסופו של דבר, אתה לא רוצה לממן את מארק צוקרברג נכון?. קמפיין ממומן בפייסבוק צריך לעבור אופטימיזציה ושיפור יומיומי להשגת הביצועים הטובים ביותר!
סיכום ותובנות
פייסבוק היא לא רק "רשת חברתית" היא מכונה משומנת לקידום עסקים באינטרנט. לא משנה איזה סוג חברה אתה מנהל או איזה עסק יש לך, יש במערכת מספיק אפשרויות לפרסום עסקים כך שתתאים לכל אחד ולכל תקציב. הרשת החברתית ממשיכה לצמוח, וכל יום היא משתדרגת והופכת לחלק חיוני יותר בשיווק דיגיטלי לעסקים וחברות.
אפשר לסכם את זה ככה.. פייסבוק, גוגל, אינסטגרם ואפילו טיק טוק נחשבים לערוצי פרסום החזקים ביותר בעולם. ולמה זה? מהסיבה הפשוטה – כולם שם!
רוצה לקבל הצעה ייחודית? השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם.
עלויות פרסום באינטרנט רוצה לדעת מהם העלויות לפרסום באינטרנט, כיצד הפרסום מתומחר וכמה עולה לפרסם באינטרנט? אם ששמעת מושגים כמו CPC,CPM ולא הבנת מה רוצים
בניית אתרים רספונסיביים במציאות של היום, שבה כל מכשיר מחובר לאינטרנט, בניית אתר רספונסיבי הפך לחובה. עיצוב אתר רספונסיבי מבטיח שהאתר שלך ייראה מושלם על