פרסום דף נחיתה בגוגל
רוצה לבנות דף נחיתה לפרסום ממומן בגוגל? הנה כל מה שאתה צריך לדעת בנושא..
למה צריך לבנות דף נחיתה לפרסום בגוגל?
כדי לפרסם את העסק בגוגל, צריך לבנות דף ייחודי שמתאר את העסק בצורה הטובה ביותר. גוגל מאפשרת לבעלי עסקים לפרסם את עצמם באמצעות אתר אינטרנט או דף נחיתה ולהופיע בתוצאות הממומנות מעל לתוצאות האורגניות. כדי להשיג ביצועי שיא ולקבל יחס המרות גבוה במיוחד, חשוב לדעת כיצד לבצע אופטימיזציה לאתר עבור גוגל אדס. ביצוע אופטימיזציה בדף מבטיח שאנו נשיג את התוצאות השיווקיות הטובות ביותר מהקידום הממומן בגוגל.
בעת בניית דף נחיתה לפרסום בגוגל יש להתחשב בגורמים הבאים:
- זמן טעינת הדף
- התאמת הדף לכל סוגי המכשירים הניידים
- התאמת התוכן במדויק לקהל היעד אליו אנו פונים
- ניווט פשוט ברור וידידותי בדף הנחיתה
- יצירת אמינות כלפי הגולשים.
- כפתורי הנעה לפעולה וטופס יצירת קשר
דף נחיתה לדוגמה
שלום לך וברוך הבא למג'יק מרקטינג.
זה רק דוגמה לדף נחיתה, אשר בניתי במיוחד בישבילך!
בדפי נחיתה יש לנו כמה שניות בודדות להעביר את המסר לצד השני. זה מה שיקבע אם הגולש ימשיך איתנו או יעבור לדף נחיתה אחר.
לכן, התוכן חייב להיות קצר קולע וממוקד! בלי בולשיט וקישוטים מיותרים.
המטרה העיקרית של הדף נחיתה היא "לכוון" את הגולש ולהניע אותו לפעולה מסויימת.
אחוזי המרה גבוהים
תוכן קצר וממוקד
עיצוב בהתאמה אישית
הנעה לפעולה
מה הוא דף נחיתה?
בניית דף נחיתה בהתאמה אישית לעסקים
אני בונה דפי נחיתה לעסקים בהתאמה אישית ובמחירים נוחים לכל כיס.
אני דואג לעיצוב נעים וידידותי, תוכן איכותי ממוקד ושיווקי, הכוונה לפעולה וכל מה שדרוש כדי לשווק את העסק שלך ביעילות.
דפי נחיתה ומטרתם העיקרית
מטרתם של דפי נחיתה היא לספק לגולשים הצצה ראשונית על המוצר/שירות שלנו ולגרום לגולש לבצע פעולה מסויימת. זה יכול להיות פעולת קנייה, הוצאת שיחה או מילוי טופס "צור קשר".
כדי למשוך גולשים באופן טבעי, ולהמיר אותם בסוף ללקוחות משלמים, צריך להכיר במדויק את הקהל אליו אנו פונים ולדבר בשפה הנכונה.