מג'יק מרקטינג

מה זה SEO ואיך זה יכול לעזור לך?

כל השנים האחרונות של חיי עסקתי ב-SEO. 

אני אפילו זוכר את הימים הראשונים שלי כג'וניור שרק התחלתי לעבוד כשכיר בחברת SEO, הכל אז היה נראה אחרת או יותר נכון פעל אחרת. 

למי שלא יודע, SEO פירושו Search Engine Optimization. במילים אחרות, אופטימיזציה למנועי חיפוש.

אם חשוב לך שאנשים ימצאו את האתר שלך בגוגל אז המאמר הזה בדיוק בשבילך!

בפוסט זה אסביר הכל על SEO מא' ועד ת' ואיך זה יכול לעזור לעסק שלך?

SEO

הכל על קידום אתרים אורגני - SEO

מה זה SEO?

כל פעם מחדש אני מופתע לגלות שיש עדיין בעלי עסקים שלא יודעים מה זה SEO.

קידום אתרים (SEO) הוא תהליך שיווקי אסטרטגי מורכב שמטרתו לקדם את האתר בדפי תוצאות החיפוש האורגניות של מנועי חיפוש כמו גוגל. זאת אומרת, ברגע שגולשים מחפשים ביטויים רלוונטים לעסק, נרצה שהאתר יופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות האורגניות כדי למשוך תנועת גולשים לאתר ללא התלות בפרסום ממומן. 

בעלי אתרים רבים חושבים שקידום אורגני בגוגל הוא תהליך פשוט וקל לביצוע, אך המציאות מראה שיש מספר מצומצם של אתרים שמשקיעים בקידום SEO והם אלו שלוקחים את כל התנועה האורגנית לעצמם.

כדי לעשות SEO בצורה נכונה ולהתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל, צריך לחיות את המקצוע מדי יום ולהתנסות בשטח. תיאוריות ומדריכים שמסתובבים באינטרנט לא יעזרו לכם לקדם את האתר בגוגל. קידום אורגני הפך לתחרותי במיוחד, בכל מקצוע ובכל תחום, וכדי להוביל בתוצאות החיפוש של גוגל נדרשת השקעה רצינית על האתר.

בתהליך SEO אנו מתמודדים עם 200 גורמי דירוג שונים המשפיעים על מיקום האתר בגוגל.

חלק מאותם גורמים יכולים להיות: זמן טעינת האתר, משקל התמונות, נראות האתר, הכותרות, היררכייה וסדר הצגת התוכן באתר, חווית המשתמש, זמן שהייה בדף, בניית קישורים נכנסים, קישורים יוצאים וכמובן גם קישורים פנימיים, איכות התוכן והרלוונטיות שלו לגולש, העלאת סמכות האתר, יצירת אמינות או במילה אחת שמסכמת את הכל: SEO

רוצים להתקדם ולקבל הצעה ייחודית?

איך גוגל מדרג אתרים?

באופן כללי מנועי חיפוש משתמשים ב'עכבישים' 'בוטים' 'חרקים' תקרא לזה איך שאתה רוצה. אותם "עכבישים" סורקים דפים ברחבי האינטרנט, עוברים בין אתרים באמצעות קישורים, אוספים מידע ומכניסים את הדפים לאינדקס של גוגל. כך היה הדבר מאז ומתמיד.

כאשר אנו מחפשים בגוגל, תוך שניות בודדות מתבצע מאחורי הקלעים אלפי סריקות שונות כדי לאתר את הדף הרלוונטי והאיכותי ביותר לגולש לפי חשיבותו על סמך פרמטרים שהוגדרו באלגוריתם. 

לדוגמה, בשנת 2015, RankBrain (בינה מלאכותית) אשר השפיע ושידרג פלאים את מנוע החיפוש של גוגל. קידום אורגני SEO הפך לתהליך מורכב יותר לעומת מה שהיה בעבר ככה שבלתי אפשרי לשים את האצבע על נקודה אחת. בעקבות השיפורים וההתפתחות הטכנולוגית, מקדמי אתרים נדרשים להיות יצירתיים יותר מבעבר.

מטרתה של גוגל היא ברורה, לספק לגולש חווית חיפוש יעילה מהירה ורלוונטית, ואת זה בדיוק אנחנו עושים!

אופטימיזציה למנועי חיפוש - SEO

למה קידום SEO הוא תהליך מורכב וקשה?

רבים מקדמי האתרים שעושים את דרכם לראשונה בתחום חושבים שקידום SEO בגוגל הוא תהליך פשוט וקליל, אך לאחר תקופה של עבודה באתר הם מבינים שהאלגוריתם של גוגל מורכב למדי ומכיל אוסף פרמטרים בעלי חשיבויות שונות המשפיעים על מיקום ודירוג האתר בתוצאות האורגניות.
 

כדי להצליח בקידום SEO, צריך לבצע מחקר מילות מפתח, לבנות אסטרטגיות יעילות ולרדת לפרטים הקטנים ביותר. איש SEO שפועל בצורה מקצועית משתמש בכלים חיצוניים (כמו SemRush ו-Ahrefs) ויודע לגרום למנועי חיפוש להבין שהדף הספציפי (אותו הוא מקדם) הוא הדף האיכותי והרלוונטי ביותר.

חשוב לציין שקידום אורגני SEO מצריך תחזוקה שוטפת של האתר ועבודה יומית מתמשכת, במיוחד בתחומים תחרותיים. ולמה זה? מהסיבה הברורה שגוגל לא מפסיקה לבצע שינויים באלגוריתם, לכן בעלי אתרים זקוקים לשירותי SEO כולל תחזוקה מתמשכת של האתר על בסיס חודשי. 

איך עושים קידום אתרים אורגני (SEO)?

קידום SEO בנוי ממאות גורמים שונים. כדי לפשט את הנושא, אפשר להגיד שהתחום מתחלק ל-2 נושאים עיקריים.

  • האחד On-Page – פעולות שצריך לבצע באתר עצמו.
  • והשני Off Page – פעולות שצריך לבצע מחוץ לאתר.

מומחה SEO בעל ניסיון מכיר בגורמים המשפיעים על דירוג האתר בגוגל ויודע לבנות אסטרטגיית SEO נכונה עם תעדוף משימות להצלחת הקידום האורגני.

כתיבת תוכן שיווקי ואופטימיזציה לכותרות באתר לא מספיק. על מנת לזכות בתואר ולהצליח להביא את האתר למקום הראשון בגוגל,יש להכיר את הגורמים העיקריים ולדעת להשתמש בהם לטובתנו..

SEO מחוץ לעמוד ובתוך העמוד

מהם הגורמים העיקריים בקידום אתרים במנועי חיפוש?

מחקרים מצביעים על כך שישנם מאות פרמטרים המשפיעים על דירוג האתר. בפועל, אף אחד לא יודע מהם אותם גורמים ב-100%, אפילו גוגל עצמם. מה שכן, ניתן להסיק מסקנות ולהפיק לקחים מקידום אורגני שמתבצע לאורך זמן באמצעות ניסוי וטעייה, כמובן שזה מקצוע שמצריך הרבה סבלנות והשקעה.

הנה הגורמים הכי חשובים ומשמעותיים בקידום אתרים SEO:

  • מחקר מתחרים.
  • מחקר מילות מפתח עם כלים מתקדמים.
  • כתיבת תוכן איכותי, מקורי ורלוונטי לגולשים.
  • מתן תשובות לשאלות הגולשים.
  • אופטימיזציה לתגיות מטא, כותרות ותמונות. 
  • שיפור מהירות האתר.
  • ניסיון מומחיות סמכותיות ואמינות (E-E-A-T).
  • רלוונטיות ושוב פעם, רלוונטיות!
  • להבין את כוונת הגולש.
  • שיפור קוד וצמצום בקשות HTTP.
  • דחיסת תמונות כבדות.
  • בניית קישורים נכנסים פנימיים ויוצאים.
  • שיפור חווית המשתמש באתר.
  • סידור והנגשה נכונה של התוכן באתר.

SEO לא מתחיל ומסתיים בזה. כדי להמשיך להוביל בתוצאות החיפוש, יש לשמור על עקביות ולהיות ערני לתרחישים ולשינויים שגוגל מבצעת.

מאיזה טקטיקות כדאי להימנע ב-SEO?

הנה מספר פעולות שיכולות להזיק בקידום אורגני ורצוי מאוד להימנע מהן, בשפה מקצועית Black Hat SEO. 

פעולות SEO שכדאי להימנע מהם:

  • כותרות מושכות עם תוכן לא תואם.
  • דחיסת מילות מפתח וחוסר התמקדות בגולש.
  • תוכן מועתק מאתרים אחרים.
  • אתר ישן שלא תואם לניידים.
  • אתר לא מאובטח שלא משרה ביטחון לגולש.
  • שגיאות כתיב ותוכן רובוטי.
  • קניית קישורים.
  • תוכן מוסתר.
  • לינקים מוסתרים ב-Footer.
  • וכל מיני טריקים ומזימות למנועי חיפוש.
גוגל נלחמת באנשי SEO שמתחכמים עם המנוע חיפוש, חשוב להכיר בגורמים אלו ולקדם את האתר בצורה טבעית בהתאם להנחיות של גוגל.

אוסף מאמרים, טיפים ומדריכים הקשורים ל-SEO

איך להשיג לידים חמים עם קידום אורגני SEO?

קידום אורגני כבר מזמן הפך לחלק מרכזי ועיקרי בתכניות שיווק דיגיטלי לעסקים. בגוגל נרשמים מיליוני חיפושים שברוב המקרים חיפושים אלו מתוך כוונת רכישה של מוצרים ושירותים שונים. זה שיש לכם אתר אינטרנט שמדורג בעמוד 17 "והעכבישים" של גוגל היחידים שסרקו את האתר לא באמת מקדם אתכם בשום צורה. 

חברות ועסקים זקוקים לקידום אתרים באינטרנט, התנועה האיכותית וכמות הלקוחות שאפשר לקבל באמצעות עבודת SEO נכונה היא ללא ספק אחד הדברים שכל בעל עסק צריך.

אם אתה רוצה להגדיל את ההכנסות של העסק שלך ולהופיע גבוה יותר בגוגל, אנחנו יכולים לעזור לך עם זה! 

שירותי SEO להגדלת התנועה לאתר וקידום המכירות

זה לא סוד שהתחרות בגוגל גבוהה יותר מתמיד ולא משנה באיזה תחום אנו פועלים. כבעלים של חברת קידום אורגני SEO יש לנו את הכלים המתקדמים ביותר לקידום אתרים המאפשרים לנו לבצע אופטימיזציה מקצועית ולהוביל אתרים גבוה בגוגל. ככל שהזמן עובר פרסום ממומן הולך ומתייקר ובעלי עסקים מבינים יותר ויותר את החשיבות של SEO לטווח הארוך לטובת גיוס לקוחות וקידום מכירות.

במג'יק מרקטינג אנו מספקים קידום SEO מקצועי בגוגל עם גישה אסטרטגית ייחודית שפיתחנו במהלך השנים. הגולשים שמגיעים לאתר דרך התוצאות האורגניות הם לידים איכותיים והם חמים יותר מכל אפשרות פרסום אחרת. שירותי SEO הוא פתרון יעיל והכרחי לכל בעל עסק שמחזיק באתר אינטרנט ורוצה להתקדם בגוגל, להגדיל את תנועת הגולשים לאתר וכמובן את כמות הפניות והמכירות.

כמה עולה קידום אורגני בגוגל (SEO)?

כדי לספק הצעת מחיר לקידום אתרים אורגני, צריך לבצע סריקה מקצועית של האתר, לבדוק עד כמה תחרותי התחום וגם כמה חשוב לכם להשקיע? כמה מאמרים יעלו לאתר? כמה קישורים תקבלו בכל חודש? אם נתקלתם בחברת קידום אתרים שמציעה קידום אורגני לאתר ב-500-1,000 שקלים בחודש, הייתי מציע לכם לחשוב פעמיים. הצעת מחיר שכזו טובה מדי בשביל להיות אמיתית והיא בטח שלא תקדם אתכם בגוגל ובמקרה היותר גרוע גם תעשה נזק לאתר.

המחיר משתנה ותלוי במספר גורמים כמו:

  • גודל ומורכבות האתר.
  • כמות העבודה וההשקעה הנדרשת.
  • רמת התחרות בתחום והביטויים שחשוב לך להתברג עליהם.
  • וכמובן הניסיון, המומחיות והמוניטין של חברת SEO.
×